Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مردم ایران همگی درمصیبت وارده خود را صاحب عزا می دانند و اکنون برای کمک به بازماندگان در این فصل سرد تمام تلاش خود را می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، مردم ایران اسلامی همیشه در خوشی ها و شادی ها و همچنین در مصیبت ها و درد ها پشت سر هم و پشتیبان هم هستند و این بار به یاری هموطنان خود شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم  استان سمنان به صورت خودجوش اقدام به جمع آوری کمک به زلزله زدگان کردند.

 

ورزشکاران استان سمنان آمادگی خود را برای کمک به زلزله زدگان و مصدومان زمین لرزه کرمانشاه اعلام کردند و جمعی از قهرمانان ورزشی، مربیان، پیشکسوتان، باشگاه داران و هیات های ورزشی استان سمنان اعلام کردند.

 

 عواید حاصل از برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی را به زلزله زدگان غرب کشور اهدا می کنند.

 

هیات ورزش های همگانی استان سمنان اعلام کرد: متقاضیان شرکت در کلاس های آموزشی این هیات ورزشی می توانند تا مبلغ ۶۰۰ هزار ریال را به حساب 99999 هلال احمر که ویژه کمک به زلزله زدگان کرمانشاه پرداخت و با ارائه اصل فیش واریزی در کلاس های مربی گری و آموزشی هیات ورزشی های همگانی شرکت کنند.

 

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان دامغان و مسئول باشگاه ورزشی هدف نیز تامین یک محموله آب معدنی برای ارسال به کرمانشاه قول داد.

 

باشگاه سوارکاری کاوه دامغان اعلام کرد همه درآمد امروز(چهارشنبه) این مجموعه ورزشی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا می شود.

 

اگر این وجه در هفته اخیر پرداخت شود ، اعتبار فیش آن برای هیات ورزشی های همگانی تا یک سال است.

 

هیات تنیس شهرستان سمنان هم همه عواید مسابقات تنیس جام اخلاق آقایان و بانوان را که قرار است دوشنبه بیست و نهم آبان در سمنان برگزار شود را به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص داد.

 

باشگاه تنیس سلیم شاهرود هم قرار است جمعه بیست و ششم آبان یک دوره مسابقات با عنوان " آدینه" برگزار کند که درآمد حاصل از آن را پیشاپیش به زلزله زدگان کرمانشاه تقدیم کرد.

 

اعضای باشگاه ورزشی آفتاب سمنان می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را تا ساعت 18 پنج‌شنبه در محل باشگاه تحویل دهند تا به دست امدادگران هلال احمر برسانیم ضمن اینکه مدیریت و کادر مربیان باشگاه آفتاب 10درصد حقوق آبان ماه خود را برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص دادند.

 

هیات دارت شهرستان گرمسار هم برای جلب کمک ورزش دوستان قرار است پنج شنبه بیست و پنجم آبان ، یک دوره مسابقات دوستانه دارت برگزار و عواید حاصل از آن را به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص دهد.

 

ورزش دوستان می توانند فیش واریزی خود به حساب کمک به زلزله زدگان کرمانشاه را به هر یک از مراکز باشگاه ورزشی رکورد سمنان ارائه کنند 10 درصد از مبلغ کمک به زلزله زدگان نیز به عنوان تخفیف شهریه برای آنها محاسبه می شود.

 

مسابقات تکواندوی نونهالان جهان از سمنان و جواد عجم قهرمان مسابقات o-sport  کارگران جهان از شاهرود هم با صدور پیام هایی تاکید کردند از کمک مالی و معنوی به زلزله زدگان کرمانشاه دریغ نخواهند کرد.

 

مدرسه فوتبال متین، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی سمنان ، جامعه سوارکاران استان سمنان و جامعه معلمان تربیت بدنی شهرستان سمنان هم اعلام کردند به زودی برنامه های حمایتی خود را از زلزله زدگان کرمانشاه اعلام می کنند.

 

همچنین محموله هشت تنی آب معدنی به همت تیپ 12 قائم استان سمنان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد که این محموله که در یک دستگاه کامیون بسته بندی و ارسال شد  شامل 800 بسته آب معدنی بود.

 

پایگاه های جمعیت هلال احمر استان سمنان هم در مناطق مختلف شهر برای دریافت کمک های مردم به زلزله زدگان برپا شده است .

 

هزینه نذورات پایان صفر را به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کنیم

جمعی از نیکوکاران استان سمنان کمپین حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه در فضای مجازی را تشکیل و از نیکوکاران درخواست شده است، هزینه نذورات مناسبت های ماه صفر خود را برای پخت غذا و حلیم به مردم حادثه دیده کرمانشاه کمک کنند.

 

در این کمپین  از مردم خواسته شده این هزینه ها را به شماره حساب 99999 به نام هلال احمر در بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌  مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه، پارسیان، شهر،‌آینده و رسالت واریز کنند.

 

ارسال دستگاه بسته‌بندی آب از سمنان به مناطق آسیب‌دیده از زلزله استان کرمانشاه

یک دستگاه بسته بندی آب شرب از سمنان با همکاری شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان به مناطق حادثه دیده برای کمک به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه ارسال شد.

 

این دستگاه بسته بندی آب پیش از این با اعزام به شهر مهران در استان ایلام وظیفه آبرسانی به زائران امام حسین (علیه السلام) را در پیاده روی اربعین حسینی بر عهده داشت و از همان مسیر عازم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ سارانی فرمانده‌سپاه چابهار گفت:با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات رسانی‌به سیل زدگان جنوب سیستان‌و‌بلوچستان، ارسال کمک‌های امدادی سپاه به سیل زدگان همچنان با قوت‌ مثل روز‌های اول سیل ادامه دارد.
وی گفت: امروز با همت نیروی زمینی سپاه پاسداران  ۷۰۰‌ کیسه آرد و‌ ۳۰ تانکر آب شرب بین در بین روستا‌ییان بخش مرکزی چابهار، بخش پلان و‌بخش پیرسهراب، که در سیل دچار خسارت شده اند توزیع شد و روز‌های آینده کمک‌های بیشتری به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان