Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@03:23:49 GMT

آیا پرونده آزار جنسی ترامپ به جریان می‌افتد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۳۹۰۸

رویداد۲۴-یک قاضی نیویورکی پس از دریافت استدلال‌ها تصمیم‌ می‌گیرد که آیا "سامر زرووس" که رئیس‌جمهوری آمریکا را به آزار و اذیت جنسی متهم می‌کند، می‌تواند این پرونده را به پرونده_آزار_جنسی_ترامپ_به_جریان_می_افتد">دادگاه مدنی بکشاند یا خیر.
 
به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا خواسته است تا این پرونده از دور رسیدگی خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامر زرووس یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه تلویزیونی "د اپرنتیس" بود که بین سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ به میزبانی ترامپ برگزار می‌شد. در دوره کمپین‌های ریاست جمهوری در اکتبر ۲۰۱۶ زرووس ترامپ را متهم کرد که در سال ۲۰۰۷ زمانی که برای صحبت با او درباره مسائل کاری در هتل بورلی‌هیلز لس‌آنجلس بوده، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.
 
این قربانی آزارهای جنسی در ژانویه، سه روز پیش از تحلیف ترامپ تشکیل پرونده داد. در طرح دعوی او آمده است ترامپ یک "دروغگو و زن‌ستیز" است که "زرووس را با سخنان سخیف تحقیر کرده و هدف ناسزا قرار داده است". ترامپ اکتبر در واکنشی توئیتری مدعی شد: فقط می‌توانم بگویم که کلا اخبار جعلی است. این خبری جعلی و ساختگی و تحریف واقعیت است اما این مساله در دنیای سیاست رخ می‌دهد.
 
سه‌شنبه قاضی جنیفر شکتر به دفاعیات یکی از وکلای رئیس‌جمهوری آمریکا که به دنبال رد این پرونده بود، گوش کرد. به گفته او، ایالات نمی‌توانند هیچگونه کنترلی بر رئیس‌جمهور داشته باشند و به عنوان مثال به پرونده آزار و اذیت جنسی پائولا جونز علیه بیل کلینتون، رئیس‌جمهوری وقت آمریکا در ۱۹۹۴ اشاره کرد. طبق این اظهارات، برتری فدرال بر قضاوت ایالتی ارجحیت دارد. یک قاضی فدرال شکایت جونز را رد کرده بود اما کلینتون بعدا در خارج از دادگاه با او توافق کرد. در مقابل وکیل خانم زرووس تاکید کرد می‌توان پرونده علیه رئیس‌جمهوری آمریکا را در یک دادگاه مدنی پیگیری کرد.
 
قاضی پرونده هنوز تصمیمی در این مورد اتخاذ نکرده است. زرووس و چندین زن دیگر اتهامات مشابهی در دوره کمپین‌های ریاست جمهوری علیه ترامپ مطرح کردند. این اقدام پس از آن صورت گرفت که ویدیویی مربوط به ۲۰۰۵ از ترامپ منتشر شد که او سخنان رکیک جنسیتی علیه زنان می‌گفت. در زمان انتشار این ویدیو، ترامپ سخنان خودش را حرف‌هایی دانست که در محفل دوستان مطرح شده و تهدید کرد که از اتهام‌زنندگان شکایت می‌کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت