Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا- درخشش 2 بانوی کماندار بافقی،کشف 108 کیلوگرم حشیش در یزد ،از فضای مساجد و حسینیه های مهریز برای فعالیت های ورزشی استفاده شود ، ارائه خدمات کاروان سلامت جمعیت هلال احمر یزد به روستاییان تفت و پاسخگویی به مردم عامل اعتماد به پلیس است از خبرهای روز یکشنبه استان یزد است.

مسوول برگزاری مسابقات آزاد تیراندازی با کمان استان یزد گفت: سمانه رمضانپور و مبینا فلاح 2 بانوی کماندار بافقی در مسابقات آزاد تیراندازی با کمان استان به ترتیب در جایگاه اول و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد کمالیان اظهار کرد: این دوره از مسابقات در 2 رشته ریکرو و کامپوند با حضور بیش از 60کماندار در سایت اختصاصی تیراندازی با کمان مرکز استان برگزار شد.
وی گفت: ورزشکارانی از استان های یزد، کرمان، اصفهان و شهرستان های استان یزد در این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به اینکه مسابقه در دو بخش آقایان و بانوان و در مسافت 30 متر برگزار شد تصریح کرد:در بخش ریکرو بانوان کمانداران سمانه رمضانپور، مریم نادعلی و مبینا فلاح اول تا سوم شدند.
مبینا فلاح در مسابقات فینال جهانی تیراندازی باکمان رشته رویکرو در لاس وگاس آمریکا در سال 95 بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز این رقابتها را برگردن آویخت و سمانه رمضانپور به عنوان کماندار برتر و نمونه سال 95 معرفی شده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

**
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر یزد گفت: در 24ساعت گذشته 108 کیلوگرم حشیش در این استان کشف شد.
محمد حسین ستوده نیا افزود: ماموران،2 قاچاقچی را که قصد انتقال این مقدار حشیش را از مسیر یزد به مرکز ایران داشتند شناسایی و دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی اقدام های گسترده‌ای در ارتباط با مبارزه با قاچاق مواد مخدر انجام می دهد ادامه داد: در مبارزه با سوداگران مرگ و واردکنندگان موادافیونی، ماموران کنترل راه های ارتباطی را مد نظر قرار می‌ دهند.
این مسئول بیان کرد: با عنایت به ضرورت مبارزه با قاچاق مواد مخدر و حذف این پدیده شوم از جامعه ، نیروی انتظامی با جدیت هرچه تمام در برابر قاچاقچیان ایستادگی می‌کند.

**
امام جمعه مهریز گفت: از فضای مساجد و حسینیه های این شهرستان در طول سال برای انجام فعالیت های مناسب ورزشی استفاده شود.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع مسئولان شهرستان به اهمیت ورزش و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: فضاهای بسیار خوبی برای ورزش در مکان های مذهبی وجود دارد.
وی ادامه داد: باید مسئولان با همکاری متولیان مساجد زمینه را برای جذب اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان برای رشته های مورد نیاز فراهم کنند ولی باید حرمت و شان این فضاها همواره حفظ شود.
امام جمعه مهریز تاکید کرد: دولت و مسئولان به برکت انقلاب اسلامی در سال های گذشته در شهر و مناطق روستایی فضاهای خوبی را برای ورزش فراهم کرده اند ولی قطعا کافی نیست.
محی الدینی تصریح کرد: هیچ اشکال شرعی ندارد که مردم و جوانان ضمن انجام فعالیت های دینی در مساجد و حسینه ها بتوانند در برخی مواقع از آنها برای ورزش استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان در زمان حال به خاطر تهدید نرم دشمنان از اهمیت زیادی برخوردار است بر همکاری همگان با مسئولان ورزش و جوانان شهرستان در پیگیری اهداف تاکید کرد.
مهریز 300 باب مسجد و تکیه دارد و در حال حاضر 2 هزار و 500 ورزشکار در 30 هیات فعالیت می کنند.

**
سرپرست جمعیت هلال احمر یزد از اعزام کاروان سلامت به روستای باز و توران پشت از توابع شهرستان تفت خبر داد و گفت: بیش از 70 نفر در این روستاها از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شدند.
حسین مجیبی فر، افزود: به همت واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر و با حضور پزشکان داوطلب، پرستاران و بهیاران و اعضا داوطلبان کاروان سلامت به روستای باز و توران پشت اعزام شد.
وی ادامه داد: نیروهای داوطلب در تمام ایام سال و به مناسبت های مختلف در راستای خدمات رسانی به افراد به خصوص در مناطق محروم پیشگام هستند.
این مسئول بیان کرد: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق محروم ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف، کمک به بهبود سلامت محرومان و تاثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی است.
مجیبی فر با اعلام اینکه توزیع پوشاک و لوزام بهداشتی میان روستائیان و اساب بازی بین کوکان از خدمات دیگر این کاروان بود، گفت: در این کاروان یک پزشک ، یک ماما ، سه پرستار و 2 بهیار و جمعی از داوطلبان ، به مراجعه کنندگان خدمات لازم را ارائه دادند.
مرکز شهرستان 60 هزار نفری تفت در 20 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

**
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: مرکز فوریت های 110 قلب تپنده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) است که می تواند در ایجاد رضایت مندی یا نارضایتی مردم نقش مهمی داشته باشد و پاسخگویی به مطالبات همگان موجب افزایش اعتماد به پلیس است.
به گزارش یکشنبه شب پایگاه خبری پلیس ، سرتیپ ایرج کاکاوند در کمیسیون عملیات پلیس یزد با بیان اینکه اعتماد مردم به پلیس از طریق پاسخگویی به موقع به مطالبات آن ها بیشتر می شود افزود: پایش ماموریت های پلیس و رفع معایب و نواقص موجود بسیار مهم است.
وی با تاکید بر توجه کامل به تماس­ های مردم با پلیس ادامه داد: مرکز فوریت های پلیسی 110 پل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی بوده و پاسخگویی مناسب، صحیح و به موقع به خواسته های مردم از اولویت هاست.
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: اگر به مرکز فوریت های پلیسی توجه ویژه ای داشته باشیم شاهد افزایش احساس امنیت در جامعه و همچنین رضایت مندی شهروندان از عملکرد پلیس خواهیم بود.
کاکاوند تصریح کرد: توجه شهروندان به هشدار­ها و رعایت نکات پیشگیری از جرم و آسیب­ های اجتماعی ، مجرمان را در رسیدن به اهداف و خواسته­ های شومشان ناکام خواهد گذاشت.
وی علت بسیاری از آسیب­ ها و ناهنجاری­ های اجتماعی را غفلت و نا آگاهی شهروندان برشمرد و گفت: شهروندان باید بدانند که توجه به نکات و توصیه­ های پلیسی از وقوع بسیاری از جرائم پیشگیری می کند.
فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: امیدواریم با تلاش ماموران و همکاری و هم پوشانی همه دستگاه های دخیل در امر امنیت، شاهد افزایش نظم و آرامش و احساس امنیت شهروندان باشیم.
کاکاوند بدون اشاره به تعداد تماس های مردم با پلیس 110 بر اهمیت ارتباط همگان با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و کاهش آسیب ها در جامعه تاکید کرد.

**
فرماندار اردکان با بیان اینکه جان‌ مایه یوم‌الله 13 آبان استکبارستیزی در همه ابعاد است گفت: این روز را امام خمینی (ره) انقلاب دوم دانست.
هادی مقیمی با بیان این‌که دانش‌آموزان باید از علل نام‌گذاری و اهمیت این روز تاریخی آگاه‌تر شوند، به بدعهدی اخیر آمریکا در برجام اشاره کرد و گفت: تبیین راهبرد و حرکت عزتمندانه و قهرمانانه دولت تدبیر و امید در موضوع هسته‌ای که با حمایت رهبر معظم انقلاب انجام شد، باید در این روز مورد توجه قرارگیرد.
وی بیان کرد: با توجه به سخنان ناصواب و مواضع دور از ادب رئیس‌جمهوری آمریکا در روزهای اخیر، برنامه‌ریزی برای شکوه هرچه‌بیش‌تر مراسم یوم‌الله 13 آبان ضروری است و در این راستا می‌توان از ظرفیت دانش‌آموزان و معلمان خلاق در برگزاری ایستگاه‌های نقاشی و هنرهای دستی، مسابقه انشای دانش‌آموزی با موضوع استکبارستیزی و... بهره برد.
فرماندار اردکان با یادآوری وظایف و رسالت‌های آموزش و پرورش، مهارت‌آموزی را در کنار امر آموزش مهم ارزیابی بیان کرد: روز دانش‌آموز فرصت مناسبی است تا با سپردن برخی مسئولیت‌ها به‌صورت نمادین به دانش‌آموزان، حس خودباوری، اعتماد به‌نفس و تمرین مدیریت در دانش‌آموزان تقویت شود.
وی در تشریح این موضوع، واگذاری مسئولیت‌هایی نظیر مدیریت مدرسه، تامین نظم و تدریس به دانش‌آموزان را از اقداماتی دانست که امکان اجرا در روز 13 آبان را دارد و سپس پیشنهاد داد این تمرین به‌صورت آزمایشی در چند مدرسه برگزار شود.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7543* 7536*7544*2047* خبرنگاران : اصغر عسکری- کاظم سبحان زاده - مژگان دشتی** انتشار : عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت