Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، در این نشست آخرین وضعیت پیاده سازی سامانه های حوزه نظارت مالی، اجرای طرح دولت الکترونیک و برنامه های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و میزان پیشرفت برنامه جامع پنج ساله تدوین شده در این بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کارگروه یاد شده با هدف توسعه دولت الکترونیک، مبارزه با اقتصاد زیرزمینی قاچاق، شفاف‏ سازی و مبارزه با فساد مالی، اداری و اقتصادی، توسعه اقدامات فرهنگی مبارزه با فساد، توسعه و حمایت فکری و معنوی و امنیت حقوق مالکیت، اجرای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد پایدار منابع درآمدی دولت، بهینه سازی اندازه و اصلاح ساختار مالی دولت، تقویت خود اتکایی استان ها و شفاف سازی بودجه هزینه ای و سرمایه ای دولت در استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کارگروه شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد مقاومتی ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی یزد، در این نشست با بیان نقش و جایگاه مهم اقتصاد مقاومتی در بخش های مالی و اقتصادی گفت: طرح ها و برنامه های این بخش ها در استان بر مبنای سیاست اقتصاد مقاومتی تهیه و تدوین شده و جدای از برنامه ها و فعالیت های جاری این مجموعه است.
علی نمازی افزود: طراحی و استقرار خزانه داری الکترونیک، مولد سازی و مدیریت دارایی های دولت و توسعه و استقرار نظام جامع مدیریت بدهی ها و تعهدات عمومی دولت از جمله طرح های استانی در بخش مالی است.
وی شفاف سازی مسایل مالی و پرداخت های دستگاه های دولتی را بر مبنای سیاست اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: این طرح موجب صرفه جویی در منابع مالی شده است.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: عملیاتی کردن مقررات و بهبود 10 پله ای رتبه کشور در سهولت کسب و کار، تکمیل فرایند واگذاری سهام بنگاه های مشمول واگذاری، پیاده سازی طرح جامع مالیاتی، طراحی و ساز و کارهای بهبود شاخص های رقابت پذیری اقتصاد ایران از جمله طرح های استانی اقتصاد مقاومتی در یزد است.
نمازی ، شناسایی، احصاء و واگذاری اموال مازاد، سهام و دارایی های شرکت ها، پیاده سازی و توسعه سامانه های هوشمند مبارزه با پولشویی، طراحی و تدوین الگو و باز توزیع منابع حاصل از هدفمندی، معرفی ظرفیت ها و فرصت های متقابل اقتصادی و سرمایه گذاری ایران ، استقرار کامل سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه و توانمند سازی صنعت بیمه کشور را از دیگر طرح های استانی اقتصاد مقاومتی است عنوان کرد که در این بخش عملیاتی خواهد شد.
معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت پیاده سازی سامانه های حوزه نظارت مالی در استان ، اجرای این طرح را گامی اساسی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و شفاف سازی مسایل مالی بیان کرد.
سعید نورایمانی گفت: در سالهای اخیر سامانه های مختلف در بخش نظارت مالی استان راه اندازی شده و الکترونیکی کردن خزانه و راه اندازی سامانه سادا و اموال منقول دولت از جمله آن است.
در این نشست مدیر کل دیوان محاسبات و فناوری اطلاعات و ارتباطات و دبیر کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمینه اقتصاد مقاومتی در حوزه کاری خود ارائه کردند.
اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، عضو کارگروه های ارتقای بهره وری، توسعه صادرات ، تسهیل و رفع موانع تولید، اشتغال، گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی، مردمی کردن اقتصاد و شفاف سازی و سالم سازی است.
1968/ 2047 خبرنگار:محمودرضا رحمانی**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است