Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اصفهان در دیدار با وزیر کشور گفت: مهم ترین مشکل استان اصفهان کمبود آب است و چنانچه دولت به این موضوع توجه ویژه نداشته باشد، مشکل کمبود آب اصفهان همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ امام جمعه اصفهان امروز در دیدار وزیر کشور با بیان اینکه آن چه برای بنده مهم است، پبشرفت جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی نیروهای چپ و راست برای من تفاوتی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با بیان اینکه نباید انتقادها به دولت را دشمنی تلقی کرد، عنوان کرد: هدف ما اداره مناسب شهرها و استان ها است تا نظام اسلامی به عنوان الگویی برای سایر کشورها مطرح شود.

وی با تقدیر از خدمات رسول زرگرپور در چهار سال تصدی استانداری اصفهان، افزود: استاندار سابق اصفهان در این مدت برای توسعه استان کارهای زیادی انجام داد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: مقدورات دولت نیز در چهارسال گذشته ضعیف بود و برنامه های زرگرپور بخصوص در زمینه حل مشکل آب، اجرایی نشد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مقدورات به حدی نبوده که استاندار سابق تمام برنامه های خود را اجرا کند، تصریح کرد: مهم ترین مشکل استان اصفهان کمبود آب است و چنانچه دولت به این موضوع توجه ویژه نداشته باشد، مشکل کمبود آب اصفهان همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امیدواریم استاندار جدید با کمک دولت مشکلات استان و به ویژه مشکلات آبی را برطرف کند، گفت: استان اصفهان بیشترین مالیات را پرداخت می کند و تاثیرگذارترین استان کشور در زمینه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است اما در زمینه تخصیص اعتبار از جایگاه مناسبی برخوردار نیست.

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: دولت باید توجه بیشتری به مشکلات استان اصفهان داشته باشد.

وزیر کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه استاندار اصفهان همواره فردی اعتدالگرا بوده است، اظهار کرد: اجرای مصوبات دولت و برنامه های رئیس جمهور در اولویت های کاری استانداران قرار دارد و اجرای این برنامه ها به انسجام سیاسی و وحدت نیازمند است.

عبدالرضا رحمانی فضلی در رابطه با مشکلات کمبود آب و خشکی زاینده رود، تاکید کرد: مسئله آب یکی از معضلات این استان بوده که باید در دستور کار استاندار جدید هم قرار بگیرد و رفع معضل آب استان اصفهان را به طور جد پیگیرى کند.

وی با اشاره به مشارکت بالای استان اصفهان در عرصه انتخابات، خاطرنشان کرد: در مسأله اقتصادی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های رئیس‌جمهور موضوع اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار دارد و در مسائل اجتماعی نیز باید به رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت