Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در اتریش با بیان اینکه ما نقشه راه جامعی برای توسعه روابط ایران و اتریش در نظر داریم، افزود: این نقشه راه تمامی موضوعات به خصوص موضوعات اقتصادی را شامل می‌شود.
به گزارش فارس به اتریش مولایی سفیر جمهوری اسلامی ایران به در اتریش امروز در دیدار هیات‌های تجاری دو کشور ایران و اتریش که در اتاق بازرگانی اتریش سفلی برگزار شد ضمن تشکر از رئیس اتاق بازرگانی اتریش سفلی بابت همکاری در راستای برگزاری این نشست و معرفی و ظرفیت‌های این ایالت گفت: شرکت‌های خوبی از ایران در این هیات تجاری حضور دارند و امیدوارم که این ملاقات‌ها و جلسات بین تجار طرفین دو کشور هدفمند و با نتایج خوبی در حوزه های مختلف کاری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفیر ایران در اتریش با بیان اینکه ما نقشه راه جامعی برای توسعه روابط ایران و اتریش در نظر داریم افزود: این نقشه راه تمامی موضوعات بخصوص موضوعات اقتصادی را شامل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جلسه‌ای بین اتاق بازرگانی تهران و اتاق‌های بازرگانی استانی اتریش در وین برگزار می‌شود افزود: ما در نظر داریم روابط را در سطح استانی و ملی بین دو کشور توسعه دهیم.
مولایی گفت: خوشبختانه مذاکرات و توافقات خوبی بین اتاق های بازرگانی ایالت‌های اتریش و اتاق‌های بازرگانی استان‌های ایران اتفاق افتاده که باید توسعه یابد.
وی با بیان اینکه وزیر اقتصاد ایالت اتریش سفلی به همراه آقای موزر معاون رئیس اتاق بازرگانی اتریش سفلی چندی پیش به همراه 40 شرکت به ایران آمدند و از تهران و استان مرکزی دیدن کردند گفت: سفر هیات تجاری ایرانی در پاسخ به آن سفر است که قرار است در این سفر با استاندار اتریش سفلی هم دیداری صورت گیرد و مذاکراتی در خصوص همکاری‌های مختلف مطرح شود.
سفیر ایران در اتریش با بیان اینکه اتاق تهران به عنوان بزرگترین اتاق بازرگانی کشور پس از برجام میزبان هیات های مختلف تجاری از اروپا و سایر نقاط جهان بوده است اظهار داشت: همکاری‌های خوبی بین طرف‌های اتریشی و ایرانی در حوزه علمی و پزشکی اتفاق افتاده که ما باید از این فرصت‌ها برای پیشرفت روابط کشور استفاده کنیم.
به گزارش فارس، نشست امروز با یاد جانباختگان زلزله اخیر با یک دقیقه سکوت آغاز شد.
به گزارش خبرنگار بازرگانی خبرگزاری  یک هیات تجاری ایرانی متشکل از 35 شرکت در زمینه های مختلف اقتصادی امروز با حضور در اتاق بازرگانی اتریش سفلی با رئیس اتاق بازرگانی این استان و همچنین بازرگانان این کشور دیدار و گفت و گو کردند.
این گزارش می افزاید هیات مذکور روز گذشته با بازرگانان جمهوری اسلواکی در براتیسلاوا دیدار و گفت و گو داشتند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران