Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، سید محمدرضا موسوی دانشجوی دکتری علوم سیاسی این واحد و مدیرمسئول فصلنامه علمی دانشجویی مطالعات سیاسی بین المللی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به نمایندگی از نشریات دانشجویی به ایراد سخنان پرداخت.
موسوی با بیان اینکه به نمایندگی از ۵۰۰ نشریه دانشجویی حاضر شده که هزاران دانشجوی فعال و فرهیخته و نخبه مشغول کار در آن هستند، افزود: بدون تعارف باید گفت در همه‌ی بخش های کشور رنگ‌های جناحی وجود دارد، اما به لطف پروردگار ما در نشریات دانشجویی دانشگاه همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند که دانشگاهیان پیاده نظام جناح‌ها نباشند، شاهدیم کوچکترین تضادی در میان دانشجویان نیست و همانند دفاع مقدس برادری حاکم است و این موضوع را میتوان در بیانیه‌ها و موضع گیری های نشریات دانشجویی مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده نشریات دانشجویی گفت: به جرات میتوانیم بگوییم نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برای همه‌ی دستگاه های کشور امروزه الگوی اخلاق است؛ چرا که با هر عقیده‌ای جز به منافع ملی و خواسته‌های مقام معظم رهبری به چیز دیگری نمی‌اندیشند.
این فعال دانشجویی در ادامه افزود: در این میان دانشجو به عنوان ناخدای اصلی کشتی نشریات، با داشتن سه ویژگی منحصر به فرد پرسشگری، مطالبه گری و آرمان‌خواهی خود را تبدیل به قشری حساس و پر توجه در جامعه کرده است.
موسوی با تشکر از همکاری‌های رئیس رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با نشریات دانشجویی گفت: از شما جناب آقای دکتر ولایتی و جناب آقای دکتر رهبر خواهشمندیم به نشریات دانشجویی به عنوان پویاترین عرصه فعالیت‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نگاه ویژه‌ای داشته باشند و از جوانان متعهد دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت‌های میانی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده نموده و حمایت های لازم در این زمینه را مبذول فرمایید.
نماینده نشریات دانشجویی در پایان صحبت‌های خود با بیان سه درخواست نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد از دکتر ولایتی و دکتر رهبر اضافه کرد: آقای دکتر رهبر، می‌خواهم قولی از شما بگیرم در خصوص نامه ای که در مردادماه سال جاری با درخواست بیش از ۱۰۰ نشریه فعال دانشجویی ارائه شد تا دیداری با شما داشته باشند.
وی لزوم قبول نشریات به عنوان یک تشکل دانشجویی و اعطای یک کرسی در شورای فرهنگی دانشگاه را یکی دیگر از درخواست‌های نشریات دانشجویی عنوان کرد و ادامه داد: همه فعالین نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از من خواستند تا از شما جناب آقای دکتر ولایتی دعوت نماییم که در اختتامیه دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که اواخر ماه جاری (آذرماه) برگزار می‌گردد به عنوان میهمان ویژه در خدمتتان باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین کلانتری ضمن ابراز رضایت از فعالیت نشریات دانشجویی گفت: دانشجویان نشان دادند که نشریات دانشجویی همه پویا بوده و همیشه در صحنه هستند.
وی افزود: داوران دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اذعان نمودند که نشریات در سطح خوبی بوده و انشاالله تلاش ما بر این خواهد بود که کیفیت نشریات را بیشتر نماییم و حداکثر حمایت را از آنها داشته باشیم.
نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز گفت: نشریات دانشجویی در بهترین کیفیت هستند و حتماً از ظرفیت‌های موجود در رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای نخبگان نشریاتی استفاده خواهیم نمود.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با سراسر کشور دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد سلماس نیز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی (در حمایت از مردم مظلوم غزه) و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.   دکتر ناصری رییس دانشگاه ازاد شهرستان سلماس ضمن حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی، اقدامات ضد دانشجویی مسوولین این دولت‌ها را محکوم کرد.   او در این خصوص اظهار داشت: خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است