Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@21:33:22 GMT

اجرای 70 عنوان برنامه شاخص طی هفته بسیج در فامنین

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۸۴۳۳

اجرای 70 عنوان برنامه شاخص طی هفته بسیج در فامنین

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حسن بهادری‌یکتا امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج با چهار رویکرد مسجد محوری، مبارزه با آسیب های اجتماعی در قالب طرح کرامت، خدمت رسانی به  قشر ضعیف مردم وایجاد امنیت با راه اندازی گشت های محله محور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به آغاز هفته فرخنده بسیج از 29 آبان تا 5 آذر ماه ابراز داشت: دیدار نخبگان بسیجی با امام جمعه و فرماندار، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده های معظم شهدا از برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین در ادامه عنوان کرد: همایش بزرگ بسیجیان  در روز 5 آذر ماه، میقات صالحین، نشست های روشنگری، یادواره آبروی محله و همایش تجلیل از ایثارگران  نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی در ادامه اضافه کرد: برگزاری همایش اعتیاد و خانواده، اعزام تیم پزشکی، پیاده روی خانوادگی و مسابقات ورزشی متعدد از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بهادری یکتا گفت: افتتاح ساختمان حوزه شهید خواستان، کلنگ زنی پروژه های محرویت زدایی در بخش پیشخور و سخنرانی فرمانده ناحیه فامنین قبل از خطبه های نماز جمعه از سایر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، قصه زندگی شهید غلامعباس ملک مکان قطره‌ای از دریای بیکران معرفت شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مدافع وطنی که با همکاری شهید آوینی با تولید مستندی به ظلمِ و روزگویی‌های خان‌های به جا مانده از دوران پهلوی پایان داد.
شهید غلامعباس ملک مکان یکی از ۲۰۵ شهید سرافراز شهرستان بوانات است که در سال ۱۳۲۸ به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۱ در آبادان به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است