Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا از اعزام حدود ۴۵ نفر از دانشگاهیان این دانشگاه به کربلا جهت حضور در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و ارائه خدمات فرهنگی و پزشکی به زائران خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئول روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا از اعزام حدود ۴۵ نفر از دانشجویان و کارکنان این دانشگاه به کربلای معلی جهت حضور در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و ارائه خدمات فرهنگی و پزشکی به زائران خبر داد و گفت: دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی فسا در قالب دو کاروان جداگانه از ستاد عتبات عالیات و دانشگاه راهی بزرگترین اجتماع معنوی و انسانی جهان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاطمه زارعی که خود نیز به همراه دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی فسا در مراسم معنوی پیاده روی اربعین حضور دارند، گفت: دانشجویان، کادر پزشکی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی فسا متشکل از دانشجویان پسر و دختر که به عنوان خادم الحسین از این دانشگاه به کربلای معلی اعزام شده‌اند، در طول برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین با استقرار در موکب‌های تعیین شده، به زائران حسینی، خدمات درمانی، پزشکی، مشاوره‌ای و فرهنگی ارائه می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان به بیماران و زائران اربعین حسینی، تست و اندازه‌گیری قند و فشار خون، توزیع و تجویز رایگان دارو به بیماران، تست غربالگری، تست رایگان نوار قلب به بیمارانی که دارای سابقه و ریسک هستند و... از جمله خدمات پزشکی است که به زائران کربلای حسینی از سوی دانشجویان ارایه می‌شود.
مسؤول روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا همچنین از ارایه خدمات فرهنگی و زیارتی به زائران حسینی در طول برگزاری مراسم باشکوه اربعین از سوی دانشجویان دختر این دانشگاه خبر داد و گفت: از صبح امروز کاروان جداگانه‌ای تحت عنوان رهروان زینبی متشکل از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی فسا به منظور ارایه خدمات فرهنگی و معنوی به زائران، از طریق مرز شلمچه وارد نجف و سپس کربلا خواهند شد.
زارعی افزود: کاروان رهروان زینبی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا هم اکنون در مسیر وادی‌السلام- نجف در حال حرکت به سمت موکب‌های مستقر در کربلا به منظور ارایه خدمات فرهنگی به زائران حسینی هستند. این کاروان تا روز پنجشنبه مصادف با اربعین حسینی در کربلا خواهد ماند تا به زائران حسینی خدمات رسانی کنند.
وی، توزیع بروشورهای فرهنگی و تبلیغاتی با موضوع کربلا و اربعین حسینی، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری ایستگاه‌های جزءخوانی قرآن و زیارت عاشورا در بخش‌های مختلف سرزمین کربلا و نجف را از دیگر برنامه‌های دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی فسا عنوان کرد.
زارعی با بیان این که اربعین حسینی بزرگ‌ترین رویداد اجتماعی و انسانی بوده و آثار و برکات فراوانی در پی دارد، خاطرنشان کرد: اربعین یک معجزه بزرگ در قرن حاضر بوده و با باری از اخلاق وصف ناشدنی، جامعه شناسان و تحلیل گران جهان را به تحیر واداشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد