Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی سلطانی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان کرمان آمادگی اعزام نیرو و اقلام امدادی مورد نیاز زلزله زدگان غرب کشور را دارد افزود: دقایقی پیش، یکهزار تخته موکت و پنج هزار گالن آب و نفت توسط جمعیت هلال احمر استان از کرمان به مقصد مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: هم اکنون تیم های درمان اضطراری و امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان برای کمک به مناطق زلزله زده غرب کشور در حالت آماده باش کامل هستند که در صورت اعلام نیاز سازمان امداد و نجات کشور اعزام خواهند شد.
**فراخوان کمک های مردمی هلال احمر کرمان برای کمک به زلزله زدگان
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه مردم شریف کرمان با توجه به موانع و مشکلات ارسال کمکهای غیر نقدی، کمک نقدی بیشتری را مد نظر داشته باشند گفت: تمرکز اصلی جمعیت هلال احمر در جمع آوری کمکهای نقدی است تا بتواند براساس نیاز مردم آسیب دیده اقلام مورد نیاز را تهیه و ارسال کند.
وی افزود: بمنظور حفظ کرامت انسانی از جمع آوری هر گونه مواد فاسد شدنی و مستمعل اجتناب می شود.
سلطانی با اشاره به راه های متفاوت ارسال کمک های نقدی مردم نوعدوست کرمان برای یاری هموطنان زلزله زده در استان های غربی کشور اظهار کرد: مردم کرمان می توانند از طریق شماره حساب 99999 به نام جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه، پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت کمک های نقدی خود را پرداخت کنند.
وی گفت: همچنین شماره ارزی (دلار) 702070 و شماره حساب ارزی (یورو) 800300 نزد بانک ملی، شماره حساب ارزی (دلار) 1404440 نزد بانک ملت و مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان همچنین افزود: کد های دستوری #112*3*741* و #724* برای پرداخت آسان موبایلی آماده دریافت کمک های مردمی در استان کرمان است.
وی ادامه داد: شماره کارت 6104337770064606 نیز برای دریافت و ارسال کمک های نقدی به زلزله زدگان غرب کشور نیز توسط جمعیت هلال احمر ایجاد شده است.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبانماه 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
کانون این زمین لرزه جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
شمار کشته ها و مصدومان براساس اعلام مسئولان تا ساعت 16:20 روز دوشنبه در استان کرمانشاه 387 کشته و 6 هزار و 603 مصدوم است و اکنون مسئولان برای بررسی وضعیت و برنامه ریزی در منطقه حضور دارند و قرار است فردا رئیس جمهوری عازم مناطق زلزله زده شود.
درپی وقوع زمین لرزه در غرب کشور، رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتی به ملت ایران همه دستگاه های لشکری و کشوری را با همه توان و امکانات خود و سرعت عمل در کمک رسانی به آسیب‌ دیدگان فرا خواندند.
رئیس جمهوری نیز از لحظات اولیه وقوع زمین لرزه در تماس تلفنی با وزیر کشور و استاندارکرمانشاه دستورات لازم برای امداد رسانی سریع به حادثه دیدگان را صادر کرد و فردا عازم این مناطق خواهد شد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار : بهنام احمدی *
7420/ 5054

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار