Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز به نقل از سپاه فجر فارس، سردار هاشم غیاثی در دیدار با سرپرست، معاونان و مدیران شهرداری شیراز گفت: شان و منزلت سپاه بالاتر از این است که وارد مسائل کم اهمیت سیاسی بشود اما در مواقع لازم تذکرات مناسب به مسئولان و جریانات سیاسی داده می شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه در پیگیری مطالبات مردم و مسئولان شیراز عملکرد مناسبی داشته است، گفت: مدیران آینده شهرداری شیراز فارغ از نگاهِ سیاسی از تجربیات ارزشمند مدیران متعهد بخش های مختلف شهرداری و دلسوزان شهر شیراز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه فجر بدون نگاهِ سیاسی و در راستای انتفاع مردم و خدمت رسانی بهتر به شهروندان با تمام مدیران و سازمان ها همکاری می کند، خاطرنشان کرد: ایجاد چالش و تنش در مجموعه ای مانند شهرداری نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه دغدغه های مردم و مشکلات شهر را افزایش می دهد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه طرح های قرارگاه امنیتی – اجتماعی و محرومیت زدایی شهید اسکندری در پانزده منطقه آلوده در عمق و حاشیه شهر شیراز اجرا می شوند، گفت: امیدواریم به میزانی که سپاه در طرح های محرومیت زدایی سرمایه گذاری می کند بتوانیم از مشارکت مسئولان استان فارس هم در این طرح ها بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه اعتبار بسیار خوبی از سوی سپاه برای طرح های محرومیت زدایی پیش بینی شده، خاطرنشان کرد: مسئولان ارشد و علمای استان فارس نسبت به طرح های قرارگاه امنیتی – اجتماعی و محرومیت زدایی شهید اسکندری توجیه شده اند و گزارش اقدامات و فعالیت های این قرارگاه بصورت نوبه ای در طول سال در اختیار مردم، مدیران و رسانه های فارس قرار خواهد گرفت.

سردار غیاثی با بیان اینکه سپاه فجر پشت صحنه جریانات سیاسی را در استان فارس و شیراز بصورت دقیق رصد می کند، گفت: شان و منزلت سپاه بالاتر از این است که وارد مسائل کم اهمیت سیاسی بشود اما در مواقع لازم تذکرات مناسب به مسئولان و جریانات سیاسی داده می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی عناصر و جریان های ضد انقلاب برای برگزاری برنامه هایی در راستای بی ثبات سازی فضای کشور در استان فارس، گفت: به عناصر وابسته ضد انقلاب هشدار می دهیم استان فارس دیار پانزده هزار شهید ولایتمدار است و هرگز جولانگاه جریان های ضد انقلاب نخواهد شد.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: سپاه فجر با همراهی دستگاه قضایی و سایر نهادهای انقلابی و امنیتی استان اجازه برگزاری هرگونه برنامه ای با محتوای ضد انقلابی را در فارس نخواهند داد.

وی با بیان اینکه استان فارس یکی از مناطق مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: جریان های ضد انقلاب با استفاده از تمام ظرفیت ها بخصوص فضای مجازی و تبلیغات در شبکه های تلویزیونی برای برهم زدن فضای سیاسی و امنیتی استان برنامه ریزی کرده اند اما با حضور و وحدت مردم انقلابی و مسئولان مومن و متعهد فارس نقشه های آنان مانند گذشته نقش بر آب خواهد شد.

سردار غیاثی با اشاره به سخنرانی توهین آمیز رییس جمهور آمریکا، گفت: علت اصلی عصبانیت آمریکا شکست طرح های استکبار جهانی برای منطقه غرب آسیاست و آن ها دلیل اصلی این شکست ها را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند.

وی با بیان اینکه آمریکا یک کشور غیرقابل اعتماد و حیله گر است، گفت: سخنرانی توهین آمیز و تهدیدات پوچ ترامپ ارزش پاسخگویی ندارند و تاثیری بر حرکت پُرشور ملت ایران در مسیر دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی نیز نخواهد گذاشت، همگان بدانند وحدت ملت انقلابی ایران و سپاه پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی خدشه ناپذیر است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و روحیه جهادی رمز موفقیت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه نیروی محوری مقابله کننده با گروه های تروریستی در منطقه است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به تهدیدات دشمنان آمادگی کامل دارند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: نگاه پاسداران در انجام رسالت پاسداری به پیمانی که با خدا بسته‌اند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما الگویش امام حسین علیه السلام و پاسداران و بسیجیان ما هم مولایش امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام است و به همین دلیل پاسداری از انقلاب و اسلام ناب محمدی دارای تقدس ا ست.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه پیشرفت‌های اساسی در حوزه‌های مختلف علم و فن آوری، سلول‌های بنیادی، قدرت دفاعی و بازدارندگی، سدسازی و داروسازی، پزشکی و سلامت، و …، اظهار کرد: دلایل افتخار به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دو رکن مهم شامل؛ توان دفاعی مادی و معنوی است. از وابستگی مطلق در تسلیحات نظامی قبل از انقلاب به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

سردار قریشی، تصریح کرد: نقش اعتقاد راسخ و معنویت برخاسته از دین عامل مهم در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه و بسیج بر پایه معنویت بنا شده است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این همایش با اشاره به فراگیر شدن بُعد معنویت در اقصی نقاط دنیا، اظهار کرد: شاخص‌های زندگی سیاسی و معنوی شهید مطهری یکی از الگوهای ما به شمار می‌روند.

سردار علی محمد اکبری افزود: سپاه و بسیج بر پایه معنویت و اصول توکل به خدا، توسل به ائمه و ولایتمداری و ولایت پذیری بنا شده‌اند.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر هم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری گفت: تقویت مبانی اعتقادی و سیاسی از تأکیدات امامین انقلاب به آحاد جامعه بویژه نیروهای مسلح و پاسداران و بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: سند تحول مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ پخش کلیپ از عملکرد مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه استان و تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، آموزش نظامی، بهداشت و سلامت، قرآن و… از برنامه‌های این همایش در مجتمع لاله شهرکرد بود که با تقدیر از مربیان پیشکسوت پایان یافت.

کد خبر 6092031

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد