Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: دانش‌آموزان با شناخت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجهیز به سلاح علم و دانش در حفظ و حراست از اصول انقلاب اسلامی تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش دیار آفتاب؛ علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار با نخبگان بسیجی شهرستان اراک که با حضور جمعی از مدیران آموزش و پرورش و مسئولان سپاه اراک در سالن جلسات ناحیه مقاومت اراک برگزار شد ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای دانش‌آموز و شهدای مقابله با جبهه استکبار خطاب به نوجوانان و جوانان حاضر در برنامه گفت: دوران نوجوانی و جوانی را باید قدر بدانید، این دوره بهترین مرحله برای ساخته شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بصیرت و دشمن شناسی نیاز امروز جامعه است

وی به دیدار اخیر جمعی از دانش‌آموزان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن‌شناسی یکی از نیازهای امروز جوانان و جامعه است. اینکه بدانیم در مقابل جبهه استکبار که در رأس آن آمریکا است چگونه صف‌آرایی داشته باشیم تا بتوانیم از باورها، اعتقادات و مرزهای جغرافیایی دفاع کنیم.

کریمی ادامه داد: علت دشمنی نظام سلطه و استکبار جهانی با ملت ایران به خاطر هویت و استقلال نظام اسلامی است لذا بایستی همیشه در برابر دشمن در حوزه دفاعی از آمادگی لازم برخوردار بود و به دشمن اعتماد نکرد. همه ما به دنبال جامعه بهتر هستیم ولی این‌ مهم با داشتن امنیت حاصل می‌شود. لازمه این امنیت نیز داشتن اقتدار و آمادگی همه جانبه برای دفاع است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تجهیز نسل امروز به سلاح علم و دانش گفت: کسب علم و مهارت نیاز امروز جامعه است شما دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده‌ساز برای اینکه انسان مفیدی در زندگی خود و آینده کشور باشید باید به سلاح علم مجهز شوید.

مساجد پایگاه و کانون تبلیغ دین

کریمی بحث تهذیب و خودسازی را ضرورتی مهم برشمرد و گفت: دوره نوجوانی دوره‌ای است که شخصیت انسان شکل می‌گیرد و هر قدر در این دوره برای تقویت ایمان و ارتباط با خالق تلاش شود می‌توان سرمایه‌ای برای تمام عمر ذخیره کرد. بهترین راهکار نیز برای رسیدن به این هدف نیز ارتباط با مساجد به عنوان کانون تبلیغ دینی و اسلام است تا بتواند تقویت اعتقادات و ایمان تعقلی را در افراد ایجاد کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید بینش لازم را نسبت به آموزه‌های دینی کسب کرد تا بتوان در برابر شبهاتی که دشمن امروز در جنگ نرم به کار می‌گیرد مقاومت کرد. و در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ضمن اثرگذاری، موفق به جذب دیگر افراد شوید. بی‌شک انسان‌های خودساخته می‌توانند دیگران را هم بسازند.

وی افزایش سطح آگاهی و صرف زمان بیشتر برای بحث مطالعه را راهکاری برای پیشبرد اهداف برشمرد و گفت: داشتن مطالعه مفید و مؤثر در تمامی عرصه‌ها می‌تواند سازنده باشد بنابراین یکی از اقدامات فرهنگی که در سال‌های اخیر متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته است تهیه کتب یا جزوات برای سیر مطالعاتی بود.

کریمی با تاکید بر استفاده کاربردی از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید این فضا را مدیریت کرد تا در باتلاقی که این فضا برای افراد ایجاد می‌کند، گرفتار نشویم.

عدالت یکی از آرمان‌های اساسی انقلاب اسلامی و قانون اساسی

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عدالت را یکی از آرمان‌های اساسی انقلاب اسلامی و قانون اساسی دانست و بر بحث آرمان‌گرایی اشاره و تاکید کرد: بایستی آرمان‌های انقلابی و اسلامی را هدف بگیریم تا به آن‌ها دست پیدا کنیم. ما برای رسیدن به اهداف عالیه مسیری را طی می‌کنیم که ارزش‌ها و آرمان‌ها چراغ راه ما در آن مسیر هستند. ظرفیت آرمان‌گرایی در شما نوجوانان وجود دارد بنابراین باید برای استقرار آن در جامعه تلاش کنیم.

کریمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص جوانان گفت: امروز کشور مملو از جوانان با ایمان است که از نسل‌های گذشته اگر بهتر نباشند کمتر هم نیستند؛ بنابراین دانش آموزان امروز باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

اجرای 100 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در اراک

رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در اراک پرداخت و گفت: در طول این یک هفته برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برنامه‌های این هفته در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش‌آموزان به عنوان قشر موثر جامعه با آرمان‌های امام راحل، نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تقویت حرکت فرهنگی و تربیتی اجرایی شد.

رضایی از برگزاری 100 عنوان برنامه در این هفته خبر داد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک و نواختن زنگ ایثار و شجاعت در واحدهای مقاومت بسیج و گلباران قبور شهدا با حضور حلقات صالحین از جمله برنامه‌های اجرایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی را به عنوان یکی از اولویت‌های بسیج دانش‌آموزی عنوان و تصریح کرد: برگزاری نشست‌های معرفتی، برپایی کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی و ... بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی

 

سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه