Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سخنگوی قوه‌قضاییه درباره اینکه قرارداد طارمی باپرسپولیس جعلی بوده است، درباره ورود سازمان بازرسی به این موضوع گفت:اگر باشگاه دولتی باشد و با قرارداد جعلی پولی را برداشت کنند،جنبه اختلاس پیدا می‌کند. قطعا سازمان بازرسی و مدعی‌العموم می‌تواند ورود کند.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در ادامه نشست خبری امروز خود، درباره آخرین وضعیت پرونده شهرداری و شورای شهر شهرک صدرای استان فارس گفت: متاسفانه تخلفاتی بود که شهردار و برخی کارمندان شهرداری سابق آن محل و برخی اعضای شورای سابق انجام داده بودند که پرونده‌ای تشکیل شد و در دادگاه بدوی برای 11 نفر حکم صادر شده است که با توجه به نوع اتهامی که داشند از 3 تا 15 سال حبس به متهمان داده شده است و برخی نیز به انفصال دام و موقت و جزای نقدی و رد مال محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بحران آب در کشور و اینکه 11 میلیون حاشیه‌نشین به خاطر بحران آب به وجود آمده است گفت: مسئله آب یک مسئله جدی است که دولت به آن اهتمام دارد اما باید اهتمام جدی باشد. مدیریت آب مهم‌تر از مسائل دیگر است و مدیریت واحد نیاز دارد که کار کارشناسی نیاز دارد. آنچه قوه قضاییه در سال‌های اخیر با آن مواجه است، اولاً برداشت‌های غیرمجاز و غیرقانونی است که در استان‌های مختلف به ویژه استان‌هایی که کمبود آب دارند با این مسائل مواجه هستیم. تعیین حق‌آبه با ما نیست و دولت باید این کار را بکند. البته در برخی استان‌ها متفاوت است مثل استان اصفهان و نسبت به اصل مدیریت آب و جدا کردن آب شرب و کشاورزی کار دولت است و قوه قضاییه می‌تواند همکاری کند اما چیزی نیست که مستقیم وارد شود.

سخنگوی قوه‌قضاییه درباره کشف پیش ساز مواد مخدر Drugs در خراسان رضوی گفت: متاسفانه میزان بسیاری از پیش‌سازهای مواد مخدر در این استان کشف شد که هنوز مواد مخدر به دادگاه نرفته است. از این مواد می‌شود هم مواد مخدر و هم دارو ساخت. اگر محرز شود که اینها برای ساختن مواد مخدر است، سازنده، وارد کننده و حمل کننده مجرم هستند و مجازاتش هم در قانون Law مبارزه با مواد مخدر پیش بینی شده که سنگین هم است.

محسنی‌اژه‌ای درباره قرارداد مهدی طارمی با باشگاه پرسپولیس که مشخص شده جعلی و صوری است و اینکه سازمان بازرسی آیا ورود کرده یا خیر گفت: اگر باشگاه دولتی باشد و با قرارداد جعلی پولی را برداشت کنند، جنبه اختلاس پیدا می‌کند. بدیهی است که سازمان بازرسی و مدعی‌العموم می‌تواند ورود کند. من فرض را گفتم و از این موضوع اطلاع ندارم.

وی در پاسخ به سوالی درباره قطعی شدن حکم دری اصفهانی و اینکه آیا وی برای تحمل دوران محکومیت به زندان Prison رفته یا خیر گفت: ایشان دو پرونده داشته؛ یک پرونده جاسوسی بوده که 5 سال حبس محکوم شده و تایید هم شده است. قبل از اینکه این حکم ابرام شود ایشان در رابطه با پرونده مالی با قرار وثیقه در زندان بود که این حکم قطعی شد. حکم قطعی به زندان ابلاغ شد و الان در حال تحمل کیفر است و پرونده مالی هم به صورت جدا در حال رسیدگی است. بعید می دانم بخش مالی پرونده ایشان به دادگاه رفته باشد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلان شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد در تشریح جزئیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان 32 خرده فروش را  شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، 11 باب واحد کسب پلمب و 8 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در همین راستا 254 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند و زیر نظر کارشناسان برای بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به استمرار طرح های پاکسازی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریع از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز