Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فراست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز تأسف از کشته و زخمی شدن حادثه دیدگان زلزله غرب کشور گفت: در اولین خبر دریافت وقوع این زلزله، جمعیت هلال احمر گلپایگان با اعزام تیم امدادی، آمبولانس و اقلام مورد نیاز شامل پتو، چادر و مواد غذایی به یاری زلزله زدگان شتافتند.
وی افزود: ستاد بحران گلپایگان شب گذشته با حضور خیران در فرمانداری این شهرستان برگزار و 6 محل برای دریافت کمک های مردمی در شهرستان گلپایگان در نظرگرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه روند ارسال کمک های مردم این شهرستان به زلزله زدگان در حال افزایش است، از جمعیت هلال احمر شهرستان به عنوان مرجع رسمی دریافت کمک های مردمی نامبرد و از شهروندان خواست که کمک های خود را برای ساماندهی بهتر به چادرهایی که توسط این جمعیت برپا شده است، تحویل دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: از آغاز وقوع زلزله با آماده باش معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تیم (ای آر یو) این جمعیت به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو کمک دار، اعزام و در منطقه ثلاث باباجانی مستقر و در حال امداد رسانی هستند.
حمیدرضا کریمیان افزود: در ادامه نیز 400 تخته چادر و 466 عدد شعله والور از انبار هلال احمر به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.
وی همچنین گفت: روز گذشته ( چهارشنبه ) نیز محموله ای شامل آب معدنی، پتو و مواد خوراکی و غذایی با همکاری خیران و اتحادیه های تجاری شهرستان گلپایگان با شش دستگاه خودرو به مناطق زلزله زده ارسال شد.
رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان همچنین گفت: خیران در نشست جلسه ستاد بحران که شب گذشته در فرمانداری و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی امام جمعه برگزارشد، حدود 11 میلیون تومان وجه نقد برای کمک به زلزله زدگان اهدا کردند و تامین پنج عدد کانکس برای کمک به زلزله زدگان مناطق غرب کشور را تقبل کردند.
کریمیان با اشاره به تداوم کمک های مردمی از شهروندان خواست کمک‌های غیر نقدی خود را با توجه به اعلام نیاز به چادرهای هلال احمر مستقر در شهرستان گلپایگان و کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر واریز کنند.
شهرستان گلپایگان با حدود 90 هزار جمعیت در 180 کیومتری شمال غرب استن قرار دارد.
ت/7138 / 2093 ** خبرنگار: محمد حسین توفیقی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 6089434

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد