Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:13:39 GMT

مدیران کارشکن را شناسایی کنید

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۷۹۴۶

مدیران کارشکن را شناسایی کنید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  " حسین امیری‌خامکانی" در این نشست صمیمی، گفت: صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی تسهیلاتی را اختصاص داده است.


وی به تقسیم بندی تسهیلات اشتغال روستایی اشاره و بیان کرد: بیشترین درصد تسهیلات اشتغال روستایی بر اساس قانون به ترتیب به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی و کرمان اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان این مطلب که 4.68 درصد از بودجه تسهیلات اشتغال روستایی را کرمان می‌گیرد که این اعتبارات باید بین شهرستان‌های استان توزیع شود، تصریح کرد: میانگین سود تسهیلات اشتغال روستایی شش درصد است.


وی ادامه داد: تاکید ریاست جمهوری و مسئولان و نمایندگان مجلس بر این است که تسهیلات اشتغال روستایی مانند وام‌های اشتغال خانگی به موتورسیکلت و دوچرخه تبدیل نشود، بلکه برای اشتغال هزینه شود.

" محمدرضا پورابراهیمی" نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ابقای علیرضا رزم حسینی در مسند استانداری کرمان، گفت: باید براساس توانمندی مناطق، طرح های توجیهی را مشخص کنیم.


وی ادامه داد: نگاه مجمع به دولت و استان این است که دست در دست استاندار کرمان مشکلاتی را که در زمینه توسعه داریم، رفع کنیم، لذا باید طرح های اولویت دار را در دو بخش اقتصادی و عمرانی به ما اعلام کنید تا ما براساس آن بتوانیم در مجلس شورای اسلامی در تسریع آنها اقدام کنیم.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه از رویکرد جسورانه دولت استقبال می کنیم، اظهار کرد: بنگاه های اقتصادی باید توجیه اقتصادی داشته باشند، بنابراین در رابطه با برخی از واحدهای تولیدی که توجیه اقتصادی ندارد و تزریق منابع دولت به آن ها هدر دادن منابع است؛ باید به آنها مشاوره های لازم را بدهیم تا بنگاه های آنها توجیه اقتصادی داشته باشد.


وی از لزوم ساماندهی اتباع بیگانه سخن گفت و بیان کرد: باید مدل نگهداری اتباع افغانی بارویکرد اقتصادی باشد، اتباع بیگانه باید هزینه حضور خود را بدهند، اکنون حدود 25 درصد از یارانه نان استان کرمان را افاغنه استفاده می کنند همچنین آنها از آب، جاده، بهداشت و درمان و ... استفاده می کنند.


پورابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه صادرات پسته نیاز به حمایت دارد، تصریح کرد: ظرفیت نمایندگان در خدمت نظام و توسعه استان می باشد.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بداخلاقی را از ویژگی‌های مدیرانی نام برد که آنها را مورد انتقاد قرار داده است و خطاب به استاندار کرمان گفت: ما دخالت نمی‌کنیم، خودتان مدیران کارشکن را شناسایی کنید.


" محمدمهدی زاهدی" با بیان این مطلب که وزیر کشور بیان کردند که از زبان من اعلام کنید که استاندار کرمان در مسند خود ابقا شده اند، بیان کرد: امیدواریم که در این دولت با انسجام بیشتری به توسعه استان بپردازیم.


وی با تاکید برآنکه باید انسان های باهمت را پای کار بیاوریم و از ظرفیت های استان در جهت توسعه آن استفاده کنیم، افزود: وضع بانکی کشور مناسب نیست، نگاه به دولت یک اشتباه است و استاندار کرمان این نگاه را نداشته و به بسترها و ظرفیت‌های استان توجه داشته است.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استاندار کرمان مانند گذشته ظرفیت‌های استان را پای کار آورد و افرادی که بخواهند کوتاهی کنند ما به عنوان بازوی شما به صورت محکم با آنها برخورد می‌کنیم.


وی با تاکید برآنکه به مدیران جهادی نیاز داریم، تصریح کرد: مدیرانی سرکار بیایند که صبح تا شب همراه استاندار باشند و دغدغه آنها توسعه استان و رفع مشکلات مردم باشد.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحران آب در استان کرمان داریم و باید جلسات جدی در این زمینه برگزار شود و در بحث انرژی و معادن باید فعالیت بیشتری صورت گیرد، زیرا اگر نتوانیم این مشکلات را رفع کنیم، سایر پروژه‌ها هم زمین می‌ماند.


وی با انتقاد شدید از حضور افاغنه در استان کرمان بیان کرد: افاغنه بر اقتصاد و امنیت استان کرمان اثر نامطلوب دارد و باید بحث اتباع بیگانه جدی گرفته شود زیرا 300 هزار افاغنه فضای کسب و کار را در بسیاری جاها از ما گرفته‌اند.

شهباز حسن پور نیز عنوان کرد: لازم است که یک فرمانده برای پنجره واحد سرمایه گذاری منصوب کنیم تا سرمایه گذاران برای رفع مشکلات خود به آن فرد مراجعه کنند.


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با گلایه از کاهلی برخی از بانک ها اظهار کرد: دولت و رهبری از استاندار کرمان انتظارات زیادی دارند.


وی با بیان این مطلب که برش بخشی باید صورت بگیرد تا بخشداران بدانند که در سال چه میزان اشتغال باید ایجاد کنند، مطرح کرد: طرح های نیمه تمام دولتی باید به بخش خصوصی واگذار شود و باید بپذیریم که دولت توان اتمام آنها را ندارد و این امر به نفع استان است.


حسن پور اظهار کرد: گردش مالی شرکت هایی مانند مس سرچشمه و گل‌گهر و هم چنین درآمدهای صادرات کشاورزی و ... که در استان حضور دارند، باید در استان باشد.

همچنین در این نشست " علی اسدی" نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که با راه اندازی معدن چاه فیروزه مشکل 4 هزار بیکار شهرستان حل می شود، تصریح کرد: امیدواریم استاندار برای راه‌اندازی چاه فیروزه وارد عمل شود.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه با راه اندازی این معدن یک هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد می گردد، کمک به راه اندازی این معدن می تواند بخش عمده ای از مشکل بیکاری این شهرستان را حل کند.


نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی به صنعت گردشگری اشاره کرد و افزود: ظرفیت گردشگری استان کرمان بسیار بالا است و باید نماینده ویژه ای برای رونق صنعت گردشگری انتخاب کنیم تا از موازی کاری ها در این زمینه جلوگیری شود.


علی حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان نیز گفت: در توزیع منابع، تعداد روستاها و میزان عقب افتادگی آنها مد نظر قرار گیرد تا توازن توسعه را در استان داشته باشیم.

بختیاری نیز در این نشست گفت: باید موانع سر راه پروژه ها برداشته و همچنین به صدور مجوزها سرعت بخشیده شود.


نماینده مردم بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید موانع سر راه تولید را پیش بینی کنیم تا در روند اجرای طرح ها با مشکل مواجه نشویم، همچنین دستوالعمل ها نباید به گونه ای باشد که در آینده از موانع توسعه بشمار روند.

انتهای پیام/ی

موانع سر راه تولید را پیش بینی کنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است

 مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی ادعای تماس نماینده مردم نجف‌آباد با او برای ریاست مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات جناب آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب کرد و گفت: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

 منوچهر متکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش در مورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت که در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهارنظر خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، علی نیکزاد و مجتبی ذوالنور در تماس با وی گفته‌اند که خود را برای ریاست مجلس آماده می‌کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منوچهر متکی نشان عالی امپراتور ژاپن را دریافت کرد متکی: فتنه گران پشه‌ای بیشتر نبودند

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است