Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه مراغه گفت: با تخصیص اعتبارات لازم فاز یک بیمارستان سینا مراغه تا پایان دی ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، ظفر محمدی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران از افتتاح فاز یک بیمارستان سینا مراغه تا پایان دی ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت بهداشت اعتبار لازم جهت تکمیل فاز یک بیمارستان سینا این شهرستان به‌حساب پیمانکار واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی ادامه داد: شهرستان مراغه به عنوان دومین قطب درمانی آذربایجان شرقی پس از تبریز بوده که نیاز است مسئولان در احیای آن تلاش کنند.

وی با اشاره به این که دانشکده علوم پزشکی مراغه به صورت مستقل از مرکز استان مدیریت می‌شود، افزود: این فرصت خوبی است تا این شهرستان ظرفیت‌های درمانی خود را در استان مطرح کند.

فرماندار ویژه مراغه تصریح کرد: با تأمین اعتباری که برای پیمانکار بیمارستان سینا از سوی وزارت بهداشت انجام شد عملیات پایانی احداث بیمارستان سینا سرعت یافته و در ماه آینده شاهد بهره‌برداری از فاز یک این بیمارستان خواهیم بود.

محمدی در ادامه با اشاره به پخش برخی شایعات در فضای مجازی درباره راه آهن این شهرستان اظهار کرد: در چند روز گذشته در برخی کانال‌های تلگرامی مطلبی با عنوان انتقال اموال شرکت راه آهن مراغه به زنجان پخش شد که با پیگیری‌های فرمانداری و رصدهایی که بازرسان انجام دادند مشخص شد این مطلب صحت ندارد.

فرماندار مراغه هم چنین با اشاره به قطار سریع‌السیر مراغه به تهران،گفت: براساس دریافت نامه‌های مردمی در خصوص عدم کیفیت در سرویس های بهداشتی و هم چنین برخی خدمات در قطار سریع السیر مراغه به تهران پیگیری موضوع در دستور کاری قرار گرفت و با مکاتباتی که با شرکت راه آهن کشور انجام شد این قطار جهت تعمیر و بازسازی فعلاًمتوقف‌شده و به‌زودی به چرخه حمل و نقل ریلی این شهرستان برمی‌گردد.

انتهای پیام/

R7887/P41362/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه درآیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموعه تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج که با حضور فرماندار، امام جمعه و معاونین فرمانداری فیروزکوه برگزار شد عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسؤولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه «سی. تی. اسکن» این بیمارستان اظهار کرد: مجموع «سی. تی. اسکن» بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سه استان قرار دارد و در تصادفات جاده‌ای، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمتر و دقت بالاتری دارد بسیار مورد نیاز بوده، افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با مرکز «سراج» نیز بیان کرد: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه هستند، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدوار هستیم با کمک مسؤولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی فیروزکوه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسؤولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6087047

دیگر خبرها

  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی