Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم زنجان – طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تنها راه نجات کشور تفکر بسیجی است امور کشور جز با اقدامات انقلابی و جهادی توسعه نمی یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان طارم در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور فریدون احمدی نماینده مردم زنجان – طارم در مجلس شورای اسلامی، بسیجیان، جامعه بسیج زنان و مسئولین ادارات شهرستان طارم در شهر آببر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بسیجیان شهرستان طارم امروز با حضور گسترده خود شکوه و عظمت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

فریدون احمدی نماینده مردم زنجان- طارم در این مراسم ضمن تبریک هفته مبارک بسیج اظهار داشت: وظیفه ما امروز عرض ارادت است چون امروز بار به دوش قشر عظیم بسیج است.

وی همچنین پیروزی ملت شریف ایران اسلامی بر علیه داعش و تکویری ها را تبریک گفت و افزود: این عائله بدست بسیجیان سلحشور خاتمه پیدا کرد امیدواریم باقیمانده آنها نیز بزودی از روی زمین محو شوند.

عضو کمیسیون صنعت و معدن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر چه بخاطر برخی مسائل بین المللی رسانه ها کمتر به این پیروزی می پردازند واقعیت اینست که نقش اصلی در ریشه کن کردن این غده سرطانی با مردم ایران بوده است.

احمدی دو وظیفه اصلی قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون را از وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و یادآور شد: شایسته است در هفته پر افتخار بسیج از مسئولین دستگاههای اجرایی تشکر شود باید مسئولین بدانند که توسعه کشور منوط به تفکر بسیجی است.

نماینده مردم زنجان- طارم ابراز کرد: طولانی ترین دوران کشور در طول هشت سال دفاع مقدس بود که بسیج به تمام معنا حضور داشت بنابراین امروز هم بخواهیم توسعه ای در کشور اتفاق بیفتد باید تفکر بسیجی بر مدیران و کارکنان کشور حاکم باشد.

وی همچنین از شهرستان طارم بعنوان قطب کشاورزی کشور یاد کرد و افزود: زیرساخت اصلی کشاورزی در این شهرستان تأمین آب است گفتنی است این شهرستان دارای ۲۲ رودخانه دائمی است امیدواریم با همت مسئولین و مهار این رودخانه ها این آب به یک فرایند دائمی تبدیل شود.

احمدی ضمن تشکر از مسئولین جهت رها سازی آب از سد آی دوغموش آذربایجان شرقی گفت: اگر کشاورزان تعهد کنند که آب بها را پرداخت کنند ما نیز تعهد می کنیم برای سال آینده این جریان آب ادامه پیدا کند.

عضو کمیسیون صنعت و معدن در مجلس شورای اسلامی اؤلویت اصلی توسعه شهرستان طارم را تأمین آب، توسعه راههای ارتباطی، توسعه صنعت گردشگری و صنایع تبدیلی برشمرد و افزود: مردم نباید بواسطه برخی جریانات سیاسی متضرر شوند بنابراین هم و غم دولت کمک به مردم است با هر تفکری که باشیم بسیجی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچیزی که امروزه اتفاق می افتد در شأن مردم ایران نیست و بعد از جنگ و انقلاب کم کاری شده است امیدواریم با تصویب قوانینی که کشور را متحول می کند بتوانیم به آن وظیفه ای که نسبت به مردم داریم خوب عمل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر اهمیت و ضرورت تلاش برای توسعه اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس تاکید کرد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ اردیبهشت‌ماه در کمیته استانی بهداشت، تغذیه و ایمنی که با همراهی مسئولان بهداشت سازمان آموزش و پرورش فارس برگزار شد، تلاش برای تامین سلامت دانش‌آموزان را یک ضرورت خواند که در این زمینه والدین و معلمان، نقش بسیار مهمی دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری، نیز مواردی مطرح کرد و راهکارهایی در خصوص همکاری مشترک دو مجموعه در این زمینه ارائه داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست، ضمن بیان توضیحاتی درباره وظایف مشترک مجموعه سلامت با سازمان آموزش و پرورش، از مسئولان مدارس خواست تا در این راستا با مجموعه سلامت همکاری بیشتری داشته و بر مصرف مکمل‌های توزیع شده در مدارس نظارت کنند.

عباس رضائیان‌زاده ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های سلامت‌محور مسئولان آموزش و پرورش استان در مدارس، مطالبی درباره پیگیری برای مشارکت خیرین تامین سلامت فارس در تامین مکمل در مدارس؛ مدیریت سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد؛ اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف بهداشت دهان و دندان؛ پایش و غربالگری سلامت دانش‌آموزان و تلاش برای اجرای قوانین جوانی جمعیت و فرزندآوری عنوان کرد.

محمدرضا کریمی، معاون فنی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش مجموعه سلامت استان و سازمان آموزش و پرورش در راستای سلامت دانش‌آموزان درباره موضوعاتی نظیر چاقی و لاغری دانش‌آموزان؛ عوارض کم تحرکی و تغذیه نامناسب دانش‌آموزان؛ اجرای برنامه بهبود تغذیه و توزیع مکمل یاری آهن و ویتامین D در مدارس؛ ثبت مشخصات دانش‌آموزان در سامانه «سیب» در زمینه دریافت مکمل یاری و چالش‌های تأمین اعتبارات مالی برای تأمین مکمل دانش‌آموزان در مدارس، مطالبی عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی