Web Analytics Made Easy - Statcounter

میهمان بی رحم مثل برانکو

سپیدرود رشت - پرسپولیس

چهارشنبه 15 آذر

ورزشگاه سردار جنگل

ساعت: 15:00

تیم داوری:

بیژن حیدری – سعید قاسمی – علیرضا ایلدروم – محمدحسین ترابیان – ناظر: حسین عسکری

پرسپولیس پس از افت چند هفته ای که باعث نگرانی هواداران این تیم هم شده بود سرانجام در بازی برابر ذوب آهن همان تیم آماده فصول گذشته شد و با ارائه یک بازی زیبا چهار بار دروازه حریف نامدار خود را باز کرد و البته این نتیجه درخشان برای قهرمانی مقتدرانه در نیم فصل اول کافی بود و اکنون آن ها به عنوان مقتدرانه ترین قهرمانی نیم فصل لیگ برتر فکر می کنند که با دو برد در دو بازی آینده می توانند به آن دست یابند؛ حریف آن ها این هفته سپیدرود است تیمی که با وجود حضور در انتهای جدول در بازی های خانگی به راحتی امتیاز از دست نمی دهد ضمن اینکه چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل می تواند یک مانع بزرگ بر سر راه سرخپوشان تهرانی باشد که تا کنون بهترین عملکرد خارج از خانه را بین همه تیم های لیگ برتری در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپیدرود بر خلاف دیگر تیم تازه لیگ برتری شده شرایط چندان مطلوبی ندارد و امتیازات فراوانی را تا به اینجای فصل از دست داده است و در حال حاضر رتبه ای بهتر پانزدهمی جدول نداشته باشد؛ آن ها این هفته باید در یک بازی سخت در برابر پرسپولیسی قرار بگیرند که علاوه بر قهرمانی مقتدرانه در نیم فصل بهترین عملکرد ممکن را در بازی های خارج از خانه به جا گذاشته است و به جز یک تساوی برابر سپاهان در اصفهان باقی بازی های خارج از خانه خود را با برد پشت سر گذاشته است تا به نوعی ترسناک ترین میهمان لیگ هفدهم لقب بگیرد.

ترکیب احتمالی سپیدرود

سید محمد حسینی، سید احمد سیدآهی، سید هادی موسوی، محمدرضا الماس‌خاله، توحید غلامی، میثم فردوسی، شهاب کرمی، حمید ملکی، عماد میرجوان، پویا نزهتی و میلاد قربان‌زاده.
سرمربی: علی نظرمحمدی

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری ، علی علیپور، گادوین منشا.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

نیم فصل برای پدیده رویایی می شود؟

پدیده - گسترش فولاد

چهارشنبه 15 آذر

ورزشگاه: امام رضا

ساعت: 14:30

تیم داوری:

کوپال ناظمی – محمدرضا ابوالفضلی – حسینعلی عابدی – کیوان علی محمدی – ناظر: عبود سنگاشگن

پدیده یکی از بهترین نیم فصل های لیگ برتری خود را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر با کسب 24 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و روی برد خانگی در این بازی حساب ویژه ای باز کرده است؛ هر چند رقیب آن ها نیز نشان داده با تغییرات کادر فنی شرایط بهتری پیدا کرده است و نمی توان به راحتی از سد آن ها عبور کرد.

گسترش فولاد نیم فصل نخست را ابتدا بسیار ضعیف و در ادامه با تغییرات کادر فنی متعادل تر ادامه داد و در مجموع پنج هفته گذشته سه برد، یک تساوی و تنها یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده اند و هفته گذشته نیز یک برد پر گل را مقابل شاگردان علی دایی دشت کرده اند تا با روحیه مناسبی گام به مشهد بگذارند.

ترکیب احتمالی پدیده

سعید جلالی راد، محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، محمد قاضی، محمد مهدی خانی، علی نعمتی، رضا صدری، محمدرضا منصوری و امین قاسمی نژاد.

سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب احتمالی گسترش فولاد

فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان، سامان نریمان‌جهان، اسماعیل فرهادی، رضا خالقی‌فر و پیمان بابایی.
سرمربی: فیروز کریمی

کابوس تراکتورسازی به سکانس آخر رسید!

تراکتورسازی - فولاد

چهارشنبه 15 آذر

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

ساعت: 15:00

تیم داوری:

اشکان خورشیدی – حسن یوسفی – محسن سلطانی – کمیل غلامی – ناظر: نادر جعفری

بازی برابر فولاد قسمت آخر از کابوس های تراکتورسازی در یک سال گذشته خواهد بود؛ کابوس هایی که به دلیل محرومیت این تیم از پنجره نقل و انتقالاتی رخ داد و باعث شد یکی از آماده ترین تیم های چند سال گذشته لیگ برتر ناچار شود با جوانان کم نام و نشان خود گام به مسابقات بگذارد که در نتیجه آن تبدیل شدن سرخ های تبریز به یک تیم میانه جدولی بود؛ به هر حال آن ها امیدوارند با آغاز نیم فصل با جذب بازیکنان مد نظر خود سر و سامانی به وضعیت خود در جدول رده بندی دهند.

نتایج ابتدای فصل فولاد ضعیف تر از آن چیزی بود که هواداران این تیم تصور کنند تیمشان در پایان نیم فصل جزو تیم های بالانشین جدول باشد و تنها به دلیل تفاضل گل پایین تر از پارس جنوبی جم و در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد؛ شاگردان پورموسوی که در بازی های اخیر نتایج درخشانی را کسب کرده اند در یکی از مهم ترین بازی های خود موفق به کسب یک برد ارزشمند مقابل پارس جنوبی شده اند و اکنون قصد دارند با ادامه این روند همچنان در جمع تیم های مدعی قرار داشته باشند.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، محمد نوری، علی طاهران، محمد ابراهیمی، حامد حسینعلی زاده، محمدرضا آزادی و فرزاد حاتمی
سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب احتمالی فولاد

احسان مرادیان، ایوب والی، عبدالله کرمی، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، احمد عبدالله‌زاده، سینا مریدی، علی اصغر عاشوری، عبدالله ناصری، فرشاد جانفزا و رحیم زهیوی.
سرمربی: سید سیروس پورموسوی

ذوب آهن - نفت تهران

چهارشنبه 15 آذر

ورزشگاه: فولادشهر

ساعت: 15:15

تیم داوری:

علی صفایی – محمدرضا منصوری – قهرمان نجفی – علیرضا حیدرپناه – ناظر: محمدعلی فروغی

نتایج ذوب در هفته های گذشته به معنای واقعی فاجعه بوده است؛ هواداران این تیم که با آمدن قلعه نویی امید های زیادی به کسب نتایج قابل قبول طی این فصل از رقابت ها داشتند تا به این لحظه نا امید شده اند و نتایج آن ها نسبت به فصول گذشته افت محسوسی داشته است؛ البته به اعتقاد کارشناسان ذوب آهن در این فصل دیگر آن فوتبال جذاب سال های گذشته را هم بازی نمی کند؛ به هر حال قلعه نویی باید در نیم فصل فکری به حال تیم آشفته خود کند در غیر این صورت شاید تضمینی برای ادامه همکاری او تا پایان فصل با این تیم اصفهانی وجود نداشته باشد.

نفت تهران با تمام مشکلاتی که در این مدت گریبانگیر آن ها شده است موفق شد هفته گذشته تیم آماده پارس جنوبی جم را متوقف کند تا از روند شکست های متوالی که در هفته های گذشته با آن ها روبرو شده بود فاصله بگیرد؛ آن ها که اکنون متوجه حذف خود از لیگ قهرمانان آسیا نیز شده اند تنها امیدوارند بتوانند به هر طریقی خود را در لیگ برتر امسال حفظ کنند که البته کار ساده ای به نظر نمی رسد.

ترکیب احتمالی ذوب آهن

رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، جورجی گولسیانی، مهدی مهدی پور، سید محمد حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، دانیال اسماعیلی فر، مهران درخشان مهر، حمید بوحمدان و کی‌روش استنلی
سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب احتمالی نفت تهران

میلاد فراهانی، محمد نصرتی، احمد آل نعمه، فرید محمدی‌زاده، پویا امینی، عزت کرامت )، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، مجتبی حقدوست، عیسی آل کثیر، امین منوچهری
سرمربی: حمید درخشان

غول های خفته به هم رسیدند!

استقلال _ سپاهان

چهارشنبه 15 آذر

ورزشگاه: آزادی

ساعت: 17:30

تیم داوری:

علیرضا فغانی – بابک داوری – میریعقوب حجتی – محمد ملکی – ناظر: محمدرضا فلاح

استقلال با روند پر نوسان خود هر چند شرایط بهتری را نسبت به ابتدای فصل تجربه می کند اما این برای هوادارن پر توقع این تیم کافی نیست و آن ها می خواهند تیم خود را در رده های بالای جدول رده بندی ببینند که البته مهم ترین فاکتور برای رسیدن به این مهم ثبات در نتیجه گیری است که البته استقلال تا کنون از آن بی بهره بوده است؛ شاگردان شفر البته ضعیف ترین خط حمله لیگ برتر را نیز در اختیار دارند که این موضوع برای هجومی ترین تیم کل ادوار لیگ برتر اصلا آمار خوبی به حساب نمی آید در این زمینه شنیده ها حاکی از آن است که شفر روی نام برخی از مهاجمان تیمش برای نیم فصل قلم قرمز کشیده است تا مهاجمان جدیدی را جایگزین آن ها کند.

سپاهان هم مانند استقلال وضعیت مناسبی ندارد و نتایج ضعیف این تیم هیچ نشانی از تیم سرپنجه سالیان گذشته آن ها ندارد اما سپاهان همیشه سپاهان است و نمی توان آن ها را دست کم گرفت درست مانند استقلال که نمی توان امتیازات این تیم را ملاک قدرت آن ها دانست؛ زرد های اصفهانی که زمانی یک پای ثابت جام باشگاه های آسیا بودند به نظر می رسد این فصل نیز باید برای سومین فصل پیاپی قید حضور در این رقابت ها را بزنند چرا که بر خلاف استقلال آن ها از جام حذفی نیز کنار رفته اند؛ در نهایت باید دید کرانچار که در آخرین صحبت های خود مدعی شده است که سپاهان را باز هم تبدیل به یک تیم سر پنجه خواهد کرد در نهایت موفق به انجام این کار خواهد شد یا خیر.

ترکیب احنمالی استقلال

سید حسین حسینى، مجید حسینى، روزبه چشمی، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن ، سرور جپاروف ، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و سجاد شهبازاده.
سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب احتمالی سپاهان

مهدی صدقیان، حسن جعفری، مهدی رحیمی،‌ سیاوش یزدانی، سعید آقایی، سرلک، علی کریمی، حسین‌پاپی، جلال علی محمدی، مروان حسین و ساسان انصاری
سرمربی: زلاتکو کرانچار

606

پرسپولیس سپید رورد استقلال سپاهان ذوب آهن گسترش فولاد تراکتورسازی فولاد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

 سرمربی لیورپول به درگیری‌ لفظی‌اش با ستاره مصری‌اش در جریان بازی امروز با وستهام واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردان بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در تقابل با وستهام در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2 - 2 رضایت دادند تا امیدهای‌شان برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمرنگ‌تر شود، پس از این دیدار گفت: ما بسیار ناراحتیم. این یکی از چهار بازی سخت ماه در 10 روز اخیر بود. فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما ما روی موقعیت نه‌ چندان جدی دروازه‌‌مان باز شد.

وی همچنین درباره درگیری لفظی که کنار زمین با محمد صلاح مصری به هنگام فرستادن او به زمین به همراه داروین نونیز و جو گومز داشت که در نهایت با مداخله نونیز این غائله پایان یافت، اظهار داشت: ما درباره این موضوع در رختکن صحبت کردیم و از جانب من مشکلی نیست و همه چیز خوب است. آیا محمد صلاح هم موضوع را حل شده می‌داند؟ بله، من این‌طور حس می‌کنم.

کلوپ که شاگردان در حال حاضر با 75 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند و آرسنال 77 امتیازی (یک بازی کمتر انجام داده) و منچسترسیتی 76 امتیازی (دو بازی کمتر انجام داده) را بالای سر خود دارد، درباره اینکه آیا امید قهرمانی‌شان با این نتیجه بر باد رفت، خاطرنشان کرد: من واقعاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. پیش از این گفته بودم که باید بازی‌های‌مان را ببریم و این کار را نکردیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید منچسترسیتی و آرسنال در هفته‌های پایانی ممکن است دو یا سه بازی را ببازند؟»، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمد صلاح از رکورد سوارز عبور کرد رکورد جدید برای محمدصلاح

دیگر خبرها

  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس