Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@10:07:15 GMT

اجرای 90 برنامه در هفته ناجا

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۵۹۲۰

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: طی هفته ناجا 90 برنامه در استان لرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک ، سردار محمد مهدیان نسب پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: دهه محرم امسال برای اولین بار بود که عزاداری مردم لرستان را می دیدم که مراسمی بسیار منظم و با شور و حال بود که در هیچ کجای ایران نمونه اش را ندیده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ایام عزاداری محرم امسال ۴۸ محور پیش بینی شده و ایست بازرسی های مقطعی نیز در استان برقرار شد، عنوان کرد: در این ایام مشکل امنیتی خاصی در استان لرستان نداشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه طی هفته ناجا که از 14 تا 21 مهر ماه است 90 برنامه در لرستان اجرا خواهد شد، ادامه داد: نیروی انتظامی مهمترین نهاد نظارت اجتماعی و اصلی ترین نهاد ایجاد امنیت در جامعه است.

سردار مهدیان نسب امنیت را برداشتن دغدغه و دلهره از جامعه دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک پلیس چابک و مقتدر، برای تمام فعالیت های خود مبنای علمی داشته و پاسداری از جان و مال و ناموس مردم را وظیفه خود می داند.

وی افزود: امنیت بدون مشارکت اجتماعی محقق نمی شود که مردم لرستان در این زمینه سرآمدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه امسال با هماهنگی مسئولان هیئات برای اولین بار پلیس یار محرم داشتیم، خاطرنشان کرد: سامانه نظارت همگانی ۱۹۷ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم استان و انتقادات و پیشنهادات آنها برای پلیس است.

سردار مهدیان نسب به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته ناجا در خرم آباد اشاره کرد و یادآور شد: این همایش ساعت ۷ صبح روز جمعه از میدان شهدا آغاز شده و مراسم سخنرانی و اهدای جوایز ساعت ۸ در پارک کیو برگزار خواهد شد.

وی طرح شمیم خدمت در نمازجمعه را دیگر برنامه اولین روز هفته ناجا دانست و عنوان کرد: سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه در شهر خرم آباد بنده و در شهرستان ها نیز فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان خواهند بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح یک واحد انتظامی، ورزش صبحگاهی با حضور آحاد مردم و همکاران ما وتجلیل از سربازان و در نظر گرفتن خدمات مضاعف برای آنها از دیگر برنامه های ما در هفته ناجا خواهد بود.

سردار مهدیان نسب همایش راهوران محله و دیدار با نماینده ولی فقیه را از برنامه های هفته ناجا در لرستان دانست و تصریح کرد: تجلیل از خانواده های کارکنان، قرائت پیام مهر در مدارس، همایش پلیس یاوران و حضور در مرکز ۱۹۷ دیگر برنامه های ما در هفته ناجا است.

وی به طرح مردم یاری در مناطق محروم توسط پلیس لرستان اشاره کرد و افزود: کوهپیمایی و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای استان برنامه های ما در روز پایانی هفته ناجا هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها

استاندار لرستان گفت: کارکنان شهرداری مامور در سایر دستگاه ها باید ظرف یکسال با ایجاد شغل به دستگاه محل خدمت خود شهرداری بازگردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت در جلسه با شوراهای اسلامی و شهرداران استان اظهار داشت: تورم نیروی انسانی یکی از مهمترین معضلات شهرداری‌هاست و باید نیروهایی که توسط شهرداری ها جذب سایر ادارات شده  و مامور هستند باید ظرف یکسال با ایجاد شغل به بدنه شهرداری برگردند.

وی با بیان اینکه شوراها پل ارتباطی دولت و مردم هستند و می توانند زمینه ی مشارکت مردم را در حکمرانی با دعوت و تشویق آنها به وجود آورند افزود: هرجا از حضور و مشارکت مردم در امور اقتصادی، عمرانی و تولیدی غفلت شد به شکست منتهی شد.

استاندار لرستان با اشاره به این موضوع که شهرداران و شهرداری ها مسئول ایجاد نشاط اجتماعی فردی و عمومی هستند، گفت: تمامی اقدامات شهرداری ها از جمله ایجاد فضای سبز، ایجاد نماهای شهری، کاهش ترافیک و تنظیف زمینه ساز نشاط فردی و اجتماعی هستند.

شفقت تاکید کرد: در شهرهای کوچک باید شرایطی فراهم شود که باعث تشویق مردم برای مهاجرت به آنها شوند.

وی همچنین درباره نقش شهرداری‌ها در گردش اقتصادی داخل استان گفت: با توجه به ازدیاد پروژه‌های خرد در شهرداری‌ها جهت گردش مالی در داخل استان برای اجرای آنها از پیمانکاران بومی استفاده شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه  شوراها محل مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند، عنوان کرد: آبخیزداری و آبخوانداری در مناطق سرچشمه  ایجاد سیل باید توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شده و در شهرهایی مانند خرم‌آباد و پلدختر که رودخانه‌ها از میان شهر عبور می‌کنند باید تعاملات لازم با دستگاه های ذیربط انجام شوند.

وی با اشاره به نقش مهم نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس شورای اسلامی به جهت تدوین قوانین محرومیت‌زدایی در این شهرها گفت: نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس می توانند با تشکیل فراکسیون‌های لازم قوانینی را در جهت ایجاد زیرساخت‌ها و محرومیت‌زدایی از این شهرها تدوین کنند.

در این جلسه شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای مختلف استان مشکلات و نقطه نظرات خود را در برنامه های پیشرو تشریح کردند.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان