Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید ناظم الشریعه او را به تیم ملی دعوت کرده بود اما او به دلایلی این دعوت را نپذیرفت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، مصطفی نظری، دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی با حضور غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری در پاسخ به این سوال که آیا به برگشتن به تیم‌ ‌ملی فکر می‌کند یا خیر؟ بیان‌ کرد: ناظم الشریعه انسان خوبی است و من را به تیم‌ ‌ملی دعوت کرده است، اما به علت حضور برخی از افراد در تیم‌ ‌ملی فوتسال من صلاح دانستم که به تیم‌ ‌ملی نروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال‌ حاضر بسیار آماده هستم و ممکن است اگر باز هم دعوت شوم، دوباره آن را نپذیرم.

او ‌اضافه کرد: من فقط با کسانی کار می‌کنم که به کار آن‌ها اعتقاد دارم. یک بار در زندگی‌ام خلاف این رویه عمل کرد و ضربه آن را نیز خوردم. خیلی در حال‌ حاضر در تیم‌ ‌ملی حضور دارند که ساک من را جا به جا می‌کردند، ولی الان سلام هم نمی‌کنند. من درگیر چالش جدیدی در زندگی‌ام هستم و می‌خواهم در آن چالش موفق شوم. چهار سال است که در این چالش قرار گرفته‌ام. یک سال در روسیه  و در بهترین لیگ دنیا بازی کردم، دو سال هم تیمم را قهرمان کردم و امسال نیز نهایت تلاشم را می‌کنم تا تیم به موفقیت برسد. من می‌خواهم در این چالش هم موفق شوم و زیاد به تیم‌ ‌ملی فوتسال فکر نمی‌کنم.

دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره شرایط این تیم اظهار کرد: ما در نیم فصل اول با صدر جدول رده‌بندی شش امتیاز اختلاف داشتیم، اما در نهایت قهرمان نیم فصل شدیم. این اتفاق ممکن است که در نیم فصل دوم هم رخ دهد و همه تیم‌ها دچار لغزش شوند. در حال‌ حاضر تیم‌های تاسیسات دریایی، مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برای قهرمانی می‌جنگند و به نظر من تا پایان لیگ اتفاقات زیادی رخ خواهد داد.

او خاطر نشان کرد: با توجه به این که بازی‌های زیادی در پیش داریم و هم‌چنین و راحت‌تر بودن بازی‌های ما در نیم فصل دوم ما می‌توانیم دوباره به صدر جدول رده‌بندی برگردیم.

نظری درباره بازی دیروز (پنج‌شنبه) و برخی از حواشی آن هم، بیان‌ کرد: بازی کردن در اهواز همیشه سخت است. بازی دیروز هم فوق‌العاده‌ سخت بود. ما می‌توانستیم آن‌ها را شکست دهیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

او ادامه‌ داد: آن‌ها تماشاگران خوبی دارند. هر چند که در بین آن‌ها افرادی حضور دارند که از فاصله ۳۰ - ۲۰ متری بی‌احترامی می‌کنند، ولی وقتی که به نزدیک ما می‌آیند می‌خواهند سلفی بگیرند.

دروازه‌بان تیم‌ ‌فوتسال تاسیسات دریایی در ادامه‌ صحبت‌های خودش درباره این که تا چه زمانی می‌خواهد بازی کند؟ بیان‌ کرد: تا زمانی که شمسایی بازی کند من هم بازی می‌کنم. وقتی او با ۴۲ سال سن از همه بیش‌تر تمرین می‌کند و انرژی می‌گذارد من ۳۴ ساله از او تاثیر می‌گیرم و با انگیزه تمرین می‌کنم. با سالم زندگی کردن و خوب تمرین کردن به راحتی می‌توان سال‌های زیادی فوتسال بازی کرد.

او در پایان صحبت‌هایش برای تیم‌ ‌ملی فوتسال آرزوی موفقیت کرد و از مسوولان خواست با جذب ‌اسپانسر شرایط مالی فوتسال را بهتر کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!

به گزارش ورزش سه، حسن‌زاده که یکی از مردهای مطمئن شمسایی است و در ضربات پنالتی با خونسردی ماموریتش را انجام داد بعد از سوت بازی و دقایق کوتاهی که ملی‌پوشان شادیشان را با هواداران حاضر در استادیوم و عکاسان شریک شدند آنها را جمع کرد و گفت: جشن همینجا تمام می‌شود و باید روی بازی بعد با تایلند تمرکز‌ کنیم.

حسن‌زاده که با صدای بلند بازیکنان را خطاب قرار داد ادامه داد: ما باید نمایش بهتری داشته باشیم، باید قوی‌تر بازی کنیم که جای حرف و حدیثی نماند، ما یک تیم هستیم که برای شادی مردم می‌جنگیم، اینجا هستیم چون ماموریت ما قهرمانی است.

بازیکنان با فریاد «یا زهرا» با او همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • لرستان| آمریکایی‌ها به آنچه بیان می‌کنند اعتقاد ندارند
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است