Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم قرائت زیارتحضرت رسول(ص) از بعید، همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس ،به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد خراسان‌رضوی، حجت الاسلام محمد تقی کاظمی نسب اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته طرح برگزاری مراسم قرائت زیارت نامه حضرت رسول (ص) در مساجد و اماکن مقدسه و مذهبی سراسر کشور با هدف بزرگداشت یاد و نام پیامبر عظیم الشان اسلام به مرحله اجرا می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم خراسان رضوی در روز ٢٨ صفر سال روز رحلت پیامبر اسلام(ص) در تمام مساجد و اماکن مقدسه به ویژه حرم مطهر امام رضا(ع) با قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص) از بعید به ساحت ایشان ابراز ارادت می‌کنند.

معاون قرآن و عترت ارشاد خراسان رضوی ادامه داد: در مساجد سراسر استان از طریق ائمه جماعات و مرکز رسیدگی به امور مساجد و هیئت مذهبی و همچنین بسیج این مهم پیگیری شده و همزمان با سراسر کشور این مراسم برگزار می‌شود.

وی گفت: قرائت زیارت حضرت رسول(ص)در حرم مطهر حضرت رضا (ع) با حضور زائران و مجاوران به صورت ویژه همراه با سخنرانی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

کاظمی‌نسب افزود: با هماهنگی انجام شده در تمام مساجد و مراکز مذهبی این مراسم برگزار می‌شود، البته در هر شهرستان یک مسجد به عنوان مسجدمحور که معمولاً مساجد جامع شهرستان‌ها هستند مراسم باشکوه‌تری برگزار می‌کنند.بیش از 5 هزار جلد کتاب زیارت حضرت رسول از بعید در خراسان رضوی توزیع شده است. این ستاد با حضور اعضا جلسه تشکیل شد و مقرر شد ادارات کل فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی در این ایام برگزار کنند.

انتهای پیام/

R41347/P4001/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود