Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- همزمان با برگزاری چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه از پروفسور علی اکبر فرهنگی بنیانگذار علم مدیریت ارتباطات و پروفسور باقر ساروخانی بنیانگذار جامعه شناسی ارتباطات تجلیل می شود.

رییس چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با بیان اینکه این همایش با حضور اساتید و پژوهشگرانی از ایران، سوئد، نیوزیلند، آذربایجان، افغانستان و آلبانی روز دوشنبه (هشتم آبان) در دانشگاه صدا و سیما برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در این دوره از همایش چهار نشست تخصصی و چند سخنرانی علمی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود اسعدی افزود: 'شبکه های اجتماعی و مدیریت رسانه' از جمله این نشست هاست که با حضور تیموتی مورفی از نیوزیلند، محمد فهیم دشتی از افغانستان، وصاله ماهرقیزی از جمهوری آذربایجان، لوزاتی ابن اندونی از آلبانی و صدیقه ببران برگزار خواهد شد.
وی توضیح داد: علی اکبر فرهنگی بنیانگذار علم مدیریت ارتباطات و رییس شورای سیاستگذاری چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه با عنوان 'مدیریت رسانه و توسعه '، باقر ساروخانی بنیانگذار جامعه شناسی ارتباطات و استاد ممتاز داشگاه تهران با عنوان 'کودکان و رسانه های جمعی از منظر مدیریت رسانه ' و محسن بنی هاشمی عضو هیات علمی همایش با عنوان 'علوم شناختی ' در این همایش سخنرانی می کنند.
رییس چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه اضافه کرد: مهمترین مسائل مورد نظر در مدیریت رسانه در ایران و جهان در این همایش که با همکاری وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، دانشگاه سوره، دانشگاه صدا و سیما، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فرهنگ، ماهنامه چهره های ماندگار و نهادهای رسانه ای برگزار می شود، مورد بررسی قرار می گیرد.
به گفته اسعدی، وحید عقیلی عضو هیات علمی چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه نیز در نشست ' انگاره مدیریت رسانه و سیاست رسانه ای' شرکت می کند.
وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه از پروفسور علی اکبر فرهنگی پدر علم مدیریت ارتباطات و پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه شناسی ارتباطات تجلیل می شود، اضافه کرد: 23 عضو هیئت علمی چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه، جایزه ای به نام دکتر علی اکبر فرهنگی در عرصه مدیریت رسانه و جایزه ای به نام باقر ساروخانی در عرصه جامعه شناسی ارتباطات تصویب کردند که از سال آینده طبق ضوابط و شرایط به دانشجویانی که دارای پایان نامه های ممتاز در این دو رشته باشند، اعطا می شود.

** همایش های پیشین و اهداف آن
اسعدی گفت: اولین همایش بین المللی مدیریت رسانه سال 93 در کتابخانه ملی برگزار شد و بررسی نظریه های جدید در حوزه مدیریت رسانه، حوزه استراتژیک رسانه ،مدیریت سزمان های رسانه ای و چیستی مدریت رسانه و الگوی بومی مدیریت رسانه از جمله مباحثی بود که در این همایش مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه دومین همایش بین المللی مدیریت رسانه سال 94 در دانشگاه صدا و سیما برگزار شد، ادامه داد: سومین همایش نیز سال 93 با حضور استادان و صاحبنظران رسانه در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.
رییس چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه تبیین و ارزیابی همه جانبه رشته مدیریت رسانه در ایران و جهان، تفکر مدیریت راهبردی در رسانه و بومی و نهادینه سازی نظریات مدیریت رسانه در ایران را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.
فراهنگ**1880 ** 1823 خبرنگار:پروین اروجی ** انتشار: طاهره نبی ا للهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد

 فرامرز دهمرده  اظهار کرد: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.

رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.

به گفته وی ؛ در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته ۲۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر