Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:51:24 GMT

دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۵۸۲۹

دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند وجود ندارد

خرمشهر - استاندار خوزستان گفت: دوگانگی مدیریتی در  منطقه آزاد اروند وجود ندارد و همه اعم از فرمانداران و مدیران کل خوزستان باید با مدیر عامل منطقه آزاد اروند هماهنگ باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه گذشته در حاشیه برگزاری کارگروه اشتغال شهرستان خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهرهای آبادان و خرمشهر، منطقه آزاد اروند محور توسعه است و به فرمانداران  و مدیران نیز تاکید کردم که در حوزه منطقه آزاد اروند با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند هماهنگ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای یک دست بودن، زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند در حوزه های اقتصادی، سرمایه گذاری و اشتغال محور است و مسئولیت حوزه امنیتی با فرمانداران است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: فرمانداران باید با مدیرعامل منطقه آزاد اروند همراهی کرده و به او کمک کنند تا شرایط در منطقه تسهیل و برای توسعه فراهم شود.

وی در ادامه به اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال با سود هشت درصد اشاره کرد و گفت: این طرح مختص خوزستان و به صورت ابتکاری برای رونق اشتغال است و میزان آن ۵۰۰ میلیارد تومان برای تمام استان بوده که با بانک عامل قرارداد منعقد شده است.

شریعتی از اختصاص این تسهیلات تا پیش از پایان سال خبر داد و افزود: این کار اکنون در مرحله کارشناسی قرار دارد و به سمت اجرایی شدن پیش رفته است که با این قرار داد، هرکدام از دستگاه های صنعت و معدن، اتاق های بازرگانی و اتاق های اصناف باید پرونده های خود را به فرمانداری ها ارسال کنند تا در سایت بهین یاب ثبت شود.

استاندار خوزستان همچنین بر لزوم اطلاع رسانی از طریق فرمانداری برای تسهیلات اختصاص یافته به سرمایه گذاران در بخش هیا مختلف منجر به اشتغال زایی تاکید کرد.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی

خبرگزاری برنا بازداشت موعود شمخانی را تأیید کرد.
 
این خبرگزاری نوشت: یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.
 
موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل بازداشت عضو شورای شهر و رییس یکی از ادارات سردشت در آذربایجان غربی شمخانی : هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی وجود ندارد

دیگر خبرها

  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود