Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هاگفت: مهمترین موضوع در کار تشکیلاتی از خود گذشتگی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در اولین نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل‌های اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: نقش تعلیم و تربیت در دانشگاه ویژه است و همتی می‌طلبد که بتوان وظایف پژوهشی و آموزشی و در کنار آن٬ مسئولیت‌های اجرائی و اجتماعی را ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاعده اول کار تشکیلاتی فاصله گرفتن از فرد گرایی است. شاخصه اصلی غرب، فردگرایی است، اما اداره جامعه خود را با کار تشکیلاتی و کار جمعی انجام می‌دهند.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در آمریکا تفاوتی ندارد کدام حزب پیروز شود. کسی که رییس جمهور می‌شود شاید مقداری دیدگاه های فردی تاثیرگذار باشد اما سیاست‌های اصلی کشور تغییر نمی‌کند. خروجی کار تشکیلاتی در این کشور هم افزایی و پیشبرد اهداف است.

رستمی با بیان اینکه اسلام، دین کاملا اجتماعی است، افزود: در تمام حوزه‌ها جمع نقش موثرتری دارد. آیاتی که مفاهیم اجتماعی دارد را از قرآن جدا کنیم چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

او ادامه داد: حدود ۴۰سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد٬ نظامی که مردم سالاری و توجه به آرا مردم و دین‌داری در آن لحاظ شده است اما همچنان خوی فردگرایی و میل به کار فردی وجود دارد.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه مهمترین موضوع در کار تشکیلاتی از خود گذشتگی است اظهار کرد: کار تشکیلاتی مهم٬ سازنده٬ اثربخش و تربیتی است.

او درباره فعالیت تشکل‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اقتضائات خاص خود را دارد. دانشجویانی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند که وابسته به بودجه دولتی نیستند و شاید فضای فکری و اندیشه‌ای دیگری داشته باشند.

رستمی در پایان گفت: کار تشکیلاتی برکت دارد و خداوند در این مسیر کمک می‌کند تا به موفقیت‌های دنیایی دست پیدا کنیم. نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه هم به دنبال حمایت از کارهایی است که به اهداف عالی انقلاب کمک می‌کنند. اگر انقلاب را یک انقلاب درونی و روحی بدانیم، اتفاقاتی که در قالب فعالیت‌های تشکل‌ها رخ می‌دهد جزو اهداف نهاد رهبری در دانشگاه است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است