Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، داود قنبری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به راه‌اندازی معاونت دانش و پژوهش در سپاه اظهار داشت: این معاونت از سال 90 در کشور و به تبع آن در استان در راستای شکل‌گیری چرخه تفکر و عمل، دانش بنیان کردن سپاه و انجام کارهای پژوهشی به صورت بومی و درون سازمانی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح ابعاد کاری معاونت دانش و پژوهش سپاه عنوان کرد: مدیریت اندیشه‌ورزی یکی از ماموریت‌های این معاونت است تا با استفاده از تفکر و مطالعات  نیروهای متخصص تربیت شده معضلات و مشکلات موجود سپاه را مورد بررسی قرار داده و نتیجه را به فرماندهی ارائه دهد.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه تاکنون 300 اندیشه‌‌ورز در سپاه همدان تربیت شده‌اند، عنوان کرد: تاکنون بیش از 40 تیم  اندیشه‌ورز ما به نتیجه رسیده و معضلات را در مسائل مختلف و حوزه‌های سازمانی و ماموریتی حل کرده‌اند.

وی از مدیریت ثبت تجارب پاسداران در حوزه‌های مختلف به عنوان یکی دیگر از ماموریت‌های معاونت دانش و پژوهش سپاه یاد کرد و بیان داشت: تجارب پاسدارانی که می‌خواهند بازنشسته شده و از سپاه خارج شوند ثبت می‌شود.

قنبری با بیان اینکه تاکنون 4 هزار تجارب پاسداران استان در سامانه تجربه‌نگاری سپاه به ثبت رسیده است، افزود : ثبت تجارب پژوهشگران سپاه با هدف کاهش هزینه‌های سازمانی، جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های انسانی، افزایش سرعت انتقال تجربه، غنی‌سازی دانش سپاه و ارتقاء کیفیت عملکرد سپاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به مدیریت پژوهش‌های کاربردی به عنوان یکی دیگر از ماموریت‌های دانش و پژوهش سپاه تاکید کرد: پژوهش‌های کاربردی هر ساله در راستای مباحث مورد نیاز سازمان انجام می‌شوند چراکه حل معضلات و مشکلات سازمانی سپاه  که به معاونت دانش و پژوهش ارجاع داده می‌شود از طریق مدیریت اندیشه‌ورزی و یا مدیریت پژوهش‌های کاربری حل می‌شود.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: تاکنون در حوزه پژوهش‌های کاربردی 20 پژوهش بسیار عالی در سپاه استان انجام شده که در سطح ملی و استانی  بسیار کارساز و اثربخش بوده به طوری که نتایج این پژوهش‌ها اجرایی شده است.

وی از مدیریت نشرو تبادل دانش به عنوان یکی دیگر از ماموریت‌های معاونت دانش و پژوهش سپاه اشاره و بیان کرد: در این بخش علاوه بر برگزاری همایش‌های سالانه، اقدام به انتشار پژوهش‌های سپاه  به صورت کتاب، نشریه  ماهانه، فصل نامه و دو فصل نامه می‌کنیم.

قنبری با اشاره به برگزاری همایش امر به معروف طی چند ماه اخیر در سپاه استان توسط معاونت دانش و پژوهش گفت: در این همایش بیش از 70 مقاله جمع‌آوری و داوری شد و از برترین‌ها تجلیل به عمل آمد.

وی با بیان اینکه تاکنون در معاونت دانش سپاه همدان 3 کتاب از مقالات پژوهشی به چاپ رسیده است، عنوان کرد: 30 پژوهشگر پاسدار در سطح سپاه استان وجود با قدرت بالای پژوهشگری و با مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری در سپاه استان وجود دارند و آمادگی کامل برای پژوهش در حوزه‌های مختلف را دارند.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه پژوهش‌های معاونت دانش و پژوهش سپاه در حوزه‌های علوم انسانی است، افزود: فعالیت‌های ما در بخش منابع انسانی، فرهنگی و اجتماعی است و بیشتر ماموریت محور هستیم.

وی با تاکید اینکه معاونت دانش و پژوهش سپاه استان در سطح کشور همواره از برترین‌ها بوده است، گفت: استان همدان در تمام دوره‌ها در معاونت علمی و پژوهشی همواره رتبه نخست را  در سپاه‌های کشور کسب کرده و در دومین جشنواره سراسری دانش و پژوهش امام علی(ع) به عنوان معاونت برتر در سطح کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

قنبری در بخش پایانی سخنان خود با گرامیداشت هفته پژوهش به تشریح برنامه‌های اجرایی طی هفته اشاره کرد و یادآور شد: برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی، دیدار با خانواده شهدای پژوهشگر، تجلیل از پژوهشگران نمونه و برتر در سطح استان، برگزاری مسابقات علمی و تجربه‌نگاری، سرکشی از پیشکسوتان حوزه پژوهش سپاه، دیدار با  نماینده ولی فقیه در استان و خانواده شهدای که در حوزه پژوهش فعالیت داشتند از جمله اقداماتی است که در این هفته اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

معاونت بهداد پلیس استان در راستای خدمات درمانی با کیفیت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها و همچنین شهروندان استان همدان نسبت به توسعه بخش‌های درمانی در هفته سلامت اقدام کرد.

گفتنی است در همین راستا صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

شایان ذکر ارائه خدمات در معاونت بهداد پلیس استان برای شهروندان عزیز امکان پذیر بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 6089519

دیگر خبرها

  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت