Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > مازندران - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور:هزارو 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری دولت تدبیر و امید در بندر امیرآباد است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بهشهر، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشوردر آیین تکریم و معارفه مدیریت بنادرو دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیراباد گفت که هم اکنون ۲۰ واحد تولیدی در بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیراباد با هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری فعال است و هزار و ۸۰۰ نفر نیز در این واحدها اشتغال دارند

مهندس راستاد با اشاره به اینکه دراین بندر بیش از هزار هکتار زمین برای سرمایه گذاری بخش خصوصی وجود دارد و سازمان بنادر و دریانوردی نیز از سرمایه گذاران حمایت خواهد کرد افزود ۱۰ واحد جدید نیز با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیاردریال دردست اجرا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بهره گیری از زیرساخت ها را برای توسعه صادرات ضروری دانست و اظهارداشت در این بندر ۷,۵ میلیون تن ظرفیت تخلیه و بارگیری وجود دارد که باید این ظرفیت برای صادرات بیشتر به کار گرفته شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم جهت اشتغال از انتظار به حقی برخوردار هستند تأکید کرد این توقع باید با توسعه صادرات و سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق شود.
راستاد اظهارداشت تمام جذب سرمایه گذاری باید با توجه به حفظ محیط زیست صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران در ادامه با اشاره به اینکه براساس برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور رونق صنعت گردشگری دریایی به ویژه در بنادر شمالی کشور از برنامه های جدی در بنادر است اظهار داشت سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی دارد جهت تقویت کارکرد گردشگری در بنادر ایران و خرید ناوگان مسافری دریایی تسهیلات ارزان قیمت در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

در پایان این آیین باقدردانی از خدمات علی خدمتگزار مدیر سابق بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیراباد سیاوش رضوانی که پیشتر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران بود به عنوان مدیر جدید بندر امیرآبادمعرفی شد.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان مازندران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک

ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان گفت: یک فروند شناور یدک‌کش چندمنظوره به چرخه عملیاتی و لجستیکی بندر جاسک افزوده شد.

حمیدرضا محمدحسینی تختی امروز هشتم فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: این یدک‌کش دارای قابلیت آتشخواری در مواقع بروز حوادث و کاربری چندمنظوره است.

وی افزود: عملیات تغییر کاربری و چندمنظوره کردن این شناور در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با دانش متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان به پایان رسید.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان هدف از استقرار شناور یدک کش برنا در بندر جاسک را افزایش ایمنی و نیز ارتقاء نُرم تخلیه و بارگیری کالا با پهلوگیری شناور تناژ بالا عنوان کرد. 

به گفته محمدحسینی تختی این شناور دارای سیستم ناوبری و کمک ناوبری، ۲۶ متر طول و ۲.۷۵ آبخور، دارای قابلیت ویژه‌ای برای ارتقاء توان عملکردی بندر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند