Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@21:56:57 GMT

برگزاری جشنواره چهل چراغ رضوی در سبزوار

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۲۰۱۸

برگزاری جشنواره چهل چراغ رضوی در سبزوار

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار از برگزاری چهارمین دوره جشنواره چهل جراغ رضوی در سبزوار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رادمان در گفت و گو با بصیرسبزوار با اشاره به برگزاری این جشنواره برای چهارمین سال پیاپی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری بیش از 15هزار نفر در جشنواره حفظ چهل حدیث رضوی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 12هزار جلد کتابچه احادیث برای متقاضیان شرکت در مسابقه به چاپ رسیده است تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده متقاضیان این آمادگی وجود دارد تا در صورت شرکت افراد کتابچه‌های بیشتر چاپ و در دسترس قرار گیرد.

 

رادمان با اشاره به اینکه آشنایی و انس هرچه بیشتر جامعه با احادیث رضوی و جاری شدن روح معنویت این سخنان گهربار در متن زندگی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره چهل‌چراغ رضوی است تأکید کرد: بر این مبنا تولید نرم‌افزار اندروید احادیث رضوی به دست هنرمندان و فعالان رسانه‌ای در سبزوار در دست است که تا پایان هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار در ادامه به توجه ویژه به قشر معلول و روشن‌دل اشاره کرد و افزود: در این راستا کتاب گویای احادیث رضوی تولید و در اختیار این افراد قرارگرفته است.

 

وی همچنین  از استقبال بیش از 4000 نفری در دوره قبل خبر دادند و ادامه داد: علاقه‌مندان بدون محدودیت سنی و تحصیلاتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و علاوه بر اجر معنوی از جوایز ارزنده‌ی جشنواره بهره‌مند گردند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با کاشت ۸۵ هزار پیاز لاله در ضلع شمالی بوستان ملت و برگزاری جشنواره لاله دربیش از هزار مترمربع مساحت این فضا با استقبال و بازدید حداکثری زائران و مجاوران در مشهد روبه رو شد.

حسین مختاری افزود: ۱۵ هزار پیاز لاله  هم در باغ گل‌ها کاشته شد و این فضا نیز با استقبال گسترده‌ای روبه رو شد.

وی گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره در نظر است در سال‌های آتی این جشنواره با توسعه و اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با هدف ارتقاء هر چه بیشتر جشنواره‌های لاله مشهد از سه باغ گل‌های لاله در تهران و جشنواره‌های  آسارا،   چمران و باغ ایرانی در ونک بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود