Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: رسانه ها می توانند با به نمایش گذاشتن توانمندی ها و زیبایی ها استان، نقش مهمی در معرفی چهره واقعی این نقطه از ایران اسلامی که در گذشته چهره ای کدر از آن ترسیم شده بود، ایفا کنند.

به گزارش ایرنا جواد سالارزهی که به اتفاق شماری از مدیران و مسئولان روابط عمومی ادارات سیستان و بلوچستان روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زاهدان با کارکنان و خبرنگاران این رسانه دیدار کرد، اظهار داشت: متاسفانه در گذشته برخی رسانه ها به ویژه حوزه سینما و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. چهره کدر و نامناسبی از این استان ترسیم کرده بودند بطوریکه مردم سایر نقاط کشور تمایلی برای سفر به سیستان و بلوچستان پیدا نمی کردند در حالیکه واقعیت برخلاف این تبلیغات منفی است.
وی افزود: سیستان و بلوچستان اکنون در مسیر توسعه قرار گرفته و یکی از امن ترین استانهای کشور است و خوشبختانه زمینه برای فعالیت رسانه ها و به نمایش گذاشتن توانمندیها، ظرفیت ها و زیباییهای طبیعی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان فراهم است و با توجه به نیاز استان برای جلب نگاهها، نقش رسانه ها در این رابطه کارگشا خواهد بود.
وی تصریح کرد: از روابط عمومی ها نیز انتظار است همگام با رسانه ها علاوه بر به تصویر کشیدن ظرفیت ها و داشته های فراوان استان در شناسایی و معرفی برخی مشکلات موجود تلاش کنند.
وی ادامه داد: حرکت جمعی رسانه ها و دستگاههای مختلف و بخش خصوصی سبب تغییر نگاهها به استان سیستان و بلوچستان شده بطوریکه امروز این استان رتبه دوم جذب سرمایه گذاری های خارجی را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی ادارات امروزه با توجه به پی بردن به جایگاه واقعی خود در کنار فعالان رسانه ای می توانند نقش مهمی در حوزه اطلاع رسانی ایفا کنند.
سالارزهی با تاکید بر ضرورت حرفه ای بودن خبرنگاران اظهار داشت: نگاه حرفه ای به روابط عمومی ها و رسانه ها و بکارگیری نیروهای متخصص و حرفه ای در آنها بسیاری از مشکلات را مرتفع می کند و برای رسیدن به این مهم نیاز به همکاری و هماهنگی بیشتر میان این دو حوزه و توجه ویژه مسئولان است.
علی اکبر برخوردار مسئول روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت، مجید جلالی مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد، محسن میری مسئول روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، لیلا بنی اسدی روابط عمومی استانداری، علیرضا سنچولی مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه طلوع زاهدان و اشکانی روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار از همکاری خوب خبرگزاری ایرنا قدردانی کرده و تقویت ارتباطات رسانه ها با ادارات و پیگیری گزارشات تولیدی در حوزه های مختلف را خواستار شدند.

3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند