Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اسناد به مساحت ۹۰۹ هزار متر مربع با ارزش کارشناسی شده افزون بر ۸۳ میلیارد ریال به صورت رایگان به اهالی راز و جرگلان اهدا شد.
عزیز عزیزی با بیان اینکه این املاک هبه رهبری است، افزود: هم اینک اراضی ۸۰ روستای خراسان شمالی جزو املاک بنیاد علوی است که در اجرای منویات مقام معظم رهبری از سال ۸۳ واگذاری آنها به اهالی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: بر این اساس از سال ۹۳ تاکنون بیش از ۹ هزار فقره سند املاک علوی با گستره ای بیش از ۲۰ هزار متر مربع به اهالی این مناطق در استان اهدا شده است.
عزیزی خاطرنشان کرد: همچنین هزار فقره سند دیگر در استان مربوط به این املاک داریم که در سال آینده در دستور کار واگذاری قرار دارد.


وی یادآور شد: این اسناد امروز در خراسان شمالی همزمان با استانهای گیلان، مازندران، گلستان و خراسان رضوی به صورت ویدئوکنفرانسی توسط رییس بنیاد مستضعفان به اهالی اهدا شد.
املاک بنیاد علوی شامل املاکی است که در دوران رژیم پهلوی اول (غرس) و اسناد آن به نام پهلوی صادر شده که بعد از انقلاب اسلامی بر اساس احکام موجود، بنیاد مستضعفان متولی این امر شد و با توجه به منویات مقام معظم رهبری عین مال به خود اهالی اهدا می شود.

شهرستان محروم ۷۰ هزار نفری راز و جرگلان به مرکزیت شهر راز در ۱۲۰ کیلومتری شمال بجنورد قرار دارد که اکثریت جمعیت این منطقه را ترکمنان اهل سنت تشکیل می دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب اسلامی خراسان رضوی خراسان شمالی کارشناسی منویات مقام معظم رهبری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان خراسان شمالی املاک بنیاد فقره سند اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند

به گزارش قدس خراسان، مصطفی مهدوی ارفع اظهار کرد: میزان اهدای خون این استان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود هفت درصد افزایش داشته است.

مسوول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی افزود: ۲۱۱ هزار و ۱۸۴ داوطلب پارسال به مراکز اهدای خون خراسان رضوی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۶۰ هزار و ۹۴۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با بیان اینکه ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند، ادامه داد: اهدا کننده مستمر خون به کسی گفته می‌شود که حداقل ۲ بار در سال خون اهدا کند و این تعداد در سال گذشته بیش از ۸۵ هزار و ۸۱۸ نفر در استان گزارش شده است.

مهدوی ارفع بیان کرد: بیش از ۲۹ درصد اهدا کنندگان خون استان در این بازه زمانی «با سابقه» و حدود ۱۸ درصد اهدا کننده «بار اولی» هستند.

مسوول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته زنان نیمی از اهداکنندگان خون را شامل می‌شوند، افزود: بانوان سال گذشته ۵.۳۵ درصد معادل هشت هزار و ۶۱۵ نفر از اهداکنندگان خون استان را تشکیل می داده اند.

وی افزود: شاخص اهدای خون ۲۷.۲۸ نفر به ازای هر هزار نفر جمعیت کشور است.

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم