Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان امروز با رئیس و مسئولان بخشهای مختلف فدراسیون فوتبال و مسئولان سه باشگاه استقلال ، پرسپولیس و تراکتور سازی برای حضوری قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا و استمرار ساماندهی مسایل حقوقی و مالی باشگاه ها برای رسیدن به استاندارهای فیفا و AFC جلسه داشت.

طرفداری- دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش در نشست با رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران عامل و سرپرست سه باشگاه تراکتور سازی، استقلال و پرسپولیس گفت:

کار بسیار بزرگی برای حفظ سهمیه های باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت و حفظ این سه تیم یک وظیفه ملی نه تنها برای وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال بلکه به عنوان یک موضوعی که با حیثیت و هویت فوتبال ملی و علائق میلیونها هوادار این دو تیم سرو کار دارد ، مهم و حیاتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سلطانی فر با بیان اینکه قطعا هیچ فرد وطن پرستی از حذف سهمیه تیم های ایرانی در باشگاههای آسیا خوشحال نمی شود اضافه کرد:

البته این موضوع به این شکل نباید تفسیر شود و این باشگاه ها باید برای پاسخگویی به مطالبات احتمالی باقی مانده سالهای گذشته هم پاسخگو باشند. مطابق گزارشهای که در اختیار من قرار گرفته است تاکنون هر سه باشگاه استقلال ، پرسپولیس و تراکتور سازی توانسته اند اهتمام لازم را در تعیین بدهی و مذاکره با طلبکاران داشته باشند و به انها تاکید کرده ام شفاف سازی و حل این مشکل بزرگ بر جای مانده از گذشته را به عنوان یک دستاورد مهم زمان مدیریت خود بدانید و موظفید در مورد ادعاهای دیگر در هر موضوعی مذاکره کنید تا حقی از کسی ضایع نشود.

دکتر سلطانی فر تاکید کرد:

حل ریشه ای مشکل بدهی های استقلال ، پرسپولیس و تراکتور سازی را به عنوان کارنامه موفق مدیریتی خود ، فدراسیون فوتبال و مدیران عامل این باشگاهها می دانم و انشاالله در آینده مورد قضاوت رسانه ها ، مردم و هواداران پرشمار این باشگاهها قرار خواهد گرفت. وزارت ورزش و جوانان و در واقع دولت، فدراسیون فوتبال و باشگاههای استقلال و پرسپولیس و تراکتور سازی و در حقیقت تمام دلسوزان کشور در هر پست و مقامی برای حفظ سهمیه های فوتبال کشور و حل اساسی موضوع بدهی ها منطبق با خواست کنفدراسیون فوتبال آسیا کنار هم ایستادند و به گونه ای عمل خواهیم کرد که دیگر این موضوع برای همیشه حل شده و جرائم و تعهدات ناعادلانه این دو باشگاه آبی و قرمز که متاسفانه از گذشته برجای مانده است به آیندگان واگذار نشود.

وزیر ورزش و جوانان با دفاع از عملکرد فدراسیون فوتبال و حفظ جایگاه ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون بین المللی فوتبال گفت:

من به واقع از زحمات فدراسیون فوتبال و مجموعه کمیته صدور مجوز حرفه ای گری فوتبال تشکر می کنم و خوشبختانه شفاف سازی صورت گرفته به خوبی قابل راستی آزمایی توسط مراجع نظارتی داخلی وخارجی است و وزارت ورزش و جوانان با تمام توان در کنار هواداران ورزش و فوتبال است و نباید نکته ای برای آنها مغفول باشد و من از مدیران باشگاهها می خواهم تمامی پرونده ها در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا که هنوز منجر به صدور حکم محکومیت نگردیده با جدیت دنبال کنند و از این ناحیه ضرری متوجه ورزش و فوتبال کشور نشود.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر جلب رضایت هواران فوتبال به عنوان سرمایه های ملی ورزش کشور گفت:

تصور می کنم جمعیت هواداران سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی تقریبا سه چهارم کشور را در برگیرد و تلاش ما در وزارت ورزش و آقای تاج در فدراسیون فوتبال و مدیران این باشگاهها بایستی جلب رضایت و خشنودی آنها از نتایج و عملکرد تیم های محبوب شان باشد.

دکتر سلطانی فر از مدیران عامل استقلال و تراکتور سازی و سرپرست پرسپولیس خواست مجموعه حقوقی فعالی را در باشگاه داشته باشند و به خصوص در بخش مالیات ها کوتاهی های گذشته در تنظیم اظهار نامه های مالیاتی و بدهای سنگین از این دست گریبان این تیم های را نگیرد و تمام مسایل شفاف برای اطلاع عموم و خصوصا رسانه ها در این مورد بازگو شود.

در این جلسه محمد رضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، تاج رئیس فدراسیون، نبی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای، افتخاری مدیر عامل استقلال، آجرلو مدیر عامل تراکتور سازی و گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس حضور داشتنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد