Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا -32 سپاه استانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین با استقرار در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از لحظات اولیه وقوع حادثه کمک به مردم را شروع کرده و کماکان درحال خدمات رسانی هستند.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اولین ساعات وقوع زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه به همراه معاونان و فرماندهان سپاههای استانی در مناطق آسیب دیده حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستاد ویژه کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده استان با ریاست جانشین بسیج در همان لحظات اولیه زلزله، در منطقه مستقر شد و آمادگی خود را برای اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان اعلام کرد.
سردارغلامحسین غیب‌پرور همچنین روز 13 آذرماه برای سومین‌بار پس از وقوع زلزله به منظور بررسی روند خدمت‌رسانی بسیج، از مناطق زلزله‌زده غرب کشور بازدید کرد.
برگزاری جلسه کاری با فرماندهان سپاه استانی، بسیج‌های سازندگی استان‌ها پس از بازدید از مناطق زلزله‌ زده از برنامه‌های کاری سردار غیب‌پرور بود.
31 سپاه استانی و بسیج سازندگی سپاه استان‌ها به همراه سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه با تقسیم مناطق زلزله‌زده به 32 بخش از دقایق اولیه زلزله کار اسکان اضطراری، اسکان موقت، خدمت‌رسانی درمانی، فرهنگی، بهداشتی و غذایی و بازسازی مناطق را بر عهده گرفتند.

*** رییس بسیج سازندگی/ اولویت نصب سرپناه برای زلزله زدگان
رییس بسیج سازندگی خود تسریع در نصب سرپناه های موقت برای زلزله زدگان را اولویت اول منطقه دانست و تاکید کرد:32 سپاه استانی هم اینک در منطقه مستقرشده اند و هر استان موضوع اسکان و پاسخگویی به مشکلات مردم در یک قسمت را برعهده گرفته است .
سردارنعمان غلامی افزود: البته با توجه به سردی هوا و وزش بادهای شدید، اولویت اول ما سرعت بخشیدن به نصب کانکس برای اسکان زلزله زدگان است که بحمدلله تاکنون 4500 سکو احداث شده است و در حال حاضر 32 سپاه استانی برای نصب کانکس ها بر روی سکوها وارد عمل شده اند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به حضور داوطلبانه متخصصین بسیجی درامداد رسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعلام کرده است: بسیج مهندسین کشاورزی از نخستین ساعات پس از زلزله نیروهای خود را برای امداد رسانی به روستاییان، ساماندهی و به طور مستمر تیم های جهادی دامپزشکی به منطقه اعزام می کند.
سردارغلامی با اشاره به ظرفیت بسیج در برخورداری از نیروی انسانی منسجم و کارآمد بیان کرد: بسیج اقشار و متخصصین از نخستین روزهای پس از زلزله با حضور در منطقه توانستند به فراخور توانمندی خود درامدادرسانی به زلزله زدگان نقش آفرینی کنند.
وی افزود: امدادرسانی به مصدومان توسط گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی و ساماندهی وجمع آوری کمک های خیرین توسط بسیج اصناف و بازاریان از این قبیل بوده است که بحمدلله خیرین با بازدیدهایی که ازمنطقه داشتند در زمینه بازسازی خانه های محرومین تعهدات قابل توجهی متقبل شده اند.

*** خدمات رسانی سپاه های استانی
سپاههای استانی سپاه نیز در راستای امداد رسانی و کمک به زلزله زدگان تلاش های وافری انجام دادند که در زیر به گوشهای از فعالیت آنها اشاره می شود.

*** سپاه خوزستان
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در این باره اعلام کرده است : یکی از کارهای کم نظیر استان خوزستان در کمک‌رسانی به مردم، انتقال موکب‌های اربعین به مناطق زلزله‌زده است که حداقل برپایی 3 موکب بزرگ با 200 نفر خدمه به انجام رسید و روزانه 9هزار غذای گرم را پخت و بین مردم توزیع شد.
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان با اشاره به اینکه اقدامات اولیه و خاموش اما موثری توسط مردم استان خوزستان برای هموطنان کرمانشاهی صورت گرفته افزود:کمک های مردمی خوزستان به هلال احمر، پایگاه‌های بسیج و مساجد را با بیش از 70کامیون و تریلر به مناطق زلزله‌زده اعزام کردیم که شامل اقلام مختلفی از جمله چادر،،مواد غذایی و بهداشتی، پلاستیک برای پوشش چادرها و سایز اقلام اهدایی مردم می‌شود.
این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد : بسیج در هنگام وقوع زلزله با جمع‌آوری امکانات از مردم و انتقال به مناطق زلزله‌زده مانند 8 سال دفاع مقدس به‌درستی انجام‌وظیفه کردند.
وی بابیان اینکه سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان عهده‌دار بازسازی 12 روستای زلزله‌زده کرمانشاه شده است، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم مشکلات مردم این روستاها را مرتفع کنیم، گروه‌های جهادی ما در مناطق زلزله‌زده مستقر و در حوزه‌های مختلف همچون عمران، تغذیه، بهداشت و درمان مشغول فعالیت هستند.

**** سپاه استان البرز/اعزام 25 گروه جهادی به مناطق زلزله‌زده
رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: تاکنون 25 گروه جهادی با ظرفیت 380 نفر از استان البرز به مناطق زلزله زده اعزام شدند.
سرهنگ پاسدار علی ترکاشوند با اشاره به حضور سپاه استان البرز در 7 روستای زلزله زده استان کرمانشاه اظهارکرد: نزدیک به 100 درصد کارهای مربوط به اسکان موقت زلزله‌‌زده‌ها به اتمام رسیده است .
رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: سپاه این استان ساخت خانه‌های مقاوم 76 منزل از خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد سرپل‌ذهاب واقع در ثلاث‌باباجانی را بر‌عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه هر 7 روز یکی از سپاه نواحی 10 گانه استان البرز با سازمان‌دهی در مناطق حضور دارند، عنوان کرد: برای ساخت 76 منزل در ثلاث باباجانی، نیاز به حضور بیشتر نیروهای فنی و جهادی به مدت بیش از 6 ماه در این منطقه است.
علی ترکاشوند گفت: تا کنون برای 497 خانواری که تحت پوشش سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز است قریب به 180 کانکس وارد منطقه شده است.

*** سپاه روح الله استان مرکزی
فرمانده سپاه روح‌الله گفت: سپاه استان مرکزی تا به این لحظه ساخت 70 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و قریب به 150 واحد روستایی را در روستاهای محوله به استان متعهد شده‌اند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق زلزله‌زده از سوی سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: در همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله براساس فرمان فرمانده کل سپاه پاسداران به منظور خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اعلام آمادگی کردیم و در جلساتی که با ستاد بحران استان برگزار شد برنامه‌ریزی لازم برای انجام این ماموریت انجام شد.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه کمک‌رسانی در 3 مرحله می‌بایست در مناطق زلزله‌زده انجام می‌شد، گفت: در اولین مرحله که امداد و نجات، آواربرداری و اسکان اضطراری خوشبختانه با حضور جهادی امت اسلامی در کنار سپاه، هلال‌احمر، بسیج و ارتش کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان به خوبی انجام شد.
سردارکریمی ضمن تقدیر از حضور خودجوش و جهادی آحاد ملت برای کمک به مردم کرمانشاه یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز در سفر خود به کرمانشاه به این مهم اذعان داشتند که اگر کمک‌های اولیه نیروهای مسلح نبود، با تلفات بیشتری رو به رو بودیم.

*** سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال بختیاری
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام درجمع زلزله‌زدگان کرمانشاه گفت:سپاه و مردمی بسیجی چهارمحال و بختیاری درخدمت زلزله‌زدگان هستند.
سردارعلی محمداکبری ضمن بازدید ازپیشرفت کاراکیپ های اعزامی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در زمینه های آواربرداری، تجهیز،ساخت و امداد رسانی به 7 روستا افزود : درکوتاهترین زمان ممکن اکیپ های امدادی سپاه استان عازم کرمانشاه شدند که نسبت به آواربرداری، وخروج احشام از زیر آوار، تهیه و تقدیم چادر برای اسکان موقت،توزیع پوشاک، وسایل گرمازا، اقلام خوراک، آب و نفت رسانی ، سایر اقلام موردنیاز و توزیع هدایای مردمی، اقدام کردند.
وی ادامه داد: درنخستین گروه کمک‌رسانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام 100نفر به مناطق زلزله زده اعزام شدند که کمک‌رسانی اولیه،جانمایی و صاف کردن زمین برای اسکان اضطراری و کانکس، همچنین ساخت و تعمیر حمام و سرویس های بهداشتی را انجام دادند.
سرداراکبری افزود:اکیپ مجهزپزشکی سپاه استان و تیپ مقدس حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه آمبولانس و دارو با استقرار در استان کرمانشاه به پاری مصدومین شتافتند.

**** سپاه شهدای استان آذربایجان غربی
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: خدمات رایگان پزشکی توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی برای بیش از 500 نفر تاکنون در مناطق زلزله زده ارائه شده و همچنان این خدمات رسانی ادامه دارد، نیاز اصلی مردم در حال حاضر هیتر برقی و کانکس است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار الله وردی داداش زاده با اشاره به مشارکت و خدمات رسانی سپاه شهدای آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در جهت تسکین آلام روحی و جسمی هموطنانمان، اظهار کرد: در اولین روزهای پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه سپاه شهدای استان با توجه به نیاز مردم اقدام به دریافت و توزیع کمک های مردمی که در شهرهای مختلف استان توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج جمع آوری شد، نمود.
وی، با اشاره به ارسال کانکس و قراردادن آن ها در سکوهای کانکسی که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء احداث شد، افزود: گروه بعدی که اعزام شد گروه پزشکی بود که شامل پزشک، پرستار، بهداشت محیط و تیم های مشاوره است، چراکه با توجه به آلام جسمانی و روحی مردم منطقه نیاز به ویزیت و مشاوره رایگان داشتند که بسیار موثر و التیام بخش بسیاری از مسائل عاطفی واقع شد.

*** سپاه استان همدان / بازسازی 30 روستای ازگله کرمانشاه
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از واگذاری مسئولیت بازسازی 30 روستا در منطقه ازگله به سپاه همدان خبر داد.
سردار پاسدار مظاهر مجیدی با تشریح روند خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه همدان اظهارکرد: با توجه به اینکه منطقه ماموریتی ما در ازگله قرار داشت بسیاری از مقرها آسیب دیده اما پس از وقوع زلزله نیروهای سپاه انصارالحسین(ع) کار کمک‌رسانی به مردم منطقه را در اولویت قرار دادند و ضمن محافظت از مرزها، تا امروز مشغول خدمت به مردم هستند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر تقسیم کار انجام شده و امیدواریم با همکاری مسئولان و خیران کار بازسازی 30 روستا آغاز شود عنوان کرد: هنوز به صورت قطعی میزان خسارت وارده و یا میزان منابع مالی لازم برای ساخت مجدد مناطق آسیب دیده در این 30 روستا مشخص نشده است هرچند که تیم‌های ارزیابی در منطقه حضور دارند.

**** سپاه امام صادق ع استان بوشهر سرهنگ ذوالفقارعباسی فر رییس بسیج سازندگی استان بوشهر درباره اقدامات قرارگاه خدمت رسانی شهید مهدی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: ایجاد قرارگاه خدمت رسانی در روستای آب باریک جهت ارائه خدمات به هشت روستای تحت پوشش، سرکشی و بازدید میدانی سردار رزمجو فرمانده سپاه استان از همه روستاهای تحت پوشش جهت احصاء نیازمندی های اساسی مردم زلزله زده روستاها و حضور در منزل جانباختگان و اظهار همدردی با آنها، جمع آوری بیش از 50 کامیون و تریلر امکانات ضروری و مورد نیاز مردم از شهرستان ها و ارسال به مناطق زلزله زده بخشی از اقدامات بوده است.
وی افزود: با توجه به سردی هوا و کمبود نفت تهیه هیتر برقی به تعداد خانواده های روستاهای تحت پوشش و توزیع در بین آنها، حضور گروه دانشجویی جنگ شادی در روستاها جهت اجرای برنامه های فرهنگی و طنز برای کودکان و نوجوانان، جلسات مشترک با دهیاری ها، بنیاد مسکن، نمایندگان سازمان آب و برق و گاز جهت تسهیل انجام امورات خدمات رسانی و آغاز عملیات سکوسازی جهت کانکس گذاری با همکاری موسسه حراء از موسسات قرارگاه خاتم و دهیاران از دیگر اقدامات بوده است.
عباس فر اظهار کرد: مبلغ 230 میلیون و 250 هزار ریال نیز کمک های نقدی برای زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری شده همچنین مقدار قابل توجهی از امکانات و اقلام مورد نیاز غذایی و رفاهی نیز به این مناطق ارسال شده است.
*** سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: سپاه لرستان مسئولیت خدمات رسانی به 11روستای زلزله زده دهستان جگیران در منطقه دشت ذهاب را عهده دار است
خدمات رسانی به چهار روستای زلزله زده سرپل ذهاب از طرف قرارگاه خدمات رسانی شهید جعفری به سپاه استان لرستان واگذار شده است.
**** سپاه صاحب الزمان عج استان اصفهان
رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: مرحله دوم اسکان موقت آغاز و تا پایان آذر ماه به پایان خواهد رسید و وارد مرحله اسکان دایم زلزله زدگان غرب کشورمان، خواهیم شد.
سرهنگ احسان الله رضاپور با بیان اینکه پس از وقوع زلزله درغرب کشور، سرپل ذهاب و کرمانشاه بنده و همکارانم به نمایندگی از طرف سپاه استان اصفهان در منطقه حضور یافتیم، اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات در قرارگاه مرکزی و بر اساس تصمیم های گرفته شده، مناطق آسیب دیده در زلزله بین 32 سپاه استانی تقسیم شد و استان اصفهان سه روستا با نزدیک به 370 خانوار را تحویل گرفت.
*** سپاه انصارالرضا ع استان خراسان جنوبی
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه ما نیاز به 200 کانکس برای اسکان مردم داریم گفت: برای ساخت هرخانه مجموعا 35 میلیون تومان از سوی دولت وام داده خواهد شد که نیاز به 10 میلیون دیگر می باشد که امیدوارم مردم خراسان جنوبی در این راه به ما کمک کنند.
سردار علی قاسمی با تشریح عملکرد خدمات سپاه به مردم زلزله زده کرمانشاه تصریح کرد: از میان 1970 روستایی که خدمات رسانی به آن ها به سپاه واگذار شده است روستای شیخ صله به سپاه خراسان جنوبی واگذار شد که این روستا 505 خانوار جمعیت دارد و بیش از 60 درصد از منازل مردم آسیب جدی دیده است.

****سپاه ثارالله استان کرمان
سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در رابطه با اهم اقدامات انجام شده سپاه ثارالله در کرمانشاه اظهار کرد: بازسازی روستاهای یاران و داراب از دهستان بان زرده شهرستان دالاهو به سپاه ثارالله استان کرمان واگذار شده است .
وی گفت : تعداد خانوار این روستا ها 265 خانوارو شامل 110 نفر می باشد.

*** سپاه سیدالشهدا ع استان تهران / افتتاح مدارس موقت
جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران افتتاح مدارس موقت را مایه ایجاد آرامش در روستا دانست و گفت: سپاه و بسیج تا زمان حل مشکلات در مناطق زلزله‌زده می‌ماند.
علیرضا حیدرنیا در آیین افتتاح موقت دبستان سحر روستای کلاشی عبدالقادر منطقه دشت ذهاب که با حضور روسای برخی از معاونت‌های سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد اظهار کرد: خوشحالم که توفیق داشتم تا در خدمت هموطنان کرد در منطقه دشت ذهاب باشم.

***سپاه استان سیستان و بلوچستان/ اعزام معتمدین شیعه و سنی به مناطق زلزله زده
سرهنگ علی‌اکبر جعفری مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته وحدت 3 اکیپ متشکل از معتمدین شیعه و سنی و بزرگان طوایف استان و جهادگران و بسیجیان عشایری استان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند.
وی با اشاره به ارسال محموله 10 تنی ارزاق عمومی توسط بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان برای زلزله‌زدگان کرمانشاه، گفت: دومین محموله کمک‌های مردم سیستان و بلوچستان از طریق این سازمان به نمایندگی از مردم و دستگاه‌های اجرایی استان برای زلزله‌زدگان غرب کشور ارسال شد که این شامل مواد غذایی، لوازم تحریر، چادر، پتو، البسه گرم و دیگر اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان بود.
جعفری با اشاره به اینکه قرار است 35 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی استان در 2 روستای زلزله‌زده کرمانشاه احداث شود، گفت: در پی بازدیدهایی که از مناطق زلزله‌زده داشتیم، 2 روستای زلزله ‌زده در اختیار بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان قرار گرفت تا امداد رسانی مردم آن به بهترین نحو انجام شود.
بر اساس گزارش ها دیگر سپاههای استانی هم خدمات قابل توجه و فراوانی به هموطنان زلزله زده داشتند .
اجتمام / 1095 ** 1418
گزارش : رضا رضائی مجد ** ناشر: مریم برزآبادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل دربانی عصر سه شنبه با اشاره به فعالیت ۳۲ شهر از ۱۶ شهرستان استان تهران، در حوزه معاینه فنی، اظهار کرد: مجموعاً ۶۳ مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمات رسانی می کنند.

دربانی با بیان اینکه طی سال گذشته سه میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو توسط مراکز معاینه فنی پذیرش شده اند، گفت: از این تعداد ۷۳.۳ درصد موفق به دریافت گواهینامه، حدود ۲۵.۷ درصد برای اصلاح نواقص رد و مشمول آزمون مجددو یک درصد نیز ابطال پذیرش شده اند.

دبیر شورای ترافیک استان تهران مشکلات در بخش های ترمز، آلایندگی، وضعیت ظاهری خودرو، وضعیت کمک فنرها و انحراف محور را از موارد عمده ایراد خودروها عنوان کرد و افزود: به طور میانگین بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار عیب در خودرو مشاهده شده است.

وی بیشترین حوزه ایرادات را با ۳۱ درصد فراوانی در تست آلایندگی خودروها اعلام کرد و گفت: وضعیت ظاهری اعم از شکستگی شیشه و یا موارد مرتبط با برف پاکن و چراغ خطر با ۳۰ درصد فراوانی مقام دوم ایرادات را کسب کرده است.

دربانی بیان کرد: مقام سوم ایرادات به تست ترمز با ۱۹ درصد فراوانی و مقام چهارم و پنجم به ترتیب به انحراف خودروها با ۱۲.۵ درصد و تست کمک محورها با ۷.۵ درصد تعلق گرفته است.

دبیر شورای ترافیک استان تهران به انجام آزمون های چشمی در حوزه خودروهای دوگانه سوز در استان تهران اشاره و بیان کرد: در ۱۴ شهرستان و ۴۷ مرکز، این خدمت ارائه و طی سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ هزار و ۷۵۸ پذیرش انجام و ۷۹ درصد قبول و مابقی مردود شده اند و مقرر شد، مخازن سوخت و موار ارتباطی با آنها تعویض شود.

کد خبر 6093501

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه