Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این وزارتخانه با استقرار امکانات، تجهیزات و نیروی متخصص مورد نیاز در مناطق زلزله استان کرمانشاه به مردم خدمات رسانی می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ایرج حریرچی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح بیمارستان موقت سرپل ذهاب در جمع خبرنگاران افزود: این اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15923541/تقویت_بخش_خصوصی_در_ارائه_خدمات_بهداشتی_و_بیمارستان_ام_لیلا_در_بندرعباس">درمانی_در_خراسان_رضوی">درمانی_ضرورت_دارد">بیمارستان با تلاش جهادگران عرصه سلامت استان بهداشت_به_مردم_قول_داده_ایم_که_تنهایشان_نگذاریم_ستادی_برای_پیگیری_امور_مجروحان_زلزله">کرمانشاه آماده خدمات رسانی شد.
وی اظهار کرد: این بیمارستان 50 تختخوابی دارای 6 بخش، 2 اتاق عمل، چهار تخت آی سی یو و سی سی یو و هشت تخت زایمان است.
به گفته او، این بیمارستان قابلیت ارتقا به 16 تخت سرپایی را دارد.
وی اظهار کرد که این بیمارستان روزانه جوابگوی چهار هزار نفر از مردم منطقه است.
سخنگوی وزارت بهداشتی_و_بهداشتی_و_بهداشتی_و_درمانی_در_خراسان_رضوی">درمانی_در_خراسان_رضوی">درمانی_در_خراسان_رضوی">بهداشت در ادامه گفت: بیمارستان موقت سرپل ذهاب اکنون بخش دیالیز ندارد و در بیمارستان قصرشیرین مستقر است که این بخش را تا سه هفته آینده در بیمارستان سرپل ذهاب مستقر خواهیم کرد.
حریرچی همچنین افزود: کلینیک تخصصی سرپل ذهاب را نیز تا 2 هفته آینده تکمیل می کنیم.
وی اظهار کرد که تمام شرایط از نظر پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت در سرپل ذهاب آماده خدمات رسانی است.
وی گفت: ادعا نمی کنیم که مردم هیچ مشکلی ندارند و در شرایط ایده آلی هستند اما مجموعه وزارت بهداشت به دنبال ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم مناطق زلزله زده است و نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده نیز حضور دارد و به صورت مستمر مشکلات را پیگیری و رصد می کند.
قائم مقام وزیر بهداشت در ادامه انتقال سریع مصدومان به مراکز بهداشتی_و_درمانی_در_خراسان_رضوی">درمانی و اینکه کسی در حین انتقال فوت نکرد را تجربه منحصر به فردی در دنیا دانست و گفت: این تلاش همکاران بخش بهداشت و درمان در زلزله اخیر موجب تعجب نماینده صلیب سرخ جهانی شد.
حریرچی، همچنین آماری در مورد وضعیت خدمات رسانی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارائه کرد و افزود: در این زلزله یک هزار و 830 عمل جراحی، 14هزار و 692 پذیرش و سه هزار و 962 بستری و ترخیص انجام شد.
به گفته او، اکنون تنها 221 نفر از مصدومان حادثه زلزله در مراکز درمانی بستری هستند.
وی با اشاره به اینکه در روزهای اول زلزله تمام خدمات بهداشتی و درمانی به صورت کاملا رایگان انجام می شد، گفت: اکنون سازمان بیمه خدمات درمانی در منطقه مستقر شده و در کمترین زمان دفترچه درمانی صادر می کند و پذیرش در مراکز درمانی با دفترچه و به صورت رایگان انجام می شود.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش

ایسنا/گیلان دو باب خانه بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت در شهرستان تالش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه و در هفته ملی سلامت دو باب خانه بهداشت در روستای مسجد قاباقی چوبر و روستای کوهستانی بره پشت و تنکاب افتتاح شد.

ایرج موذن، فرماندار شهرستان تالش در حاشیه این افتتاح درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

موذن افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوارهای تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

همچنین سعید رستمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش ضمن تأکید بر لزوم بهره مندی آحاد جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و باکیفیت، اظهار کرد: امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افزود: یک روز در هفته، پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت