Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:00:36 GMT

کمک 8 میلیاردی البرزی ها به زلزله زدگان غرب کشور

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۷۶۶۲

کمک 8 میلیاردی البرزی ها به زلزله زدگان غرب کشور

کرج - ایرنا-مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز میزان کمک های غیر نقدی و نقدی این استان به زلزله زدگان غرب کشور را تاکنون 8میلیارد و 311 میلیون تومان اعلام کرد.

ناصر چرخساز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک های مردمی و جمعیت هلال احمر استان البرز توسط یک فروند هواپیما و 202 دستگاه خودرو سنگین به مناطق زلزله زده غرب ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: 7هزار تخته چادر به ارزش چهار میلیارد و 900 میلیون تومان، 9 هزار تخته پتو به ارزش 360 میلیون تومان،2 هزار ست ظروف به ارزش 200 میلیون تومان، 8 هزاردستگاه والور به ارزش 800 میلیون تومان و یک هزار کیلو گرم نایلون به ارزش 70 میلیون تومان از جمله کمک های ارسال شده به مناطق غرب کشور است.
وی خاطر نشان کرد: اقلام اهدایی شهروندان شامل پتو‌، آب معدنی، کنسروجات، لوازم بهداشتی و لباس گرم به ارزش پانزده میلیارد ریال بوده که توسط 152 خودرو سنگین با هزینه ١٥٢میلیون تومان به استان کرمانشاه ارسال شده است.
چرخساز افزود: ٢٢٧میلیون و ٨٩٧هزارتومان کمک های نقدی مردمی به زلزله زدگان تا کنون جمع آوری شده است.
به گفته وی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان کرمانشاه پتو، کنسروجات، وسایل بهداشتی است و شهروندان می توانند این اقلام را به پایگاه های هلال احمر در سطح استان تحویل دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه ستاد مرکزی جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان مناطق غرب کشور، جمعیت هلال احمر شهرستان کرج واقع در کرج- چهارراه طالقانی است، تاکید کرد: شهروندان می توانند، کمک های خود را نیز به این ستاد تحویل دهند.
وی ضمن تشکر از کمک های انسان دوستانه شهروندان البرزی به مناطق زلزله زده، تصریح کرد: شهروندان می توانند برای کمک رسانی به مردم زلزله زده شماره *724# را شماره گیری کنند.
چرخساز با اشاره به اینکه شماره حساب جمع آوری کمک های مردمی 99999 به نام‌جمعیت هلال احمر و شماره کارت 6104337770064606 است، اظهار کرد: شهروندان می توانند از این راه ها نیز به مردم مناطق زلزله زده، کمک کنند.
٢٠٩٨/ 6155خبرنگار: مریم صوفی**انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم