Web Analytics Made Easy - Statcounter

در خطبه های این هفته نمازجمعه در لرستان با اشاره به پیاده روی روی بزرگ اربعین بر ایستادگی ایران در مقابل یاوه گویی های استکبارجهانی تأکید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت الله سیداحمد میرعمادی ظهرامروز در خطبه های نمازجمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با تأکید بر این که پیاده روی اربعین شور حسینی غیرقابل وصفی در میان مسلمانان وغیرمسلمانان به وجود می آورد،اظهار داشت: از کشورهای مختلف جهان در این پیاده روی شرکت می کنند که آثارمعنوی، اخلاقی و تربیتی فراوان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله میرعمادی بیان کرد: کسانی که در این پیاده روی شرکت کردند خودشان بازگو می کنند که پیاده روی اربعین یک قدرت نمایی جهان اسلام علیه کفر و استکبارجهانی است.

 

به گفته وی پیاده روی اربعین حسینی همبستگی ملت ها به نام امام حسین(ع) و زیرچتر اباعبدالله الحسین(ع)است و امروز اهل سنت و از کشورهای مختلف از مسیحیت و زرتشتیان به دلیل اثر مهمی که دارد در این پیاده روی شرکت می کنند.

 

امام جمعه خرم آباد،امام حسین(ع) را محور وحدت امت اسلامی دانست و گفت: مهم ترین ویژگی پیاده روی اربعین خودجوش و مردمی بودن آن است، چشمانی که در این پیاده روی مسیر نجف تا کربلا را باعشق طی می کنند واقعا یک توفیق بزرگی است.

 

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد:کسانی که می توانند در پیاده روی اربعین شرکت می کنند و کسانی هم که نمی توانند  کمک مالی و پذیرایی کنند هرکس به هرمقداری که توان دارد همچنان مردم عراق که هرچه در توان دارند در طبق اخلاص می گذارند و از زائران حسینی پذیرایی می کنند.

 

به گفته وی بخش اعظمی از زائران حسینی از مسیر استان لرستان عبور می کنند موکب های متعددی در نظر گرفت شده  که ان شالله با همت و کمک مردم بزرگوار این حرکت مردمی و خودجوش سال به سال باشکوه تر ،منظم تر و تاثیرگذارتر خواهد بود.

 

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره هشتم آبان ماه سالروز شهادت محمدحسین فهمیده  دانش آموز بسیجی 13ساله گفت: هشتم آبان ماه روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است چرا که نوجوانان بسیجی امیدهای آینده انقلاب اسلامی هستند و نیاز به الگو و مکانی برای پرورش دارند که شهید فهمیده الگوی بسیارخوب برای نوجوانان ماست.

 

آیت الله میرعمادی با بیان این که بسیج دانش آموزی محلی برای پرورش نیروی انقلابی از نسل جوانان و نوجوانان است،خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی برای پرورش، تقویت و نیروی انقلابی درست کردن از نسل جوان و نوجوانان است

 

وی تصریح کرد: آمریکا و استکبارجهانی بداند ملتی که نوجوان 13ساله اش عاشق شهادت است و عشق به شهادت دارد قطعا این ملت نفودناپذیر و هرگز شکست نخواهد خورد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر این که دشمنی آمریکا هر روز بیشتر و عیان تر می شود، اظهار داشت: وزیرامورخارجه آمریکا در صحبت های یاوه گونه خود گفت با حکومت جمهوری اسلامی ایران مخالفیم  و می خواهیم جمهوری اسلامی ایران را از بین ببریم این نشان می دهد که دشمنی آمریکا با اسلام،مکتب عاشورا و نهضت امام حسین(ع) است.

 

آیت الله میرعمادی با اشاره به این که مردم ما بابصیرت و آگاه ایران اسلامی 40سال در برابر آمریکا ایستاده است، گفت: ملت ایران راه خود را خوب تشخیص داده است قطعا از این به بعد هم مسیر سربلندی جمهوری اسلامی را دنبال خواهد کرد.

 

وی عنوان کرد: وزیرامورخارجه و رئیس جمهور آمریکا کور خوانده است،ملت ایران را نشناخته است گنده تر از رئیس جمهور آمریکا در برابر اراده ملت ایران شکست خوردند قطعا این حرکت های موذیانه و دیوانه رئیس جمهور آمریکا همشکست خواهد خورد.

 

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر این که مردم ما بابصیرت و تبعیت از رهبرفرزانه و حکیم انقلاب اسلامی از  اهداف خود کوتاه نمی آید،گفت: این که مسئله برجام موشکی را مطرح می کنند می گوییم که برجام موشکی ممنوع است و ایران در مسائل دفاعی با هیچ کسی مذاکره نمی کند.

 

تقویت توان موشکی و اقتدار ملی ایران راهی برای مقابله با دشمنان است

حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: اروپائیها از جمله سران کشورهای فرانسه، انگلیس و آلمان خواستار محدود کردن توان موشکی ایران شدند وآنچه نمایندگان کنگره به دنبال آن هستند این است که برجام و محدودیت های آن را از یک توافق مدت دار به دائمی تبدیل کنند.

 

وی اضافه کرد: طرح جدیدی که نمایندگان کنگره به دنبال آن هستند دائمی کردن محدودیت های ایران در برجام و بازگشت تحریم ها و همچنین بازرسی از سایت های نظامی کشور  است که همین موضوع محور مذاکره بوده و در این راستا فردا آمانو به تهران سفر می کند.

 

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: آمریکا و غریبها در این سالها دچار نوعی توهم شدند و برجام و توافق  وهسته ای باعث شد این توهم در آمریکا به وجود آید که عناصر اقتدار ملی کشور را تضعیف کنند که امروز باید با تمام توان به دنبال افزایش توان موشکی باشیم و باید قدرت بازدارنگی کشور را افزایش داد.

 

به گفته وی رهبری فرمودند فرماندهان نظامی اجازه نزدیک شدن به مراکز نظامی را به کسی نخواهند داد و اجازه بازرسی و معامله بر سر مسائل دفاعی را نخواهند داد و این موضع صریح جمهوری اسلامی است که باید فردا باید با قاطعیت به آمانو منتقل شود.

 

حجت الاسلام ترابی افزود: ملتی که جنگی را تجربه کرده و تهدیداتی را دیده، محکم روی حق خود می ایستد و از حق دفاع می کند چرا که هر کشوری حق دارد در برابر تهاجم دشمن از حقوق دفاعی خود دفاع کند و غربیها و آمریکابدانند دولت و ملت ایران تهدید فشار تن به مذاکره  در این راستا نخواهد داد و طبق فرموده مقام معظم رهبری ملت راه اقتدار را با قوت پیش خواهد برد.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت حسین فهمیده افزود: هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده است که به عنوان روز بسیج دانش آموزی نامگذاری شده و در این روزها حال و هوای جبهه ها و دفاع مقدس در یادها زنده می شود و شهید فهمیده الگویی است تا نسل امروز و آینده با فداکاری های آن آشنا شوند.

 

 

مسئله امنیت کشور در اولویت قرار دارد/ تحریم ها نمی تواند در اراده ملت خللی وارد کند

حجت الاسلام موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین، این حرکت را نشات گرفته از عمق ارادت مردم به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عنوان و اظهار داشت: همه مسئولان و متولیان امر بایستی نسبت به تسهیل سازی حضور مردم در راهپیمایی عظیم اربعین اقدام نمایند و از انحراف آن به مسائل فرعی جلوگیری بعمل آورند.

 

امام جمعه الشتر افزود: متولیان فرهنگی می بایست بر محتوای حرکت معنوی راهپیمایی اربعین نظارت داشته باشند.     وی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموختگان ارتش اشاره و با بیان اینکه مسئله امنیت در اولویت کشور قرار دارد، گفت: همچنانکه مقام معظم رهبری تاکید دارند، اگر امنیت به واسطه در اختیار داشتن امکانات دفاعی میسر نباشد، قطعا هر متجاوزی به خود اجازه می دهد کشور را مورد تهدید قدار دهد.     خطیب جمعه الشتر با اشاره به اینکه استقلال اقتصادی با تثبیت امنیت کشور میسر است، افزود: جوامعی که می خواهند زیر سلطه دیگران نباشند و استقلال و آزادی خود را حفظ نمایند بایستی با تکیه بر امکانات دفاعی امنیت خود را به بالاترین سطح برسانند.     وی تصویب تحریم های جدید توسط نمایندگان آمریکا را موضوعی باسابقه خواند و تصریح کرد: امروز به برکت هدایت های رهبر معظم انقلاب و حضور جوانان مومن و متخصص در عرصه های دفاعی و نظامی، کشور در امنیت کامل بسر می برد و آمریکا نمی تواند با فشار تحریم و تهدید سر سوزنی در حرکت اراده ملت به سوی اهداف و آرمان های خود خللی وارد کند.     امام جمعه الشتر با بیان اینکه همه سازمان ها و نهادها در موضوع لزوم ارتقاء امنیت کشور هم عقیده هستند، ابراز داشت: استکبار بداند که تا پیوند مستحکم بین امام و امت وجود دارد، آمریکا و بزرگتر از آمریکا هم نخواهد توانست بر این کشور کوچکترین تسلطی ایجاد نماید.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد

روزنامه وابسته به حکومت طالبان در یادداشتی نوشت آمریکا در قضیه فلسطین و حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی خصومت خود را با اسلام نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «انیس» روزنامه وابسته به حکومت طالبان در یادداشتی نوشت: مردم و بسیاری از کشورهای جهان برای حل و فصل مناقشه بین فلسطین و اسرائیل تلاش می‌کنند اما آمریکا هم مانند اسرائیل در قطب مقابل ایستاده و سخنان کسی را دراین‌باره نمی‌پذیرد و از این طریق موضع ضد اسلامی خود را نه تنها با فلسطین بلکه با کل جهان اسلام نشان داده است.

نوشتار می‌افزاید: مسلمانان جهان اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا به شدت با اسلام مخالف است و دشمنی آشتی‌ناپذیری با اسلام دارد. وقتی آمریکا، اسرائیل را در خاورمیانه مستقر کرد، هدفش آزار و اذیت مسلمانان از طریق این ملت پلید بود.

انیس افزود آمریکا همواره مدعی احقاق حقوق بشر در جهان است، اما اکنون ثابت شد در فلسطین به واسطه این کشور، حقوق بشر در سطح بالایی نقض شده است.

نویسنده با تاکید بر این که آمریکا به سمت زواول پیش می‌رود، تأکید کرد: امروز یا فردا، فلسطین دولت مستقل خود را تشکیل می‌دهد و جهان نیز او را به رسمیت خواهد شناخت.

افغانستان: آمریکا با حمایت از جنایات اسرائیل در غزه چهره واقعی خود را به جهان نشان دادطالبان: جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است

روزنامه چاپ کابل تصریح کرد: بزرگترین اشتباه آمریکا در قبال فلسطین، حمایت از جنگ و جنایت اسرائیل علیه بشریت است و این حمایت غیرقانونی آمریکا باعث می‌شود ملت‌های آزاده جهان در مقابل آن مقاومت نشان دهند و از این کشور روی برگردانند زیرا کشتار جمعی و نسل‌کشی اسرائیل در فلسطین به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

پیش از این نیز، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان با اشاره به حمایت دولت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی گفته بود: آمریکا با حمایت خود از اسرائیل و جنایات آن چهره واقعی خود را به جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی شبانه پلنگ در مازندران (فیلم)
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است