Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سیدجواد حسینی روز دوشنبه در نخستین نشست کمیته روابط عمومی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی خراسان رضوی افزود: اطلاع رسانی در سازمانهای مختلف باید از داشته ها و نداشته ها صورت گیرد، همگرایی مردم با سازمانها به عنوان سرمایه سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید با شفاف سازی مردم را از امور سازمان متبوع خود آگاه کنند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها چشم، گوش و زبان سازمان ها برای بهتر دیدن، بهتر شنیدن و بهتر صحبت کردن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به وجود 45 میلیون کاربر اینترنتی در کشور و عضویت 82 درصد جوانان در شبکه های مجازی، افزود: امروز نقش بنگاه های خبری ضعیف شده و تلفن همراه و اینترنت در حال جایگزین شدن است.

* روابط عمومی ها رکن ایجاد امنیت مردم پایه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی از لحاظ موقعیت امنیتی دارای شرایط ویژه ای است، بیان کرد: وجود 840 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان و ترکمنستان، جمعیت متراکم و تمرکز 51 درصد از جمعیت استان در مشهد شرایط ویژه ای را برای این استان رقم زده است.
حسینی ادامه داد: تا امنیت مردم پایه نشود، امنیت پایدار ایجاد نمی شود و روابط عمومی ها رکن ایجاد امنیت مردم پایه هستند.
وی تاکید کرد: توسعه نظام مند مشارکت مردم، هدف راهبردی جمهوری اسلامی و دولت است و مردم باید به صورت واقعی و پایدار در امور کشور مشارکت داشته باشند که روابط عمومی ها برای تحقق این مهم نیز تاثیرگذارند و باید در راستای این سیاست فعال باشند.
وی با اشاره به فعالیت 940 تشکل غیردولتی در خراسان رضوی افزود: طرح تعامل تشکلهای غیردولتی با دستگاه های دولتی در استان در دست اجرا است.

*مشارکت بخش خصوصی برای رسیدن به رشد اقتصادی ضروری است
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی نیز در این نشست اظهار کرد: اطلاع رسانی از اقدامات دستگاههای اجرایی و دولت ، پیگیری درخواستها و انتظارات مردم و انتقال آنها به دستگاه های اجرایی، مهمترین وظیفه روابط عمومی هاست.
علی رسولیان با بیان اینکه پیگیری برنامه های اقتصاد مقاومتی از سال 92 در استان در حال اجرا است، افزود: طبق سیاست گذاریهای صورت گرفته تا پایان برنامه ششم توسعه باید برای 430 هزار نفر در استان شغل ایجاد شود تا نرخ بیکاری به هفت درصد کاهش یابد .
وی همچنین گفت: رسیدن به رشد اقتصادی 8.7 درصدی از دیگر سیاستهای پیش روست که رقم قابل توجهی است .
رسولیان ادامه داد: برای تحقق این 2 مهم نیازمند حداقل 630 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری هستیم که طبق پیش بینی صورت گرفته حداکثر 12 درصد آن را دولت می تواند تامین کند و برای تامین این اعتبار فراهم کردن زمینه حضور و تعامل بخش خصوصی ضروری است .
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان نیز در این نشست گفت: کمیته روابط عمومی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی خراسان رضوی با هدف بهبود عملکرد روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی و رسانه راه اندازی شده است.
امیر پورمهدی افزود: روابط عمومی ها با وجود برخورداری از پتانسیل های قوی و نیروی انسانی با تجربه، خود را در قالب یک شبکه گسترده تعریف نکرده اند که این بی توجهی روابط عمومی ها را آسیب پذیر خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: رسانه ها، مطبوعات و روابط عمومی ها عناصر مکمل یکدیگرند که از توان بسیار بالایی در راستای شکل دهی اندیشه ها و سوق دادن آن به سوی تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردارند.
وی تاکید کرد : روابط عمومی و رسانه می توانند به عنوان حلقه اتصال بین مردم و مسئولان بیانگر و ترویج دهنده آرمان های انقلاب اسلامی، انتظارات رهبر معظم انقلاب در سطح ملی و یا حتی بین المللی و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید باشند.
دبیر شورای اطلاع رسانی خراسان رضوی بیان کرد : شورای اطلاع رسانی اقتصاد مقاومتی و شورای اطلاع رسانی کمیته شورای تامین استان نیز در ذیل کمیته روابط عمومی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی خراسان رضوی تشکیل خواهد شد.
کمیته روابط عمومی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی خراسان رضوی دارای هفت کمیته تخصصی است که ریاست آن به عهده معاون سیاسی استاندار است و امروز در پایان نخستین نشست این کمیته، احکام 20 نفر از اعضا اعطا شد.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری چهار نفر از عاملان تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: درپی بروز شایعاتی مبنی‌بر تیراندازی با سلاح شکاری از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو به سوی مغازه‌ها و واحدهای صنفی و تخریب شیشه سکوریت برخی مغازه و خودروهای ساکن در شهرستان‌های شهریار و ملارد، بررسی موضوع به صورت ویژه و شناسایی عاملان تخریب شیشه‌ها در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در آغاز بررسی‌های مأموران انتظامی از موارد اعلامی در محل وقوع حوادث، هیچ سرنخی مبنی‌بر تیراندازی از سوی افراد ناشناس و شنیدن صدای تیراندازی به دست نیامد و مشخص شد شیشه‌های مغازه‌ها و خودروها با استفاده از گوی شیشه‌ای (تیله) به طرز ماهرانه‌ای شکسته که تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات اطلاعاتی، ۴ نفر از عاملان تخریب شیشه‌های مغازه‌ها و خودروها در ملارد شناسایی و بامداد شب گذشته، در یک عملیاتی ضربتی در آرایشگاهی در شهر ملارد دستگیر کردند و یک دستگاه خودروی ۴۰۵ متعلق به آن‌ها نیز توقیف و سه عدد تیر و کمان دست‌ساز به همراه مقادیری تیله شیشه‌ای کشف شد.

سردار عزیزی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفتند و در بازجویی‌های پلیس اعتراف کردند از شش ماه قبل، تخریب شیشه مغازه‌ها و خودروها در استان البرز، تهران و شمال کشور و اخیراً نیز در غرب استان تهران را انجام می‌دادند.سردار عزیزی افزود: افرادی که شیشه مغازه و خودروهای آن‌ها بدین شیوه مورد آسیب قرار گرفته جهت پیگیری قضائی و تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران یا پلیس امنیت عمومی ملارد مراجعه کنند.

منبع: فارس

کد خبر 748830

دیگر خبرها

  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود