Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه مراغه گفت: با تخصیص اعتبارات لازم فاز یک بیمارستان سینا مراغه تا پایان دی ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، ظفر محمدی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران از افتتاح فاز یک بیمارستان سینا مراغه تا پایان دی ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت بهداشت اعتبار لازم جهت تکمیل فاز یک بیمارستان سینا این شهرستان به‌حساب پیمانکار واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی ادامه داد: شهرستان مراغه به عنوان دومین قطب درمانی آذربایجان شرقی پس از تبریز بوده که نیاز است مسئولان در احیای آن تلاش کنند.

وی با اشاره به این که دانشکده علوم پزشکی مراغه به صورت مستقل از مرکز استان مدیریت می‌شود، افزود: این فرصت خوبی است تا این شهرستان ظرفیت‌های درمانی خود را در استان مطرح کند.

فرماندار ویژه مراغه تصریح کرد: با تأمین اعتباری که برای پیمانکار بیمارستان سینا از سوی وزارت بهداشت انجام شد عملیات پایانی احداث بیمارستان سینا سرعت یافته و در ماه آینده شاهد بهره‌برداری از فاز یک این بیمارستان خواهیم بود.

محمدی در ادامه با اشاره به پخش برخی شایعات در فضای مجازی درباره راه آهن این شهرستان اظهار کرد: در چند روز گذشته در برخی کانال‌های تلگرامی مطلبی با عنوان انتقال اموال شرکت راه آهن مراغه به زنجان پخش شد که با پیگیری‌های فرمانداری و رصدهایی که بازرسان انجام دادند مشخص شد این مطلب صحت ندارد.

فرماندار مراغه هم چنین با اشاره به قطار سریع‌السیر مراغه به تهران،گفت: براساس دریافت نامه‌های مردمی در خصوص عدم کیفیت در سرویس های بهداشتی و هم چنین برخی خدمات در قطار سریع السیر مراغه به تهران پیگیری موضوع در دستور کاری قرار گرفت و با مکاتباتی که با شرکت راه آهن کشور انجام شد این قطار جهت تعمیر و بازسازی فعلاًمتوقف‌شده و به‌زودی به چرخه حمل و نقل ریلی این شهرستان برمی‌گردد.

انتهای پیام/

R7887/P41362/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، فاطمه گودرزی گفت: فروردین امسال ۱۸ نوزاد پسر و ۱۹ نوزاد دختر در بیمارستان کیش متولد شدند و از ابتدای اردیبهشت تا امروز نیز ۱۹ نوزاد در بیمارستان متولد شدند.

وی افزود: پارسال نیز ۴۵۳ نوزاد در بیمارستان کیش متولد شدند.

کارشناس ارشد مامایی بیمارستان کیش گفت: هم اکنون پنج کارشناس مامایی در بیمارستان کیش فعالیت می‌کنند.

فاطمه گودرزی خاطرنشان کرد: پایش سلامت مادران، پایش قند خون جنین، رسیدگی به نوزاد پس از تولد، تزریق واکسن‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز و ثبت قد و وزن نوزاد از مهمترین اقدامات کارشناسان مامایی در بیمارستان کیش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • حج امسال حج برائت است
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه