Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در دومین روز برپایی خود با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد و به نظر می رسد هر چه به پایان هفته نزدیک تر شویم این استقبال بیشتر خواهد شد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، امروز غرفه های نمایشگاه با حضور بازدیدکنندگان از رونق خاصی برخوردار بود و مراجعه کنندگان در هر غرفه ای به دنبال جمع آوری و کسب اطلاعات در خصوص موضوعات مورد علاقه خود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از تفاوت های چشمگیر فضای غرفه های امروز یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با روز گذشته این بود که غرفه داران تلاش کردند کیفی ترین آثار و کارهای خود را به نمایش بگذارند و همین عاملی شد که بازدیدکنندگان را به خود جذب کردند.
اغلب غرفه ها انباشته از تولیدات و محصولاتشان بود که این تولیدات از لوح های فشرده و بازیهای رایانه ای تا کتاب های آموزشی و کمک درسی ادامه داشت.
غرفه های کمک آموزشی و کمک های درسی، محل حضور دانش آموزان همراه با والدینشان بود و بازدیدکنندگان بدنبال کتاب های مورد نیاز خود بودند.
در دومین روز برپایی این رویداد رسانه ای، تقریبا تمام غرفه ها تکمیل شده بود و به فعالیت مشغول شدند.
رونق یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در دومین روز خود با آغاز برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه ها همراه شد و بازدیدکنندگان و کارشناسان حاضر در نشست ها و کارگاه های آن شرکت کردند.
در این نشست ها و کارگاه ها، مباحثات و مطالب مختلفی درباره فرصت ها و تهدیدهای رسانه های دیجیتال مطرح می شود که از پرمخاطب ترین بخش های یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال است.
غرفه های استارتاپ ها نیز از پرمخاطب ترین بخش های یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال است که شرکت کنندگان که اغلب آنان جوانان هستند مشتاقانه در مباحثات این کارگاه ها شرکت می کنند.
استارتاپ ها در واقع به ایده پردازی درباره کارآفرینی در جامعه می پردازد. در این استارتاپ ها بررسی می شود که چگونه ایده یک فرد منابع مالی را در بازار هدف جذب می کند و به سوددهی می رسد.
برخی از غرفه ها نیز در قالب پخش فیلم در فضای نمایشگاه به معرفی فعالیت ها، طرح ها و برنامه های خود به بازدیدکنندگان می پردازند.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال روز گذشته (یکشنبه) با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار کرد.
در این مراسم از سه دستاورد مهم و جدید تولید شده توسط متخصصان و فعالان حوزه فضای مجازی در زمینه رسانه‌های دیجیتال رونمایی شد.
وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری برای انعکاس اخبار نمایشگاه از مهمترین برنامه‌های هر روز این رویداد رسانه ای فضای مجازی به شمار می آید.
آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از اهداف این نمایشگاه است.
برگزاری بیش از 120 کارگاه تخصصی و همچنین نشست‌های تخصصی با موضوع فضای مجازی و رسانه های دیجیتال از بخش‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.
یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در بیش از 300 غرفه و در صحن اصلی شبستان مصلای امام (ره) برگزار می شود. این نمایشگاه تا 26 آبان ماه جاری در این محل برپا است.
گزارشگر: علی حبیبی ** 1569**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان IRANEXPO ۲۰۲۴ از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت برابر با ۲۷ آوریل تا ۱ می ۲۰۲۴ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.   نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سه هزار تاجر و بازرگان خارجی از کشور‌های مختلف دنیا در هفت گروه کالایی، صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات؛ صنعت؛ فرش دستباف؛ صنایع‌دستی و گردشگری؛ دارو، تجهیزات پزشکی و محصولات شیمیایی؛ صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی و گروه پتروشیمی برگزار می‌شود و موسسه رازی نیز به عنوان بزرگترین مرکز تحقیق و تولید واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک در ایران و منطقه در این رویداد حضور خواهد داشت.   گفتنی است: اولین بار نمایشگاه ایران اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صادرات جمهوری اسلامی ایران) سال ۱۳۹۲ در ایران برگزار شد.   این نمایشگاه بزرگترین رویداد تجاری در ایران است که به منظور ارتباط با بازار‌های بین‌المللی و معرفی توانمندی‌های صادراتی صنایع ایران برگزار می‌شود. نقش این نمایشگاه در صادرات تولیدات ایران حائز اهمیت است. این رویداد فرصتی استثنایی برای تولیدکنندگان داخلی فراهم می‌کند تا با هزینه‌ای معقول، محصولات خود را به تجار و بازرگانان بین‌المللی معرفی کنند و به این ترتیب، ظرفیت‌های خالی کارخانه‌ها را پر کرده و به سمت افزایش صادرات حرکت کنند. همچنین، این نمایشگاه به عنوان یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان ایرانی و بازرگانان خارجی عمل می‌کند و امکان برقراری تعاملات تجاری و شبکه‌سازی را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب