Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر بهداشت، از ابتکار پویش مردمی هنرمندان و قهرمانان ملی در جهت ساخت خانه های بهداشت و م.راکز جامع سلامت در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تقدیر کرد.

دکتر عباس زارع نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، به پویش مردمی برنامه تلویزیونی حالا خورشید برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در قالب پویش مردمی، قرار است جمعی از هنرمندان و قهرمانان ملی عرصه ورزش کشور، کمک های مردمی را برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که این حرکت مردمی با همکاری معاونت اجتماعی وزارت بهداشت صورت می گیرد، افزود: بر اساس این برنامه، ۶۲ خانه بهداشت و ۲۲ مرکز جامع سلامت در مناطق زلزله زده کرمانشاه، نوسازی و احداث می شود.

زارع نژاد ادامه داد: خیرین سلامت برای ساخت و نوسازی ۶۲ خانه بهداشت و تعدادی از مراکز جامع سلامت در مناطق روستایی و شهری استان کرمانشاه، همکاری می کنند و هنرمندان و قهرمانان ملی نیز تعداد ۱۷ مرکز جامع سلامت از ۲۲ مرکز را احداث می کنند.

به گفته وی، کل اعتبار ساخت ۱۷ مرکز جامع سلامت در حدود ۱۷ میلیارد تومان برآورد شده است که سهم هنرمندان و قهرمانان در این پویش مردمی، ۸.۵ میلیارد و سهم وزارت بهداشت نیز همین مقدار خواهد بود.

مشاور وزیر بهداشت ضمن تقدیر از تلاش های دست اندرکاران برنامه حالا خورشید برای توجه به ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده، افزود: مراکز جامع سلامت ظرف یک سال آینده به بهره برداری می رسد و خانه های بهداشت نیز تا خرداد ۹۷ مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

زارع نژاد از آغاز عملیات نوسازی و ساخت مراکز بهداشتی و جامع سلامت با حضور هنرمندان و قهرمانان ملی خبر داد و گفت: در پایان این هفته، این مراسم با حضور وزیر بهداشت در دو نقطه از مناطق زلزله زده غرب کشور آغاز می شود.

وی، توجه به زیرساخت ها حوزه سلامت را مورد تاکید قرار داد و افزود: با این پویش مردمی، می توان بخش عمده ای از زیرساخت های بهداشتی و درمانی را تکمیل نمود که جای تقدیر دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلوکانه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقف فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری خبر داد.

وی گفت: این اقدام در راستای اجرای وظیفه حاکمیتی و نظارت بهداشت وفق ضوابط سازمان دامپزشکی کشور ازجمله اجرای ضوابط شیوه نامه نظارت بهداشتی با توجه به بازدید سر زده توسط کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان تهران انجام شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران با تاکید به تمامی کشتارگاه‌های طیور استان تهران درخصوص رعایت شرایط بهداشتی کشتارگاه و اجرای ضوابط قرنطینه ای بهداشتی مطابق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سازمان دامپزشکی کشور، التزام به دستور العملهای بهداشتی و حمایت از تولید بهداشتی بمنظور صیانت از حقوق عامه را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش دامپزشکی استان تهران بنا به وظیفه ذاتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تهدید علیه بهداشت عمومی با واحد های متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6093874

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس