Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد تقوی:با فدراسیون والیبال روابط خوبی داریم/آقایان ورزش را از فضای ورزشی خارج میکنند/قول یک میزبانی بین المللی را در استان مازندران از فدراسیون والیبال گرفته ایم. به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)،ورزش والیبال این روز ها به یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی در سطح کشور و حتی استان مازندران برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور دو تیم مازندرانی در سطح اول والیبال کشور و تیم هایی که در سطح های دیگر والیبال کشور حضوری فعال داشته اند سبب شد تا این رشته حسابی در دل مردم جای پیدا کند.

رئیس هیات والیبال استان مازندران در ابتدای این هفته میهمان سایت ما بود در خصوص زوایای مختلف والیبال استان صحبت کرد که در ادامه ماحصل صحبت های این رئیس جوان را میخوانید :

 

حال و روز والیبال مازندران خوب است !

رییس هیئت والیبال استان مازندران و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در گفتگو با مازنداسپرت بیان داشت:در روزهایی که ورزش مازندران در وضعیت بدی به سر میبرد،حال و روز والیبال بد نیست و در تیم های پایه کارهای خوبی در حال انجام است و بعد از تهران تنها استانی هستیم که دو تیم در لیگ برتر کشور داریم به همین خاطر باید بر این اندیشه باشیم که تیم های والیبال در لیگ برتر به صورت موسمی نباشند و حضور پایداری داشته باشند.
وی افزود: آمل از شهرهای والیبال خیز کشور می باشد و از استعداد های خوبی برخوردار است که تیم کاله نقش به سزایی در احیا والیبال در آمل داشته است که بنده از همینجا از مدیرعامل تیم والیبال کاله آمل اقای سلیمانی تشکر میکنیم که برای والیبال مازندران هزینه کرده است تا نام کاله و مازندران همیشه به عنوان تیمی مطرح و به عنوان یک برند مطرح شود.

 

فدراسیون به هیئت والیبال مازندران اعتمادکامل دارد

تقوی اظهار داشت :در دوران گذشته که تشکیلات والیبال مازندران ضعیف تر بود، ارتباط مستقیم افراد با فدراسیون باعث میشد تا بی نظمی هایی بوجود بیاید اما الآن فدراسیون به هیئت والیبال مازندران اعتمادکامل دارد و هیئت والیبال استان نیز می تواند فدراسیون را به عنوان تکیه گاه خود قرار دهد و این می تواند سبب شود تا اتفاقات خوبی در والیبال رخ دهد.
وی افزود: الآن مازندرانی ها با فدراسیون بسیار نزدیک هستند و تعامل خوبی با یکدیگر دارند تا جایی که ما قول یک میزبانی بین المللی را در استان مازندران از فدراسیون والیبال گرفته ایم.

حضور بنده در فدراسیون والیبال در حد گمانه زنی فضای مجازی بود

رئیس هیات والیبال استان مازندران در خصوص شایعات حضورش در فدراسیون والیبال اظهار داشت :این موضوع گمانه زنی هایی بوده است که به هیچ عنوان از سوی من بیان نشده است بلکه توسط روسای هیئت استان ها که به بنده لطف داشته اند بیان شده است ولی من ترجیح میدهم اول از همه در ورزش استان مازندران ثمربخش باشم.

هفت ملی پوش در تیم بانوان بهنمیر حضور خواهند داشت

تقوی در خصوص تیم داری بانوان مازندرانی در لیگ والیبال گفت :تیم والیبال بانوان بهنمیر با بقیه تیم ها متفاوت است و این تیم مدعی قهرمانی کشور است و هفت ملی پوش در این تیم حضور دارند و فدراسیون نیز یک قانونی را تصویب کرده است که تعداد ملی پوشان هر تیم نباید بیش از پنج بازیکن باشد که این قانون در والیبال مردان وجود ندارد.
وی افزود:سطح برنامه ریزی ها و ارزش فوتبال با والیبال قابل مقایسه نیست چون ما در بحث حرفه ای والیبال نو پا هستیم و برنامه ریزی در لیگ والیبال ایران با سایر کشورهای اروپایی قابل مقایسه نیست و همچنین لیگ داخلی کشور تاثیر مستقیمی را بر روی تیم ملی دارد و حرفه ای نبودن آن سبب افول تیم ملی خواهد شد.

کانون های غیرمجاز زیادی در رده پایه داریم/مربیان زیادی فاقد کارت مربیگری معتبر می باشند

این مسئول در خصوص ساختار تیم های پایه عنوان کرد :در تیم های پایه کارهای خوبی در حال انجام است اما کانون های غیرمجاز زیادی داریم که ما برای جلوگیری از فعالیت آنها تلاش می کنیم اما تا بحال به نتیجه ای دست نیافته ایم.
وی ادامه داد :آکادمی های والیبال باید در هیئت والیبال ثبت شوند تا صلاحیت آنها تایید شود اما متاسفانه کانون های والیبال بدون مجوز زیادی در استان مازندران مشغول به فعالیت هستند.
تقوی افزود :مربیان زیادی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند که فاقد کارت مربیگری معتبر می باشند ولی امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران حداقل به موضوع مهم کانون های والیبال ورود کند.

 

نمی خواستیم سهمیه یک تیم مازندرانی در لیگ برتر والیبال را از دست بدهیم

تقوی در خصوص حضور دو تیم مازندرانی در سطح اول والیبال کشور اظهار داشت :حضور دو نماینده از مازندران در لیگ برتر والیبال کشور خبر خوبی است که میتوان به آن افتخار کرد و چون نمی خواستیم سهمیه یک تیم مازندرانی در لیگ برتر والیبال را از دست بدهیم من به این قضیه ورود کردم و با وجود مخالفت های فدراسیون مبنی بر اینکه تیم ساری تا آن زمان هیچ کاری را انجام نداده بود طی۴۸ساعت تمامی مراحل ثبت قراردادها را انجام دادم که آن هم در زمانی بود که پس از مصاحبه من مبنی بر حضور تیم ساری با یک اسم دیگر در لیگ برتر والیبال،آقای پور حسن طی یک مصاحبه بیان کردند که این حرف ها بی اساس می باشد و تیم ساری با درخواست کتبی خود از لیگ برتر کناره گیری کرده است و این تیم را منحل شده بدانید اما حالا که این مشکلات تا حدودی حل شده است تماشاگران تیم ساری باید در کنار این تیم باشند تا مشکلات موجود کمرنگ شود تا بتوانند جایگاه والیبال مازندران را ارتقا ببخشند.

تهیه سالن برای تیم های لیگ برتری وظیفه من نیست/آقایان ورزش را از فضای ورزشی خارج میکنند !

میلاد تقوی گفت :قانونا از وظایف من نیست که برای تیم ها سالن تهیه کنم چون شما تیم خصوصی هستید و هیئت والیبال وظیفه دارد تا سالنی که از سوی شما اعلام می شود را ثبت کند و در واقع زمانیکه آقایان ورزش را از فضای ورزشی خارج میکنند من ترجیح میدهم تا کمتر به این موضوعات ورود کنم و زمانی خودم را در مشکلات باشگاه ها دخیل میکنم که از من کمک بخواهند و هر کاری که بتوانم را برای بهبود وضعیت تیم ها انجام می دهیم.

درخواست های زیادی را برای نبود سالن والیبال استاندارد در مازندران انجام دادیم که متاسفانه به نتیجه نرسید!

این مسئول در خصوص مشکلات سالن های استاندارد در استان مازندران اظهار داشت: در مورد سالن مناسب و در خور شخصیت ورزش مازندران ما هم به نوعی شاکی هستیم و درخواست های زیادی را انجام دادیم که متاسفانه به نتیجه نرسیدند اما معاون مالی اداره ورزش و جوانان استان مازندران و شخص آقای محمدی باید پاسخگو باشند که چرا استان مازندران با این همه استعداد در رشته والیبال یک خانه والیبال ندارد.
وی ادامه داد : با پیگیری های ما در چند برهه زمانی دستور وزارت ورزش کشور مبنی بر ساخت خانه والیبال در مازندران به اداره ورزش مازندران ارسال شده است اما تا کنون جوابی به آنها داده نشده است و از آقای محمدی میخواهیم که پاسخگو باشند که چرا بودجه تعبیه شده برای احداث خانه والیبال را نمی دهند یا حداقل جواب نامه بالا دستی خودتان که وزارت ورزش کشور هست را بدهید و اگر تمایل به ساخت سالن ندارید در جواب نامه وزارت ورزش به آنها ابلاغ کنید که از جنبه قانونی این موضوع مشخص شود.

ما در شرایط اقتصادی فعلی راضی هستیم و باید از فرصت و برند ورزش والیبال استفاده کنیم

رئیس جوان والیبال مازندران در خصوص اوضاع مالی هیات والیبال خاطرنشان کرد : تنظیم منابع درآمدی پایدار برای استان مازندران سبب دستیابی ما به موفقیت شد و کلاس های آموزشی،صدور مجوز باشگاه ها و هزینه ورودی باشگاه ها و همه اینها به نوعی از منابع درآمدی هیئت ها هستند که این درآمد ها سبب کاهش وابستگی ما به اداره ورزش و فدراسیون می شود و ما به نوعی خودکفایی میرسیم که البته فدراسیون والیبال در چند سال اخیر کمک های شایانی را به هیئت والیبال مازندران انجام داده است.
وی افزود:قطعا مشکلاتی هم وجود دارد اما ما در شرایط اقتصادی فعلی راضی هستیم و باید از فرصت و برند ورزش والیبال استفاده کنیم تا در آینده در مباحث مالی مشکلات را به حداقل برسانیم.

انتقاد های سازنده انجام شود

این مسئول در پایان این گفتگو در خطاب به رسانه ها گفت : همیشه با وجود دستیابی به پیشرف ها انتقادهایی نیز وجود دارد که قطعا انتقاد سازنده باعث تعالی اهداف و پیشبرد صحیح کارها میشود اما به شرطی که انتقادها بجا و درست انجام شود.
وی ادامه داد :رسانه ورزشی مازندران نیاز به یک درایت اساسی دارد و رسانه ها نباید قلم فروشی کنند و یا با امیال شخصی خود قلم بزنند و رسانه باید بجای اینکه در موضوعات مختلف به دنبال مقصر بگردند، بهتر است تلاش کنند تا بتوانند راه حلی برای رفع تقصیر پیدا کنند.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص عملکرد ورزش استان در سال ۱۴۰۲ به سوالات ایسنا پاسخ داد.

 علیرضا تاج فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با حضور در دفتر ایسنا، درباره عمده فعالیت‌های سال ۱۴۰۲ حوزه ورزش استان، اظهار کرد: در مجموع حدود ۲۷۰ ورزشکار سازمان یافته دارای کارت بیمه ورزشی در استان داریم که حدود ۱۵۵ هزار نفر از این تعداد را آقایان و حدود ۱۱۵ هزار نفر را بانوان تشکیل می‌دهند. ۵۳ هیأت فعال استانی و ۷۶۵ هیأت فعال شهرستانی داریم، همچنین در سال گذشته ۱۱ مجمع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی برگزار شده است؛ البته از آنچه باید بسیار عقب هستیم، و حدود ۲۰ هیأت به سرپرستی اداره می‌شود که برای ورزش استان خوب نیست.

وی درباره دعوت ورزشکاران استانی به تیم‌های ملی در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: ۸۰ نفر از آقایان و ۷۱ نفر از بانوان استان در رشته‌های مختلف ورزشی به تیم‌های ملی دعوت شدند و تعداد ورزشکارانی که پس از دعوت، به عضویت تیم ملی درآمدند ۳۵ نفر از آقایان و ۵۲ نفر از بانوان هستند. همچنین از میان ‌مربیان عضو تیم ملی، ۴ نفر آقا و ۳ نفر خانم، داورهای اعزامی به مسابقات بین‌المللی ۲ نفر آقا و ۴ نفر خانم  و مربیان و سرپرستان اعزامی به مسابقات بین‌المللی ۸ نفر آقا و ۳ نفر خانم هستند.

تاج فیروز ادامه داد: در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور، ۵۴ مسابقه در بخش آقایان و ۲۴ مسابقه در بخش بانوان به میزبانی خراسان رضوی در سال گذشته برگزار شده است. همچنین ۶۲ اعزام به مسابقات لیگ قهرمانی کشور در قسمت آقایان، ۱۲۰ نفر خانم‌ها و ۱۳ نفر آقایان و ۲۴ نفر بانوان به مسابقات بین‌المللی اعزام شدند. علاوه بر آن در اردوی تیم‌های ملی رشته‌های مختلف ۲ میزبانی در بخش آقایان و یک میزبانی در بخش بانوان را داشتیم و ۱۴۰ مسابقه استانی در بخش آقایان و ۶۳ مسابقه در بخش بانوان در سال گذشته برگزار کردیم.

وی درباره مدال‌های کسب شده استان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در مسابقات کشوری ۲۲ مدال را آقایان و ۱۱۶ مدال را بانوان و در مسابقات بین‌المللی ۲۱ مدال در بخش آقایان و ۳۵ مدال در بخش بانوان کسب شده است.

تقدیر از مدال‌آوران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی

تاج فیروز با اشاره به برگزاری رویداد بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی سال گذشته گفت: خراسان رضوی در بخش پارا آسیای بسیار موفق بود و خانم‌ها بسیار موفق‌تر از آقایان بودند. شاخص آن خانم صفایی شطرنج‌باز است که به تنهایی با کسب دو مدال طلا، جدول مسابقات پارا آسیایی را به هم ریخت و رتبه ایران را از سوم به دوم تغییر داد. شاید اقداماتی چون حضور مسئولان ورزش استان و تقدیر از ورزشکاران در اردوی ورزشکاران پارا آسیایی در افزایش روحیه و نشاط ورزشکاران بی‌تأثیر نبوده باشد.

وی به تقدیر اداره کل ورزش و جوانان از ورزشکاران مدال‌آور در این مسابقات اشاره و بیان کرد: به نفرات اول مسابقات، مبلغ ۷۰ میلیون تومان و به کسانی که مدال نقره دریافت کردند، ۵۰ میلیون تومان و برای برندگان مدال برنز مبلغ ۳۰ میلیون تومان هدیه تقدیم شد. همچنین از سوی دفتر مقام معظم رهبری هدایایی برای مدال‌آوران در نظر گرفته شد و در آنجا نیز خانم صفایی بالاترین هدیه (تعداد ۵ سکه بهار آزادی) را در میان مدال‌آوران از ایشان دریافت کردند. همچنین در ۲۰ اردیبهشت‌ماه مراسم تجلیلی از مدال‌آوران ۱۴۰۲ خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست