Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هلال احمر گفت: اندیشه های امام خمینی (ره) و انقلاب را به صورت روزآمد و با ادبیات جدید در جهان تبلیغ کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین معزی پور چهارشنبه شب در مراسم گلبانگ رهایی که به مناسبت سالروز صدور دومین پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی در حسینیه پیروان شهدای کربلا در شهرری برگزار شد افزود: برای نشر و گسترش اندیشه امام خمینی و مفاهیم انقلاب تا اندازه که می توانیم باید تلاش کنیم و در جهان به گفتمان سازی بپردازیم و از طرف دیگر در رساندن پیام به صورت روزآمد و با ادبیات جدید این کار را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جریان تبلیغ و پیام رساندن دین و معرفت دینی با ابزارهایی که در اختیار داریم خیلی موثر واقع نمی‌شود و دنیای امروز بسیار جلوتر از ما در پیام رسانی است و ما باید از دنیا یاد بگیریم که چگونه از علم ارتباطات استفاده کنیم که امروزه به عنوان یک دانش پیشرفته در جهان مطرح است.
نماینده سابق ولی فقیه در مرکز اسلامی لندن افزود: ما نمی توانیم مانند سی سال پیش به تبلیغ دین بپردازیم. چون امروز دنیای غرب و استکبار جهانی با نوشتن چند جمله فضایی را علیه اسلام ایجاد می کنند و ما نیز باید بتوانیم از این علم استفاده کرده و در جهت تبلیغ دین به کار ببریم. البته پیشرفت های بسیاری در کشور ایجاد شده است ولی پیش از این نیاز داریم
وی درباره بازتاب پیام رهبری در میان جوانان اروپایی و آمریکایی گفت: بازتاب های خوبی از سوی جوانان اروپایی و آمریکایی در زمینه 2 پیام رهبر انقلاب وجود دارد که این بازتاب ها در دفتر نشر آثار رهبر انقلاب وجود دارد.
معزی درباره عملکرد مسئولان فرهنگی کشور در نشر پیام رهبر معظم انقلاب گفت: فعالیت مسئولان فرهنگی را باید متفاوت دید. یعنی برخی از مسئولان در کشورهای مختلف امکاناتی داشتند و فعال بودند ولی برخی دیگر با محدودیت هایی روبرو بودند و در مجموع باید گفت هرکسی به اندازه توان خود به رغم مشکلات فراوان فعالیت کرده تا بتواند این پیام را به دنیا برساند و تاکنون نشر خوبی پیدا کرده است.
وی همچنین با اشاره به بخش هایی از پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی گفت: ایشان احساس کردند که تبلیغات استکبار جهانی باعث شده تا جوانان در غرب به درستی با اسلام آشنا نشوند و لذا این پیام ها را صادر کردند.
نماینده سابق ولی فقیه در وین با تشریح وضعیت ضد دینی در دنیا پس از جنگ های اول و دوم جهانی به تحلیل تمایل مردم غرب به معنویت به ویژه با وقوع انقلاب اسلامی پرداخت.
حضرت آیت الله خامنه ای در هشتم آذر سال 94 طی نامه ای خطاب به جوانان کشورهای غربی با اشاره به حوادث تروریستی فرانسه فرمود: من ایمان دارم که تنها شما جوان هایید که با درس گرفتن از ناملایمات امروز، قادر خواهید بود راه هایی نو برای ساخت آینده بیابید و سدّ بیراهه هایی شوید که غرب را به نقطه کنونی رسانده است.
ایشان تروریسم را درد مشترک خوانده و افزودند: تا زمانی که معیارهای دوگانه بر سیاست غرب مسلّط باشد و تا وقتی که تروریسم در نگاه حامیان قدرتمندش به انواع خوب و بد تقسیم شود، و تا روزی که منافع دولت ها بر ارزشهای انسانی و اخلاقی ترجیح داده شود، نباید ریشه های خشونت را در جای دیگر جستجو کرد.
مراسم گلبانگ رهایی به همت پایگاه بسیج شهید پورشه و همکاری سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم همزمان با هفته بسبج و سالروز دومین پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی برگزار شد.
خبرنگار: محمدرضا جعفرملک انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 1003 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است