Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری  خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه نوشهر، حسین جناسمی در همایش نقش و تأثیر رسانه‌ها در اعتلای فرهنگ اقتصاد مقاومتی که با حضور خبرنگاران کانون بسیج رسانه این شهرستان و به مناسبت هفته بسیج در سالن اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه درگیر دو جنگ فرهنگی و اقتصادی هستیم، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی تکیه بر درون دارد، بنابراین باید هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولید کننده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه مطالبه‌گری اقتصاد مقاومتی در رسانه‌ها مغفول مانده است، گفت: روی پای خود ایستادن و خودکفایی از اثرات اقتصاد مقاومتی است و البته اقتصاد مقاومتی نوعی جهاد است و باید در زمینه‌های مختلف مانند علوم دانش بنیان شکوفا شود و در برابر هجمه‌های دشمن نلرزد.

وی با تأکید بر اینکه همه تلاش کنیم اقتصاد مقاومتی محقق شود، افزود: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است و هیچ کشوری با واردات به استقلال اقتصادی دست نیافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر گفت: باید از سبک ایرانی اسلامی در اقتصاد مقاومتی تبعیت کرد زیرا آنچه در اقتصاد مقاومتی است دارای آموزه‌های دینی و قرآنی است و بر عکس اقتصاد لیبرالیسم و سوسیالیسم بوده و بر مردم تکیه دارد.

وی تأکید کرد: مسؤولان نباید به شعار دادن در اقتصاد مقاومتی اکتفا کنند بلکه باید در عمل نیز تلاش کنند و البته تنویر افکار عمومی از سوی رسانه‌ها نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

جناسمی عنوان کرد: رسانه‌ها افکار عمومی برای اجرای اقتصاد مقاومتی آماده کنند و اقدامات مسؤولان را به چالش بکشند چون مطالبه‌گری اقتصاد مقاومتی در رسانه‌ها مغفول مانده است در حالی که باید اقتصاد مقاومتی  به خوبی تشریح شود.

وی بیان کرد: روی پای خود ایستادن و خودکفایی از اثرات اقتصاد مقاومتی است و البته اقتصاد مقاومتی نوعی جهاد است و باید در زمینه‌های مختلف مانند علوم دانش بنیان شکوفا شود و در برابر هجمه‌های دشمن نلرزد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر ابراز کرد: باید ذائقه مردم را از خرید تولیدات خارجی به تولیدات داخلی سوق داد.

وی گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی را بر عهده رسانه‌ها دانست و افزود: در طول چهار سالی که الگوی اقتصاد مقاومتی در سپاه نوشهر آغاز شده است در زمینه بنگاه‌های زودبازده ایجاد اشتغال کرده است.

جناسمی در پایان با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه و بسیج مردمی برای جمع‌‌آوری کمک‌ها، گفت: تعداد 5 کامیون حامل کمک‌های مردمی به ارزش حدود 4 میلیارد و 150 میلیون ریال از سوی سپاه نوشهر به مناطق زلزله‌زدگان کرمانشاه ارسال شده است.

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر. سرهنگ تقی نجمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: در طول یکسال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح، بهسازی پل‌های روستایی و ترمیم خانه‌های عالم، اعزام ۶١٠٠ گروهای جهادی در سطح استان و دهها برنامه ریز و درشت انجام گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده، پرداخت ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی ۴٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی انجام شده است.

وی تاکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه، نشست خبری، دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست.

کد خبر 6097049

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان