Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@14:49:23 GMT

بازتاب گسترده سخنان رهبر انقلاب درباره «قدس»

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۳۴۰۱

بازتاب گسترده سخنان رهبر انقلاب درباره «قدس»

به گزارش جهان نيوز؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب گسترده_سخنان_رهبر_انقلاب_درباره_قدس_در_رسانه_های_جهان">فلسطین_در_راس_مسائل_سیاسی_دنیای_اسلام_است_همه_موظف_هستند_از_فلسطین_و_ملت_آن_دفاع_کنند_فیلم">فلسطین_است">اسلامی امروز در سالروز خجسته میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) در دیدار سران سه قوه، جمعی از مسئولان نظام، سفیران اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15922532/روحانی_مسئولیت_همه_ناامنی_ها_مستقیما_بر_عهده_رژیم_گسترده_فرمایشات_مقام_معظم_رهبری_در_رسانه_ها_درباره_قدس">صهیونیستی_است">کشورهای اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی، فرمودند: اینکه آن‌ها (صهیونیست‌ها) ادعا می‌کنند می‌خواهند قدس را پایتخت احتمالی_آمریکا_درباره_بیت_المقدس">المقدس">المقدس_شد">انتقال_سفارت_آمريکا_به_قدس_مبارزه_مي_کنيم">فلسطین اشغالی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آنهاست.

حضرت آیت الله خامنه ای «بیانیه_گرامیداشت_روز_دانشجو">انقلاب_اسلامی_است">آمریکا، رژیم صهیونیستی، مرتجعین و وابستگان به قدرتها» را، «فرعونهای امروز جهان» خواندند و با اشاره به تلاش آنها برای ایجاد اختلاف و جنگ در امت اسلامی گفتند: برخی سیاستمداران امریکایی خواسته یا ناخواسته اذعان کرده اند که باید در منطقه غرب آسیا جنگ و درگیری بوجود آید تا رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار گیرد و پیکر خونین دنیای اسلام، توان پیشرفت نداشته باشد.

ایشان وحدت امت اسلامی و ایستادگی در مقابل صهیونیسم و دیگر دشمنان اسلام را علاج دردهای دنیای اسلام و راه رسیدن به قدرت و عزت برشمردند و تأکید کردند: مسئله فلسطین امروز در رأس مسائل سیاسی امت اسلام است و همه موظفند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش و مجاهدت کنند.

در این میان و در آستانه اقدام احتمالی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌ المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت فلسطین_است">واشنگتن از تل آویو به این شهر، رسانه های خارجی زیادی به بازتاب گسترده فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص پرداختند.

آسوشیتدپرس در این باره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری اشار کرد که چنین اقدامی را «از سر عجز و ناتوانی فلسطینیان_به_فکر_انتفاضه_ای_جدید_هستند">آمریکا و رژیم صهیونیستی» اعلام کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره اعلام کرد: رهبر ایران اقدام خاورمیانه_پایبند_است">آمریکا در این خصوص را محکوم و آن را از روی ناتوانی واشنگتن توصیف کرد.

رویترز هم با اشاره به فرمایشات معظم له در این باره نوشت: رهبر ایران اقدام آمریکا در اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را به دلیل شکست واشنگتن و تل آویو دانست.

رسانه صهیونیستی هاآراتص در تیتر مطلب خود در این باره نوشته است: رهبر عالی ایران بیانیه ترامپ درباره انتقال سفارت اسرائیل را محکوم و اعلام کرد «فلسطین آزاد خواهد شد».

این رسانه صهیونیستی ادامه داد: آیت الله خامنه ای کاخ سفید را به برافروخته کردن جنگ در خاورمیانه متهم و اعلام کرد که «هدف واشنگتن از این اقدام تأمین مناقع اسرائیل» است.

شبکه تلویزیونی آی 24 نیز پیام رهبر انقلاب با محور «فلسطین آزاد خواهد شد» را به عنوان تیتر این رسانه انتخاب و در ادامه اعلام کرد: آیت الله خامنه ای گفته است که این اقدام ترامپ به مثابه اعلام جنگی علیه مسلمانان و مسیحیان در خاورمیانه است.

شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» نیز درباره فرمایشات امروز ایشان با در خبری با تیر «واکنش های مسلمانان به اقدام ترامپ» اعلام کرد: رهبر ایران در سخنانی این اقدام را به دلیل یأس و ناتوانی آن ها اعلام و تصریح کرد که «در مسأله فلسطین دست ان ها بسته است و نمی توانند به اهدفشان برسند».

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نیز در این باره نوشت: تصمیم آمریکا به انتقال سفارت این کشور به قدس به موجب ناتوانی آن ها است.

منبع:افکار


 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر

گزارش‌ها حاکی از آن است که امروز (شنبه) طبق روال هفته‌های گذشته، تجمع اعتراضی در پایتخت انگلیس برای حمایت از غزه شکل گرفته است. 

به گزارش ایستگاه رادیویی ال‌بی‌سی، «کمپین همبستگی با فلسطین» این راهپیمایی را سازماندهی کرده است. «بن جمال» مدیر این گروه حامی فلسطین می‌گوید: «با کشف گور‌های دسته‌جمعی فلسطینیان در غزه اکنون گروه عظیمی از مردم انگلیس خواستار آتش‌بس فوری و پایان دادن به فروش تسلیحات به اسرائیل هستند». وی همچنین اشاره کرد افرادی که به این راهپیمایی آمده‌اند، در «سمت درست تاریخ» ایستاده‌اند.

گفته شده که جرمی کوربین، رهبر سابق حزب کارگر انگلیس نیز در این تظاهرات حضور دارد. همچنین گفته می‌شود حضور نیرو‌های پلیس در شهر لندن پررنگ است. 

 روز گذشته مقامات غزه به جستجو در گور‌های دسته‌جمعی در بیمارستان‌های جنوب این نوار محاصره شده پایان داده و اعلام کردند که در مجموع ۳۹۲ جسد کشف شده است. شواهدی وجود دارد که شهدا شکنجه یا اعدام شده‌اند. همچنین احتمال زنده به گور شدن برخی از اجساد نیز مطرح شده است. 

این مسئله واکنش مقامات بین‌المللی را در پی داشته است. همزمان با کشف این گور‌های دسته‌جمعی، موجی از اعتراضات نیز در دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی آغاز شد. 

دانشجویان در این تظاهرات که در حال گسترش به اروپا و استرالیا است، خواستار قطع هرگونه رابطه با شرکت‌هایی هستند که به نحوی با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر