Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@00:45:37 GMT

اخبار 8 تا 8 دوشنبه، هشتم آبان در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۰۹۶۵

اخبار 8 تا 8 دوشنبه، هشتم آبان در آذربایجان غربی

** قهرمانی تیم کاویان نقده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی
تیم کاویان نقده با وجود تساوی در دیدار هفته پایانی خود، مقام نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی را از آن خود کرد و تیم های پرسپولیس مهاباد و شهرداری ارومیه به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.
** کشت کلزا در 270 هکتار از اراضی کشاورزی میاندوآب
مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب با تاکید بر اصلاح الگوی کشت با هدف کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی و افزایش کشت دانه های روغنی، گفت: امسال حدود 270 هکتار از اراضی کشاورزی میاندوآب زیر کشت کلزا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


** افزایش 75 درصدی ارزش معاملات بورس آذربایجان غربی در مهر1396
مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه ارزش معاملات تالار ارومیه در مهرماه سال جاری در مقایسه با شهریور 75 درصد رشد داشته است، گفت: در مهرماه 57 میلیون و 419 هزار و 804 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش 250 میلیارد و 67 میلیون ریال معامله شد.
** امسال سه نفر بر اثر مسمومیت با گاز در آذربایجان غربی جان باخته اند/ نیمه دوم سال، اوج مسمومیت ها با ...
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال سه نفر در استان بر اثر مسمومیت با گاز جان خود را از دست داده اند، گفت: به طور معمول در نیمه دوم سال به علت بی احتیاطی شهروندان و افزایش سرمای هوا، این رقم بسیار بیشتر می شود که امیدواریم با رعایت نکات ایمنی، امسال شاهد جان باختن هموطنان در این خصوص نباشیم.
** برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات ورزش های زورخانه ای در زندان های آذربایجان غربی
مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: طبق تفاهم نامه امضا شده با هیات ورزش های زورخانه ای استان، دوره های آموزشی و مسابقات این رشته با حضور موثر زندانیان در هفت شهرستان استان برگزار می شود.
** آذربایجان غربی نخستین استان کشور در کاهش تلفات راه های روستایی
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی نخستین استان کشور در کاهش تلفات راه های روستایی است.
** ماموران گمرک بازرگان 9 تبعه خارجی را در حال خروج از کشور دستگیر کردند
مدیرکل گمرک بازرگان گفت: 9 تبعه یکی از کشورهای همسایه ایران شامل 6 کودک، 2 زن و یک مرد که قصد خروج غیرمجاز از کشور را داشتند توسط ماموران این گمرک دستگیر شدند.
** کشف 3 میلیارد ریال ارز قاچاق در خوی
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 3 میلیارد ریال و 328 میلیون ریال ارز قاچاق شامل 150 هزار و 400 لیر ترکیه و 50 هزار یورو در خوی کشف و ضبط شد.
** کرایه حمل و نقل زائران کربلا از آذربایجان غربی تا مرز عراق افزایش نمی یابد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه نرخ کرایه ناوگان عمومی آذربایجان غربی برای حمل و نقل زائران کربلا تا مرز عراق افزایش نمی یابد، گفت: کرایه حمل و نقل زائرین تا مرز عراق مانند سال گذشته است.
** 2 هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی منطقه قطور خوی بازدید می کنند
مدیر آموزش و پرورش خوی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری 2 هزار و 200 نفر از دانش آموزان این شهرستان به مناطق عملیاتی پل هوایی قطور اعزام می شوند، گفت: در مرحله اول 410 نفر به مدت 1 روز از این مناطق عملیاتی بازدید می کنند.
** بارش اولین باران پائیزی در مهاباد
رئیس اداره هواشناسی مهاباد با اشاره به اینکه از بامداد امروز /دوشنبه/ تاکنون بیش از چهار میلیمتر باران در این شهرستان باریده است، گفت: این اولین بارش پائیزی در این منطقه به شمار می رود.
** ضربه زدن به اتحاد مسلمانان مهمترین رویکرد کنونی دنیای غرب است
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی با اشاره به تلاش غربی ها به ویژه آمریکا برای مرزبندی بین اقلیم کردستان و عراق گفت: این فعالیت در راستای راهبرد جدی غربی ها در خصوص ضربه به اتحاد مسلمانان بوده است.
** هزار ثوب البسه قاچاق در خوی کشف شد
فرمانده انتظامی خوی گفت: یکهزار و 205 ثوب البسه قاچاق به ارزش 750 میلیون ریال از 2 دستگاه خودرو در محور خوی - ائواوغلی کشف شد.
** اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای تعریض محور خوی - ائواوغلی
فرماندار خوی گفت: برای اجرای طرح تعریض قطعه دوم محور خوی - ائواوغلی 30 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
** پرواز ارومیه- نجف لغو نشده است/ تاخیر در پرواز تا بهبود هوای نجف
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: تا بهبود وضعیت هوای نجف و کاهش گرد و غبار، پرواز ارومیه – نجف به تعویق افتاده ولی این پرواز انجام می شود.
8137/3072
** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی