Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز صدای شکست امپریالیزم و استکبار جهانی شنیده می‌شود و بدون تردید ما باید راه خود را محکمتر از گذشته ادامه بدهیم، چون شکست برنامه‌های آنان را در طول سال‌های گذشته شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار عزیز جعفری در همایش سراسری «جهان بدون ترور» افزود: ما که به دنبال جهان بدون ترور هستیم باید به فکر جهان بدون استکبار و نظام سلطه باشیم، ما به وعده‌های الهی در قرآن کریم، ایمان راسخ داریم و همچنان مصمم هستیم که این راه را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه گفت: بزرگترین درس عاشورا زیر بار زور و استکبار نرفتن است و امروز که آمریکا می‌خواهد از ما بیعت بگیرد، حرکت عظیم راهپیمایان اربعین حسینی "نه" بزرگی به این مستکبران زمان است.

وی افزود: نتیجه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ما حقانیت این راه ضد استکباری است و هر روز که می‌گذرد محوری بودن این اصل برای ملت‌های تحت ستم بیشتر آشکار می‌شود.

سردار جعفری با بیان اینکه اگر بخواهیم حرکت امام حسین را در یک کلام خلاصه کنیم، آن شهادت و شهادت طلبی است، گفت: خدا را شاکریم که امروز نه تنها ملت ایران بلکه همه ملت‌های تحت ستم به این نتیجه رسیده اند که تنها راه نجات؛ ایستادگی در برابر ظالمین و حاکمان دست نشانده آمریکا در کشور‌های خودشان است.

فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه مردم موشک را مثل ناموس خودشان دوست دارند و غیرتمندانه از آن دفاع می‌کنند گفت: تجهیز شدن جامعه به سلاح و تجهیزات دفاعی لازمه حیات هر جامعه‌ای است و ما که مرکز ایستادگی هستیم باید همه آنچه را که برای دفاع لازم است از موشک، سلاح، توپ و تانک گرفته تا انواع فناوری‌های دفاعی و امنیتی داشته باشیم.

سردار جعفری با تاکید بر اینکه تحریم‌های جدید اقتصادی آمریکا علیه ایران به بهانه توانمندی‌های نظامی و موشکی اعمال می‌شود، اما هدف اصلی فشار اقتصادی به ملت ایران است گفت: سوال از آمریکا این است که وقتی ملت ایران بار‌ها خباثت‌های شما را با چشم خود دیده است چگونه بپذیرد که توانمندی‌های دفاعی اش را با خواست شما هماهنگ کند؟.

وی افزود: مگر ملت ایران کودتای ۲۸ مرداد و حمله نظامی شما به طبس را فراموش کرده؟ مگر پشتیبانی شما از رژیم بعث عراق را فراموش کرده است؟ مگر ۱۱ سپتامبر را فراموش کرده اید که می‌خواستید با حمله به افغانستان و عراق و محاصره ایران ما را تهدید نظامی کنید، اما فهمیدید توان اینکار را ندارید.

سردار جعفری ادامه داد: مگر ما تلاش و توطئه‌های شما را در تابستان ۷۸ و ده سال بعد از آن در سال ۸۸ فراموش کرده ایم که می‌خواستید برای سست کردن اراده ملت و تضعیف حکومت اقدام کنید؟.

وی افزود: مگر فریبکاری و خلف وعده شما را ملت ایران تجربه نکرده است پس چرا باز هم به این فریبکاری‌ها ادامه می‌دهید و انتظار دارید ملت حرف شما را باور کند؟.

سردار جعفری با بیان اینکه آمریکا بداند ایران پاسخ قدرت‌های کوچک و بزرگ را با قاطعیت و البته با غافلگیری خواهد داد افزود: هرچه آمریکا فشارهایش را بیشتر کند، عزم و اراده ملت ما برای افزایش تجهیزات دفاعی را بیشتر و برد تجهیزاتشش را بیشتر می‌کند.

فرمانده کل سپاه افزود: ما یکبار در دوران دفاع مقدس ثابت کرده ایم اگر آن تجربه نبود می‌توانستید بگویید این ادعا پوچ است، اما عملکرد ما در آن دوران و بعد از آن گواه ادعای ماست.

وی ادامه داد: ما آماده ایم، اگر شما چنین قصدی دارید ایران آماده این امتحان بزرگ است. سراسر ملت ایران خودش را برای امتحان‌های بزرگتری آماده کرده است، شما باید مراقب آبروی ریخته شده خودتان در دنیا باشید.

سردار جعفری گفت: همه می‌دانند آمریکا بزرگترین حامی تروریزم و رژیم‌های جعلی و غاصب در جهان است و این واقعیت تلخی است که به دنیا ثابت شده است، اما در برابر این واقعیت تلخ امروز یک حقیقت روشن و امیدبخش دیگر وجود دارد.

سردار جعفری گفت: همه ملت‌های آزاده و تحت ستم می‌دانند ایران تنها کشوری است که به تنهایی مقابل توطئه‌های آمریکا ایستاده و به همین خاطر است که روز به روز بر تعداد سینه چاکان جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود چیزی که شما اسمش را نفوذ ایران گذاشته اید.

وی افزود: اگر ایران نبود اکنون لبنان در دامان فرزند ناخلف شما، رژیم صهیونیستی بود و اگر امروز اقدامات و روشنگری‌های ایران و رشادت‌های مستشاری ایران نبود، ملت‌های عراق و افغانستان همچنان در آتش شما می‌سوختند، اگر ایران نبود سرنوشت سوریه بدتر از لیبی و مصر بود که شما ادعای منجی بودن آن کشور‌ها را دارید.

سردار جعفری گفت: اگر مبارزات ملت ایران و دیگر مجاهدین نبود، امروز داعش بر عراق و شام حکومت می‌کرد و دست به دست آل سعود همه شیعیان را به خاک و خون می‌کشید، اما تا چند روز آینده تمام عراق از لوث وجود داعش پاک می‌شود و دیگر سرزمین دست آن‌ها نیست.

وی گفت: این اقدامات و این دستاورد‌ها یک پیامد بزرگ و مهم به دنبال داشته و آن جایگاه و محبوبیتی است که امروز ایران در دل مردم منطقه و جهان قرار دارد.

سردار جعفری ادامه داد: ایران امروز مرکز تشعشع انوار الهی و مدافع حق و حقیقت است و همه آزادگان جهان از این موضع دفاع می‌کنند، این موضع گیری‌ها با حمایت‌های مقام معظم رهبری و همراهی ملت ایران ادامه دارد.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: ایران با این سابقه تمدن، مذهب، تاریخ و مردم ایستاده است و با اتکا به خداوند این راه را ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

میکس ریکرو ایران شکست خورد.

طرفداری | تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • ببینید | واکنش سردار جعفری به تذکر رهبر انقلاب درباره حجاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است