Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، داود گرجی، بعد از ظهر دوشنبه، در هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قدس که با حضور سید مهدی محمدی، فرماندار شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به ساخت و ساز غیرمجاز و غیر استانداری که در سطح وسیعی از شهرک های صنعتی در حال انجام است لازم است که راه حلی جهت مبارزه و مقابله با این پدیده اتخاذ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اظهار نگرانی از وضعیت شهرک صنعتی شهر قدس، بیان کرد: ساخت و ساز غیرمجاز در سطح وسیعی از شهرک صنعتی در حال وقوع است و هیچ برخوردی در این خصوص صورت نمی پذیرد.

گرجی افزود: در اواخر دولت قبل، شهرک صنعتی به مساحت ۲۷۰ هکتار در محدوده قانونی شهر قدس مصوب شد که  مغایر با قانون  تاسیس وشکل گیری شهرک های صنعتی خصوصی بوده است و با توجه به اینکه بخش اعظمی از اراضی  فاقد ابنیه شهر قدس که می بایست جهت سرانه های خدماتی از آن ها استفاده شود در این ۲۷۰ هکتار واقع شده و در اختیار شهرک صنعتی است، ساخت و سازهای غیرمجاز، تفکیک باغات و اراضی کشاورزی و قطع اشجار در این شهرک ها صورت پذیرفته و در حال انجام است که موجبات نگرانی شورا و شهرداری را بوجود آورده است.

عضو شورای اسلامی شهر قدس ر ادامه با بیان اینکه در حال حاضر شهرقدس برای تامین سرانه های عمومی خود با کمبود اراضی مورد نیاز مواجه شده است گفت: از بین رفتن اراضی موجود در شهرک های صنعتی حتی اگر رای قطعی دادگاه به نفع شهرداری صادر شود و این اراضی مجددا در اختیار شهرداری قرار بگیرد غیر قابل جبران خواهد بود.

وی بیان داشت: برخی افراد اظهار می کنند که سیاست دولت همواره حمایت از تولید و اشتغال است اما نباید با این شعار منافع شهر و شهروندان را نادیده گرفت و به تاراج برد.

گرجی در ادامه با اشاره به آلودگی های ناشی از معادن شن و ماسه  که در شهر قدس ایجاد می شود افزود: آلودگی هوا و وجود ریزگردها در قدس ماحصل فعالیت معادن متعدد شن و ماسه در این شهر است که هیچ عاید ه ای تا کنون  برای این شهر نداشته و شهرداری قدس از سهم الایندگی این معادن محروم بوده و حقوق مسلم شهروندان از این محل نادیده گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قدس در پایان با تاکید بر بازسازی و نوسازی شبکه آب رسانی شهر، گفت: فرسودگی بخش اعظمی از شبکه آب شرب  در شهر موجب  حفاری های متوالی به علت ترکیدگی متعدد لوله های آب شده که هم نارصایتی شهروندان را بدنبال داشته و هم عملکرد مدیریت شهری را زیر سوال برده است  که از فرماندار محترم درخواست مینمایم بعنوان نماینده عالی دولت به موارد مذکر ورود کرده و در اینخصوص از هدر رفتن منافع مردم جلوگیری به عمل آورد.

true برچسب ها : ساخت و ساز غیرمجاز شهر قدس شورای شهر قدس true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از پرتاب چند موشک از خاک لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که سه موشک از جنوب لبنان پرتاب شد و شهرک «المطله» (متولا) در منطقه «الجلیل علیا» را هدف قرار داد.

این شبکه مدعی شد که این حمله تلفاتی به همراه نداشته است.

حزب‌الله لبنان صبح امروز نیز از هدف قرار دادن ۲ هدف نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

این در حالی است که خبرنگار النشره در جنوب گزارش داد که «هواپیماهای جنگی اشغالگران شهرک‌های یارون و عدیسه را ​​هدف قرار دادند».

خبرنگار النشره در حاصیبا همچنین گزارش داد بمباران توپخانه رژیم صهیونیستی به «حمی راشیه الفخار الفردیس» منجر به آسیب دیدن بسیاری از خانه‌ها و شکستن شیشه‌های در و پنجره نزدیک محل‌های بمباران شد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار