Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی فن بازار گفت: در بحث دیپلماسی علمی از سفرای کشور‌ها در ایران، غرفه هایی به هیئت هایی از کشورهای آذربایجان، پاکستان، قزاقستان، قرقیزستان و مالزی داده شده تا دستاورد‌ها و فناوری‌های خود را در معرض نمایش بگذارند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید متقی طلب، دبیر اجرایی فن بازار و رئیس پارک علم و فناوری گیلان در نشست خبری که ظهر امروز در ساختمان وزارت علوم برگزار شد، گفت: نمایشگاه هفته پژوهش از ۲۲ آذر ماه شروع می‌شود و اختتامیه این نمایشگاه ۲۶ آذر می‌باشد که بالغ بر ۲۰۰ مرکز آموزشی، علمی فناوری از بخش‌های دولتی و خصوصی در آن شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر ۱۹۳ دانشگاه، پارک علم و فناوری، مرکز رشد و پژوهشگاه وارد سامانه‌ای به نام ایران تک هاب شدند که به کمک این سامانه فناوری‌ها ثبت و رصد شوند این سامانه امسال تکمیل شده و در این سامانه به دنبال این هستیم که سطح آمادگی فناوری‌ها و سطح آمادگی سرمایه گذاری و صنعت و نوآوری را مطابق با استانداردهای بین المللی بسنجیم که برای این امر نیاز به وجود اکوسیستمی بود که با این سامانه محقق می‌شود وگرنه زحمات پژوهشگران به نتیجه مطلوب نمی‌رسید.

وی ادامه داد: ۸۶ دانشگاه، ۲۰ پژوهشگاه، ۳۳ پارک، ۱۹ مرکز رشد، ۱۵ سازمان اجرایی در فن بازار امسال فعال هستند و در سال گذشته انعقاد قرارداد‌ها به ارزش ۷۷ میلیارد تومان بود که امیدواریم امسال با افزایش قابل توجهی روبرو باشیم.

متقی طلب در ادامه بیان داشت: امسال علاوه بر پژوهشگران داخلی مهمان هایی از خارج از کشور برای شرکت در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور هم در هفته پژوهش از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این در بحث دیپلماسی علمی از سفرای کشور‌ها در ایران دعوت شده تا در هفته پژوهش علاوه بر بازدید از نمایشگاه و فن بازار در مراسم اختتامیه نیز شرکت کنند همچنین غرفه هایی به هیئت هایی از کشورهای آذربایجان، پاکستان، قزاقستان، قرقیزستان و مالزی داده شده تا دستاورد‌ها و فناوری‌های خود را در معرض نمایش بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است

به گزارش خبرگزاری مهر، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز مانند دوره‌های سی‌وسوم و سی‌وچهارم در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب» صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت موقتاً غیرفعال است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6095682 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • اکسپو وعده صادق ۲ بود/ لزوم اصلاح رفع تعهد ارزی از ۳ کشور همسایه
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس