Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان؛برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی توفیقی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت:برنامه های هفته بسیج دانش آموزی از امروز با شعار "دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی" آغاز می شود.

وی با بیان اینکه روز نخست این هفته دانش آموز بسیجی،اخلاق و پایداری نامگذاری شده است، افزود: برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل با همکاری آموزش و پرورش از برنامه های این روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد:دانش آموزان با راه های پیشگیری و مقابله با حملات سایبری، هوایی، شیمیایی و بیولوژیک آشنا می شوند و همچنین نشست های هم اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با فرمانداران و بخشداران برگزار و از دانش آموزان نخبه بسیجی تجلیل به عمل می آید.

وی ادامه داد:روز دوم این هفته با عنوان "دانش آموز بسیجی ایثار و تعالی معنوی" است که اجرای صبحگاه سراسری ایثار و شجاعت و برگزاری یادواره شهید فهمیده و بزرگداشت  36 هزار شهید دانش آموز به ویژه شهدای شاخص کشوری قشر دانش آموز، شهیدان محمد حسین ذوالفقاری و زینب کمایی و 407 شهید دانش آموز استان از برنامه های این روز است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان با اشاره به نامگذاری روز سوم این هفته با عنوان "دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری"،خاطرنشان کرد:آغاز ثبت نام لیگ علمی (پایا) و همچنین برگزاری نشست هایی در راستای ارتقای بینش ودانش معرفتی وبصیرتی اعضاء وپاسخگویی به شبهات ذهنی آنان در سطح واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس استان با موضوع ترویج اقتصاد مقاومتی، استکبار ستیزی و انقلابی گری از برنامه های این روز است.

وی ادامه داد: روز چهارم این هفته با عنوان "دانش آموز بسیجی،بصیرت و ولایت مداری" نامگذاری شده است که دیدار با ائمه جمعه و ارائه گزار ش عملکرد،همچنین نشستهای معرفتی، بصیرتی و تربیتی (ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام (دانش آموختگان دوره یاوران ولایت)تحت عنوان "رهبران کوچک" نیز از برنامه های این روز است.

توفیقی با بیان اینکه روز پنجم این هفته با عنوان "دانش آموز بسیجی،شجاعت و آرمان خواهی" نامگذاری شده است، افزود: دیدار با خانواده شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا و برگزاری مسابقه دو رهروان شهدا از برنامه های این روز است.

وی افزود: روز ششم این هفته با عنوان "دانش آموز بسیجی،انتظار و عدالت خواهی" نامگذاری شده است که حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی خواهر و برادر، همراه با نمادهای سازمانی در مصلی های نماز جمعه سراسر استان و تشکیل حلقات صالحین در محل نمازجمعه، قرائت بیانیه توسط یکی از دانش آموزان بسیجی پیشگام قبل از خطبه های نماز جمعه از برنامه های این روز است.

این مسئول تصریح کرد: آخرین روز این هفته با عنوان "دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبار ستیزی" نامگذاری شده است روز شنبه یوم الله 13 آبان نیز دانش‌آموزان بسیجی بصورت سازمان یافته،ملبس به لباس بسیج دانش آموزی و پرچم های سازمانی در کنار سایر اقشار مردم  با حضور در مراسم استکبارستیزی و راهپیمایی، با شکوه هر چه تمام‌تر حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه و مسابقه نقاشی با موضوع های " من دانش آموز نسل چهارم انقلاب به تاسی از حضرت امام (ره) می گویم آمریکا شیطان بزرگ است." و " من دانش آموز نسل چهارم انقلاب به تاسی از حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) می گویم آمریکا از شیطان بدتراست."  و  " ما دانش آموزان به هیچ عنوان آمریکا را قابل اعتماد ندانسته و آن را به عنوان یک دولت استکباری بد عهد می شناسیم." از برنامه های این روز است.

این مسئول از برگزاری مسابقه ساخت آدمک های استکبار جهانی، اسرائیل جنایتکار و ایادی منطقه ای آنان برای نمایش  و به آتش کشیدن در راهپیمایی 13 آبان خبر داد.

هادی توفیقی با بیان اینکه بیش از70 هزار دانش آموز در استان زنجان در بیش از 1070واحد مقاومت مدارس عضو بسیج دانش آموزی هستند و این تشکل  با اجرای مجموعه ای از برنامه های معرفتی،بصیرتی،فرهنگی و سازندگی در صدد کمک به مجموعه آموزش و پرورش در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت دانش آموز تراز انقلابی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌شرقی، مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج استان آذربایجان‌شرقی با حضور جمعی از فعالان و قهرمانان ورزشی استان، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به‌همت معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا برگزار شد.

سردار سرتیپ‌دوم اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا حضور قهرمانان بسیجی در ورزش استان را مهم دانست و گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران را امری مسلم دانست و افزود: روحیه شکست‌ناپذیر ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت است.

فرمانده سپاه عاشورا به غیرت و غرور ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: خودداری ورزشکاران ایرانی از مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نماد غیرت ملی و مذهبی قهرمانان ملی ماست.

سردار عباسقلی‌زاده اهمیت ورزش را در سیره رهبری مورد تأکید دانست و افزود: شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش پیروزی‌هایی برای ما به ثمر آورد که ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی بود.

وی با ابراز خرسندی از حضور تعداد کثیری از ورزشکاران شاخص بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی که در این مراسم نیز حضور داشتند اظهار کرد: تعبیر رهبری از آذربایجان، سر ایران است و امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

در ادامه، سرهنگ علی حیدرپناه، معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا با اشاره به نقش‌افرینی هیئت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا اظهار کرد: ۳۲ هیئت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی افزود: ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیئت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا به نقش فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی در جامعه ورزشی استان تأکید کرد و گفت: این کمیته نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

سرهنگ حیدرپناه گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 749532

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی