Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصرالدین نوری زاده، صبح چهارشنبه در نشست خبری که با رسانه ها برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه برنامه های فرهنگی و مناسبت های مذهبی عمده کارش در حوزه هیئات مذهبی و سامان دهی مادحین در طول سال فعالیت هایی دارد.

نوری زاده افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در اربعین  سالار شهیدان دارای چندین برنامه متداول را برنامه ریزی کرده است که شامل سامان دهی و اعزام ۱۳۰۰ مبلغ و مبلغه به کانون های جمعیتی استان اعم از مساجد، حسینیه ها، مراکز آموزشی و دینی و فرهنگی است و مراسم سوگواری در ۱۵۳مسجد روستایی بالای ۲۰۰ خانوار توسط روحانیون مستقر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای بهره مندی از هیئات و مراسم ها حضور ۲۶۷۶ ائمه جماعات دستگاه های دولتی جهت تبیین فرهنگ و نهضت عاشورایی را برنامه ریزی کرده ایم گفت: همچنین درباره بحث زیارت و ثمرات تعظیم شعائر الهی باید بگوئیم که یکی از این مصادیق تعظیم همین زیارت اربعین می باشد که نشانه شیعه معرفی شده است و تشکیل جلسات تبلیغی به مناسبت رحلت پیامبر و امام حسن(ع) نیز در برنامه قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: طی مکاتبات صورت گرفته با آستان مقدس رضوی درباره پذیرایی از هیئات مذهبی در دهه آخر ماه صفر داشته ایم که آنها را پوشش دهند و زمینه بهره مندی در این فرصت را داشته باشند و نهایت تعامل در این مکاتبات صورت گرفته است و در استان تهران نیز تجمع هیئات در میدان امام حسین(ع) ۵ سالی است که صورت می گیرد.

نوری زاده بیان داشت: فلسفه تشکیل ستاد اربعین بیشتر برای استان های مرزی است منتها متناظر با آن در استان های دیگر نیز انجام می شود که اگر خدمتی توسط مردم و دستگاه ها و ارگان ها ساخته است به زائرین داده شود و کلیه امکانات و موجودی کار استان ها در برنامه های تدارک دیده شده در استان ها مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه تشویق و ترغیب برخی از هیئات به وقف و استفاده از کمک های مردمی به موکب های اربعین از دیگر کارهای ستاد اربعین استان ها است گفت: به صورت غیر رسمی شاهد هستیم که کمک های خوب و جامعی از سوی مردم در این زمینه ها صورت گرفته است و برخی از برنامه مثل اعزام مبلغین، روحانیون مستقر در روستاها، توزیع اقلام فرهنگی و برگزاری گفتمان های فرهنگی توسط سازمان تبلیغات صورت می گیرد و از ظرفیت مردمی نیز بهره می بریم چرا که جامعه هدف از گستردگی زیادی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان گفت: باید توجه لازم به پدافند غیر عامل داشته باشیم و کار سازمان تبلیغات اسلامی در این حوزه اطلاع رسانی و معرفت افزایی از طریق نشست ها و کارگاه های آموزشی و گفتمان های دینی با اقشار تاثیرگذار هم در فضای واقعی و هم در فضای مجازی است و اگر در این زمینه بتوانیم تک تک مردم را توجیه کنیم کار بزرگی را انجام داده ایم.

true برچسب ها : اربعین 96 سازمان تبلیغات اسلامی سیدناصرالدین نوری زاده true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست