Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-09@00:24:24 GMT

خبرهای ویژه ایران آنلاین

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۹۴۰۳

خبرهای ویژه ایران آنلاین

ایران آنلاین /

شکایت از نمایندگان سلفی‌بگیر با موگرینی رد شد

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از شکایت جمعی از مردم شیراز علیه نمایندگانی که با موگرینی سلفی گرفته بودند، خبر داد و گفت که این موضوع خلاف شئون نمایندگی تشخیص داده نشد و پرونده مختومه است. محمدجواد جمالی افزود: در این جلسه شکایت جمعی از مردم شیراز علیه نمایندگانی که با خانم موگرینی سلفی گرفته بودند مطرح و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم اینکه این شکایت شاکی مشخصی نداشت موضوع باز هم خلاف شئونات نمایندگی تشخیص داده نشد و پرونده مختومه شد. سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره پرونده شکایت نیروی انتظامی از حمدالله کریمی نماینده بیجار، گفت: قرار است هفته آینده این پرونده با حضور طرفین مورد بررسی قرار گیرد.جمالی در مورد سایر پرونده‌های مورد بررسی در جلسه این هیات، گفت: دفتر امام جمعه سابق قائن از فرهاد فلاحتی نماینده این شهرستان در مورد مسائل مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری شکایتی را مطرح کرده که هیات نظارت با توجه به توضیحات آقای فلاحتی، اقدامات ایشان را خلاف شئون نمایندگی تشخیص نداد.ایسنا

پیشنهاد فرماندار تهران برای تجمعات

عیسی فرهادی فرماندار تهران گفت: خوب است محلی را برای تجمعات مردم در تهران تعیین کنیم تا هر کسی که خواست اعتراض کند به آنجا برود و مسوولان هم آنجا در جمع مردم حاضر شوند/.ایسنا

واکنش ضرغامی به حضور محسنی اژه ای در دانشگاه

عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما در کانال تلگرامی اش نوشت: ارتباط نزدیک، در محیط دانشجویی، خیلی خوب است، حتی اگر هم به سوت بلبلی ختم شود./خبرآنلاین

تکذیب برخورد توهین‌آمیز با ایرانیان در فرودگاه بلگراد

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه کشورمان برخورد توهین آمیز با شهروندان ایرانی در فرودگاه بلگراد را تکذیب کرد. حسن قشقاوی در گفت‌وگو با فارس درباره ادعای برهنه کردن برخی از شهروندان ایرانی خاطرنشان کرد: چنین چیزی که گفته شد درست نیست، مشابه این موضوع درباره گرجستان گفته شده بود، چون مشکل در هر دو جا یکی است و آن مشکل نه دست مسئولان ماست و نه صربستان.وی افزود: مشکل به ایرانیانی برمی‌گردد که از لغو ویزا استفاده می‌کنند و به آن فرودگاه می‌روند. این ایرانیان دو دسته هستند یک دسته کسانی هستند که بلیت رفت و برگشت نشان می‌دهند و از مزایای لغو ویزا در صربستان و گرجستان استفاده می‌کنند و می‌روند و به کشور بازمی‌گردند و هیچ مشکلی ندارند. دسته دوم متاسفانه بخشی از هموطنان ما هستند که به قصد پناهجویی می‌روند، اگر فردی به هر دلیل بلیت برگشت نداشته باشد و پلیس و فرودگاه این برداشت را داشته باشد که این فرد می‌خواهد رسوب کند و آنجا بماند و یا پناهندگی کشور دیگری را کسب کند، قطعا برخورد می‌کند.قشقاوی در عین حال گفت: البته این بدان معنا نیست که ممکن است اشتباهی رخ ندهد. ممکن است افرادی هم به اشتباه دستگیر شوند.

آزادی تمام متهمان پرونده ثامن‌الحجج با وثیقه

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران خبر داد تمام متهمان پرونده شرکت تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج با تودیع وثیقه از زندان آزاد شدند.محسن افتخاری به تسنیم گفت: زمان محاکمه هنوز مشخص نشده و همچنان دادگاه مشغول انجام تشریفات دادرسی و ابلاغ است. سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران با بیان اینکه در این بخش از پرونده که در دست رسیدگی دادگاه است، حدود 350 شاکی وجود دارد افزود: تمام بخش‌های این پرونده به دادگاه نیامده و بخشی از آن همچنان در دست رسیدگی دادسراست. افتخاری تصریح کرد: البته با توجه به اینکه عده‌ای از سپرده‌گذاران، تعیین تکلیف و سپرده‌های خود را پس گرفته‌اند، بعید است شکایت کنند.

افتتاح ساختمان جدید سفارت انگلیس توسط بوریس جانسون

ایسنا  به نقل از صفحه توئیتر سفارت انگلیس در تهران خبر داد ساختمان جدید این سفارت در جریان سفر بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس به ایران توسط وی افتتاح شده است.

لغو سخنرانی کرباسچی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

روز گذشته سخنرانی غلامحسین کرباسچی در دانشگاه زنجان لغو شد.به گزارش ایلنا،‌ دبیرکل حزب کارگزاران با انتشار پیامی در این باره نوشت: باید با هم تلاش کنیم در هر حال و هر شرایطی امید را برای سازندگی و آزادی ازدست ندهیم.  این سوء تفاهمات و چالش‌ها روزی پایان می‌یابد و همه خواهیم فهمید که راه نجات کشور و حل مشکلات احترام و اعتماد متقابل است...مفاد و محتوای مطالبی که قصد درمیان گذاشتنشان را با شما داشتم جز این نبود و این توصیه به حق و صبر و امید از عهده تک تک شما عزیزان هم بهتر از من بر می‌آید .

وزیر دفاع در هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد

در پی انتشار برخی مطالب از وزیر دفاع در شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی این وزارتخانه ضمن قدردانی از اظهار محبت های بی دریغ دوستان و علاقمندان ارجمند اعلام کرد: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در هیچ یک از شبکه های اجتماعی فعالیت ندارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری متهم پرونده زهره فکور I این مرد در دادگاه به حبس و شلاق محکوم شده بود

به گزارش همشهری آنلاین، دهم اسفند سال 1400 به دنبال پیدا شدن جسد بی‌جان زهره فکور صبور، بازیگر جوان سینما و تلویزیون در خانه‌اش تحقیقات گسترده‌ای درباره این حادثه آغاز شد. بررسی‌های پزشکی قانونی، بررسی صحنه حادثه و تحقیقات تخصصی نشان می‌داد که بازیگر جوان دست به خودکشی زده است اما با این حال حضور یک مرد در زندگی این بازیگر باعث شد که فرضیه اینکه وی در مرگ او نقش داشته است،‌ مطرح شود. در ادامه و با به دست آمدن شواهدی که نشان می‌داد این مرد مرموز پیش از مرگ بازیگر جوان دست به تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از او زده بود، خانواده زهره فکور از وی شکایت کردند. شکایت آنها دو بخش داشت. بخش نخست اتهام درباره اتهام قتل و نقش متهم در مرگ بازیگر جوان بود و بخش دوم به ماجرای تهدید، اخاذی و کلاهبرداری این مرد از زهره فکور اختصاص داشت. در این شرایط بخش اول پرونده به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد و بخش دوم نیز در دادسرای عمومی رسیدگی شد.

با بررسی‌های انجام شده در دادسرای جنایی تهران و اداره آگاهی، معلوم شد که متهم پرونده در مرگ بازیگر جوان نقشی نداشته و این بازیگر بر اثر مرگ خودخواسته جان باخته است. به همین دلیل اوایل اردیبهشت ماه، وی از اتهام قتل تبرئه شد اما هنوز بخش دوم پرونده او به اتهام تهدید،‌ اخاذی و کلاهبرداری در حال رسیدگی بود.

در نهایت و پس از بررسی‌های انجام شد، برای دادسرا محرز شد که متهم اقدام به تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از زهره فکور کرده بود و در این شرایط پرونده وی به دادگاه قدوسی فرستاده شد و وی بر اساس اتهامات مطرح شده گناهکار شناخته شده و به تحمل 4 سال و یک روز حبس و همچنین شلاق محکوم شد.

با این حال هیچ نشانی از محل زندگی متهم در دست نبود تا اینکه وکیل زهره فکور امروز، چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه از دستگیری این فرد از سوی ماموران کلانتری انقلاب در حوالی میدان انقلاب خبر داد.

حسین شاهرخی به همشهری گفت: بعضی جزییات پرونده اخلاقی و محرمانه است و این فرد متهم به تهدید، اخاذی و کلاهبرداری 2کیلو طلا از خانم فکور بود که امروز در محلی که در آن مخفی شده بود طی یک عملیات فریب دستگیر شد.

کد خبر 850539 برچسب‌ها خبر مهم فراجا دستگیری

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری متهم پرونده زهره فکور I این مرد در دادگاه به حبس و شلاق محکوم شده بود
  • تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • شورای حل اختلاف در کدام‌ پرونده‌ قضایی ورود دارد؟
  • رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد
  • روسیه دو تبعه آمریکایی را بازداشت کرد
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود