Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:11:01 GMT

عدم کارشناسی مناسب در ساخت و ساز برخی مدارس

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۲۶۱۵

عدم کارشناسی مناسب در ساخت و ساز برخی مدارس

مدیر آموزش و پرورش بجستان ضمن اشاره به اینکه برای ساخت بسیاری از مدارس کارشناسی لازم صورت نگرفته، گفت: متاسفانه از بسیاری از فضاهای آموزشی استفاده مطلوب نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عزیزی  در گفتگو با خبرنگار بجستان‌نیوز اظهار کرد: مدیران و معلمین مدارس شهرستان تلاش کنند از حداقل امکاناتی که در مدارس موجود است استفاده کنند و نگذارند که خاک بیشتر از دست به آنها بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرآموزش و پرورش بجستان افزود: در بازدید از برخی مدارس مشاهده می شود که بعضا امکانات خوبی در زمینه های آموزشی و پرورشی در اختیار دارند ولی از مدیران قبلی تحویل گرفته و باز به مدیر بعدی تحویل داده بدون اینکه هیچ استفاده مطلوبی صورت بگیرد و این درحالی است که همین مدیر تقاضای امکانات جدید دارد.

 

وی  تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مدارس شهرستان مجهز به سیستم دیتا و رایانه می باشد واز امکانات خوب آموزشی نیز برخوردار هستند  و ما نیز در سفر به تهران بیش از 500 میلیون ریال امکانات برای شهرستان فراهم کرده‌ایم و انتظار داریم از همکاران فرهنگی که به کلاسهای ضمن خدمت بسنده نکرده بلکه یافته‌های خود را در اختیار فرزندان مستعد شهرستان قرار دهند.

 

عزیزی با اشاره به اینکه ازخیلی فضاهای آموزشی استفاده مطلوب نمی شود و برای ساخت آن کارشناسی لازم صورت نگرفته اذعان کرد: این در حالی است که در برخی از مدارس روستاها مانند قاسم اباد ساختمان کافی نبوده و دانش آموزان در ساختمان دهیاری کلاس برگزار می کنند و در شهر یونسی با چهار کلاس کسری مواجه هستیم که خیری که قول احداث داده به تعهدش عمل نکرده است.

 

مدیر آموزش و پرورش بجستان تاکید کرد: در سفر به تهران در دیدار با وزیر و معاون نوسازی قولهای خوبی گرفته شد و برای استخر آموزش و پرورش 800 میلیون تومان اعتبار تخصیص نیافته قول مساعد گرفته شد و همچنین پس از بیان مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان برای وزیر قول مساعد برای رفع موانع و مشکلات خوابگاهی نیز گرفته شد.

 

عزیزی در زمینه عمرانی و کمکهای خیرین عنوان کرد: پزشک خیری که در سالهای 72 و 73 در جزین مشغول به خدمت بوده به یادبود مرحوم همسرش فرح فرجا تقبل ساخت پروژه صفر تا 100 آموزشگاهی را به ارزش 180 میلیون تومان را کرده که عملیات احداث آن از 15 آبان ماه شروع شده است  که این خدمت به روستای جزین به دلیل علاقه خاصی بوده که در سالهای خدمتش در این روستا داشته و همچنین شورای جزین زمینی در همین رابطه به ارزش تقریبی 80 میلیون را به صورت رایگان تقبل کرده اند.

 

مدیر آموزش و پرورش بجستان در ادامه تشریح کمک‌های خیرین خاطر نشان کرد: همچنین پروژه غریبیان که در همایش خیرین به توافق رسیده بودیم تفاهم نامه های آن نهایی و با پیمانکار قرار داد امضاء شد، برای تکمیل مدرسه فرزانگان، ورثه و فرزندان مرحوم یزدان پناه برای احداث سالن اجتماعات به متراژ 100 متر مربع در کناردبیرستان خیرساز این مرحوم در روستای جزین قول مساعد دادند و برای آسفالت شش واحد آموزشی در سطح شهر بجستان و شهر یونسی نیز قول‌های گرفته شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله حسینعلی ثانی پنجشنبه شب در آئین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان با بیان اینکه، آموزش و پرورش شهرستان رامسر تلاش کرد تفکر جدیدی در مدیریت ادارات رقم بزند، گفت: در آموزش و پرورش حکمرانی حکیمانه را عملیاتی کردیم که اولین نکته در این بخش نگاه تیمی بوده است.

وی با اظهار اینکه، در حکمرانی حکیمانه آموزش و پرورش را از جناح بندی جدا و مطابق دستورات مقام معظم رهبری عمل کردیم تا از حاشیه دور شویم، گفت: جهت تعالی و رشد آموزش و پرورش از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کردیم و عدالت آموزشی را در دستور کار قرار دادیم.

ثانی افزود: اعتماد مردم را به عنوان الگو قرار دادیم که ۶ اردیبهشت سال قبل در کانون امین گزارش دادم ۱۰۰ رتبه برتر کشوری و استانی کسب کردیم و در سال جاری ۱۷۶ رتبه برتر کشوری و استانی داریم.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان رامسر با حمایت مدیر کل در پروژه مهر با تلاش مسئولان و خیران فضا، تجهیزات و نیروی انسانی برای اول مهر آماده شد که رتبه اول استان را کسب کردیم و شورای آموزش و پرورش برتر استان مازندران شد.

وی افزود: در ارزیابی کل استان در ۳۳ شهرستان در همه حوزه‌ها رتبه اول استان را کسب کردیم و تلاش کنیم آموزش و پرورش قوی داشته باشیم که حتماً ایران قوی داشته باشیم.

کد خبر 6095440

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه